Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x AF Automazar batmix+plagron terra

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

    ik denk nog dat ze nog wel ff moeten. nog wel wat langer dan 3 weken.
    9 dagen geleden was er bijna nog geen toppen, en dan kunnen ze niet binnen 2 weken klaar zijn.
    Vanaf de dag dat je haartjes ziet mag je die minimale 8 weken gaan tellen.

    De haartjes kleuren nog niet en de toppen beginnen nu eigenlijk pas door te komen.
    Ikzelf schat dan toch nog een 3,4 weken voor ze echt klaar zijn. Misschien nog wel langer!

    Autoflower komt ook pas na een aantal weken in de bloei, deze moet eerst volwassen worden voordat ze begint met bloeien wat een x aantal weken kan duren. En vanaf dat punt mag je ook pas gaan tellen. Autoflower kan er net zolang over doen als een gewone plant hoor.

    Comment


      #17
      Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

      Ze mogen echt nog wel wat, om echt zeker te zijn van je oogstdatum moet je de trichomen kunnen bekijken, dus met een microscoop, loep etc. Toppen of knakken mag je echt niet doen bij een autoflower, kunnen ze niet zo goed tegen. Ik heb zelf een autoflower geknakt en deze ging slap hangen binnen de 10min, gelukkig heeft ze het wel overleefd mits een groeiachterstand.
      Voor de rest zien ze er wel mooi uit hoor!
      Microkweek: Bubba Kush onder 300w cfl
      Buitenkweek 2012: Think Different, Hijack, White Widow

      Comment


        #18
        Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

        Ik heb inderdaad al geleerd dat het langer duurt maar ook dat soms veel bruine haartjes zie en dan de volgende dag meer wit en dit blijft zo doorgaan

        Comment


          #19
          Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

          Oorspronkelijk geplaatst door Sudoma View Post
          ik denk nog dat ze nog wel ff moeten. nog wel wat langer dan 3 weken.
          9 dagen geleden was er bijna nog geen toppen, en dan kunnen ze niet binnen 2 weken klaar zijn.
          Vanaf de dag dat je haartjes ziet mag je die minimale 8 weken gaan tellen.

          De haartjes kleuren nog niet en de toppen beginnen nu eigenlijk pas door te komen.
          Ikzelf schat dan toch nog een 3,4 weken voor ze echt klaar zijn. Misschien nog wel langer


          Autoflower komt ook pas na een aantal weken in de bloei, deze moet eerst volwassen worden voordat ze begint met bloeien wat een x aantal weken kan duren. En vanaf dat punt mag je ook pas gaan tellen. Autoflower kan er net zolang over doen als een gewone plant hoor.
          He je hebt volkomen gelijk ik prik me niet meer vast zo snel
          Een mens moet geduld hebben ik verkijk me eigen op de laatst e weken .en ben dan geneigd om te zeggen dat die klaar is terwijl hij nog wel even mag staan. Gelukkig heb ik hier goede hulp .bedankt !

          Comment


            #20
            Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

            Trichomen zijn nog niet milky . Zou ik in 2x moeten oogsten de hoofdtop ziet er. Iets verder gevorderd uit?

            Comment


              #21
              Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

              AHAAA.. finally zijn ze klaar en liggen ze middels 4 dagen te drogen

              nou kon ik het niet weerstaan om een klein topje te proberen

              en in vergelijking met vorig jaar zijn deze toppen duidelijk opgezweld.. lekker compact voor buitenwiet noem ik het.

              ik heb een plagron terra concept gehad

              en ik heb batmix gebruikt.

              toppen harder heeft goed zijn werk gedaan.

              voor de gene die wat plaatjes willen

              van het resultaat. laat ff een reply achter en dan zet ik ze erop..

              Comment


                #22
                Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

                Ik wil wel een foto zien, maar je kon in je vorige bericht ook al een foto zetten -.-' Maarja.
                Gierig voor reacties?
                Maar ik wil wel een foto zien

                Comment


                  #23
                  Re: 4x AF Automazar batmix+plagron terra

                  http://oi50.tinypic.com/15ojpcp.jpg
                  ik had het hele bakje vol

                  en het gedeelte wat al op is

                  Comment

                  Bezig...
                  X