biddy early balkon.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Thurgood Jenkins
    Grower
    MemberLucky Member
    • May 2012
    • 695

    #91
    Re: biddy early balkon.

    Heb je je Pet al gepost in de Pet Show eeeuhhh ding...je weet wel....
    "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

    Comment

    • mildred
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Jun 2012
      • 766

      #92
      Re: biddy early balkon.

      ja man heb ik gedaan....
      verder weinig te melden. het zit lekker in potjes... te wachten op een groot vloeitje..

      Comment

      • mildred
        Senior Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2012
        • 766

        #93
        Re: biddy early balkon.

        SMULL UPDATE...!

        P1010008.jpgP1010009.jpgP1010010.jpg

        heerlijk gegeten en heerlijk stoned geweest voor een beste tijd !!
        denk dat ik ong 3 a 4 uur goed stoned ben geweest.. jenkins hoe heb jij het eigelijk in je beentjes gehad er naa... haha wagel de bagel onstabiel onderstel.. jeetje.
        het rook verslag zal ik komende week even doen.. maar kan je wel zeggen dat het een stoned wietje geworden is.,..

        Comment

        • Thurgood Jenkins
          Grower
          MemberLucky Member
          • May 2012
          • 695

          #94
          Re: biddy early balkon.

          Damn wat waren die lekker man......ben er nog happy de peppy van:-p lekkaaaah
          Latex
          "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

          Comment

          • mildred
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2012
            • 766

            #95
            Re: biddy early balkon.

            rookverslag..!

            het is een lekker zoet wietje totaal geen buitenwiet lucht bij het roken van een joint... stoned en dan voorall in de beentjes.
            ook is de stonedheid best mooi opbouwend, langhangen en nu na een maand cure is de smaak echt wel heerlijk aan het verandere.
            in ieder geval missie geslaagt..

            Comment

            • TheMonk
              Senior Stoner
              Member
              • Oct 2011
              • 49

              #96
              Re: biddy early balkon.

              Ik ben toch echt benieuwd hoeveel gram je er nou afgehaald hebt, ik heb zelf namelijk 4 grotere planten dus dan kan ik misschien een beetje een vergelijking maken ^^

              Comment

              • mildred
                Senior Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2012
                • 766

                #97
                Re: biddy early balkon.

                GEEN IDEE niet gewogen is toch niet belangerijk bij je buitenplanten... gratis zonder stroomrekeningen.. dus monk geen vergelijk info.

                Comment

                • Heribei
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • Oct 2011
                  • 1140

                  #98
                  Re: biddy early balkon.

                  Klinkt lekker mildred!

                  Comment

                  • Sjaakh
                    Senior Stoner
                    • Jul 2012
                    • 39

                    #99
                    Re: biddy early balkon.

                    Oorspronkelijk geplaatst door mildred
                    kraak de kluis.. wat zal hier droog de opbrengst van zijn..?
                    maar eehm... er stond een prijs op het juist geschatte gewicht.

                    Comment

                    • mildred
                      Senior Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2012
                      • 766

                      #100
                      Re: biddy early balkon.

                      was een grapje man voor jenkins dat is een maatje van me.. en buiten dat is er maar door 1tje geraden en die heefd zn prijs al in zn longen gesmolten..

                      bedankt heri rulez.
                      Last edited by mildred; 11 October 2012, 19:46.

                      Comment

                      • Heribei
                        Advanced Grower
                        MemberLucky Member
                        • Oct 2011
                        • 1140

                        #101
                        Re: biddy early balkon.

                        Comment

                        • mildred
                          Senior Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2012
                          • 766

                          #102
                          Re: biddy early balkon.

                          bedankt topper.. waneer gaan we vissen man..?
                          Attached Files

                          Comment

                          • mildred
                            Senior Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2012
                            • 766

                            #103
                            Re: biddy early balkon.

                            topic mag op slot.!

                            Comment

                            • Thurgood Jenkins
                              Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2012
                              • 695

                              #104
                              Re: biddy early balkon.

                              Je weet zelf
                              "Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)

                              Comment

                              • mildred
                                Senior Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2012
                                • 766

                                #105
                                Re: biddy early balkon.

                                TOPIC mag op slot..!

                                Comment

                                Bezig...