Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

    Hallo allemaal, Ik kwam even melden dat de planten weer flink zijn gegroeit! Ik heb de brede blueberry en de kleine lemon ongeveer 2 dagen geleden overgepot naar veel ruimere potten, de lemon die niet echt super op gang wou komen begint nu ook weer volop te groeien door alle nieuwe ruimte, en 't is te zien dat de blueberry steeds meer energie steekt in het aanmaken van toppen, maar de andere planten laten nog even op zich wachten, trouwens wat een verrassend weer! ze voorspellen steeds regen maar mijn planten staan gewoon buiten in de volle zon

    Comment


      #17
      Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

      De Little cheese van Barneys Farm is geoogst! die ligt nu ongeveer 2-3 dagen te drogen nu, ik heb nog wel een laatste foto gemaakt net voor de oogst en die ga ik hier zo snel mogelijk uploaden, de opbrengst zal niet hoog zijn maar ik ben er toch benieuwd naar de smaak door al die zoete geuren, als de plant droog is zal ik een joint rollen en kort beschrijven hoe dit soort was

      Comment


        #18
        Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

        Hoi iedereen.

        Hier komt weer een nieuwe update met foto's, alle planten zijn weer iets gegroeid, de Lemon is net begonnen aan de bloei, hopelijk haalt deze nog wat groei achterstand in.
        Nieuwkomers! ik ga 2 AK autoflowers van het wietzaadjes huismerk aan mijn kweek toevoegen, deze liggen nu nog te ontkiemen, binnenkort meer hierover.


        laatste foto cheese.JPG
        De geoogste Cheese! deze foto is ongeveer 'n week oud, net gemaakt voor ze werd afgeknipt, ondertussen kan ik al bijna de takjes breken!
        geduldig laten drogen is nog best moeilijk, maar ik ga toch voor kwaliteit natuurlijk.

        lemon 18-7.JPG
        Lemon met bloeiverschijnselen! Maar nog wel zeer klein.

        blueberry 18-7.JPG
        Blueberry: deze bloeit al redelijk, ik ben zeer benieuwd hoe deze eruit komt te zien na een week of 2/3.

        Dat waren de foto's, verder laat mijn 2e Blueberry nog geen pistels zien, geen idee wat het gaat worden, we will see.
        Hopelijk komt er eens gauw echt zomer weer, want zo krijg ik nooit planten van redelijk formaat...

        Comment


          #19
          Mooi tuintje heb je daar! Die cheese ziet er echt wel lekker uit moet ik zeggen, ben benieuwd hoe hij smaakt en wat je opbrengst ervan zal zijn.
          Heb je eigenlijk meststoffen gebruikt ?
          Succes nog verder!
          Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
          Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

          Comment


            #20
            Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

            hoi,

            ziet er mooi uit, ben wel benieuwd naar de opbrengst.
            altijd leuk die auto's. Ak47 vind ik een hele mooie

            Comment


              #21
              Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

              Hee Wietgoeroe, Die cheese gaat overmorgen beginnen met curen, dan zal ik alvast een klein topje omtoveren tot een joint en vervolgens een klein rookverslagje typen, en nee ik heb geen meststoffen gebruikt, en bedankt, succes zal ik zeker nodig hebben

              En Ak47tje, de opbrengst van de Little Cheese is zoiezo niet veel, beetje teveel problemen mee gehad in het begin, en AK47 is zeker mooi ja, ik ben al benieuwd wat mijn AK's gaan doen na ze volledig zijn ontkiemt.

              Comment


                #22
                Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

                Hallo iedereen, tijd voor een update, er is redelijk veel te melden.

                Om te beginnen: de Little Cheese van Barney's Farm is ondertussen goed gedroogd en ongeveer alweer 'n week te curen, hier komt snel een klein rookverslag van.

                IMG_0405.JPG
                De cheese heeft me rond de 10gram opgeleverd (droog)
                niet veel maar de wiet ziet er goed uit, erg fruitig geurtje.

                IMG_0406.JPG
                De nieuwkomers: AK huismerk zaden, deze staan alweer een paar dagen, redelijk laat maar het kan nog.
                Ik hoop dat deze twee samen een redelijke oogst gaan opleveren.

                IMG_0408.JPG
                Lemon van Seedsman: Deze lijkt de hitte erg te waarderen, verdubbeld in lengte en breedte!
                nog steeds klein maar nog tijd genoeg.

                blueberry auto 27-7-012.JPG
                Blueberry: Deze gaat erg snel, groeit vooral in de breedte.

                Dat waren de recente foto's, verder hou ik de 2e Blueberry en White widow even uit zicht, die doen het wat minder, mocht er nog bloei inkomen dan komen er uiteraard wel weer foto's van bij.

                Comment


                  #23
                  Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

                  Ziet er mooi uit!
                  Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
                  Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

                  Comment


                    #24
                    Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

                    ziet er goed uit hoor !
                    Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

                    Comment


                      #25
                      Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

                      mooi hoor!
                      Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                      Comment


                        #26
                        Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

                        niet veel wiet maar wel netjes

                        Comment


                          #27
                          Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

                          bedankt voor de reacties, en het is inderdaad niet veel, ik hoop dat de ak's meer gaan opleveren, ondertussen heb ik plagron bloeivoeding aangeschaft in de hoop vollere toppen te krijgen, maar toch ben ik blij met iedere gram die ik oogst.

                          Comment


                            #28
                            Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

                            Hallo, Heeft iemand een idee over hoe hoog mijn Ak autoflowers kunnen gaan worden? Ze zijn van het wietzaadjes.nl huismerk, staan in 7,5 literpotten, ik ga alleen bloeivoeding geven, geen wortelstimelator, ph, groei etc, de lengte staat niet aangegeven op de site, ben benieuwd!

                            Comment


                              #29
                              Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

                              Ik heb 3 Think differents staan en deze zijn ak47-gerelateerd, ze worden denk ik niet hoger dan 1m
                              Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
                              Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

                              Comment


                                #30
                                Re: Autoflower kweek op zonlicht, cheese, 2x blueberry, & Lemon.

                                Cheese is echt lekker! Vorige week 2 gram gekocht en was binnen een week op, voor mijn doen enorm snel (rook meestal maar 1x per maand en zijn periodes dat ik 1x per kwartaal smoke)

                                Comment

                                Bezig...
                                X