2x Little cheese autoflower & 1x Big Devil autoflower
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 2x Little cheese autoflower & 1x Big Devil autoflower
Vanaf welke week beginnen ze met bloeien? Week 3-4?
Jaa ben benieuwd naar onze laatbloeiertjes, hopelijk komt er toch iets van af. Wnr denk je te oogsten?Comment
-
goh, daar ben ik totaal niet over aan het nadenken eigenlijk, gevoelsmatig doe je dat denk ik is toch al 2 keer goed gekomen toen
en de mensen zullen wel handige tips nalaten wanneer dat het best zou zijn hopelijk, maar denk dat binnen dit en 10 weekjes alles
zo goed als rond zal zijn, en zo goed als rook klaar zijn dan ^^Comment
-
jaa ik hoop ook tegen november te kunnen oogsten. Anders wordt het toch niks door de koude/vochtigheid. toprot..
Laat jij je planten gewoon buiten staan eens het eind oktober wordt?Comment
-
staan overdag van de zon lekker schijnt tot ze onder gaat buiten, daarna krijgen ze extra licht zodat ze aan hun 18h komen,
maar zodra het te koud wordt of te vochtig , ... blijven ze knus binnen en ik heb zo'n vermoeden dat ze binnenkort niet meer verplaatsbaar zullen worden want ze groeien lekker
^^
Comment
-
vanaf hoeveel weken kan ik deze op 12/12 zetten eigenlijk ?Comment
-
Comment
-
is wel het beste voor de opbrengst heb ik me laten vertellenHet leven van een wietkweker gaat niet over rozenComment
-
Comment
-
een AF kan zijn / haar gehele leven onder 18/6 regime gekweekt worden meer licht is meer gewicht
Het leven van een wietkweker gaat niet over rozenComment
-
Hier zijn nog wat foto's van mijn schatjes, de kleinste van de 3 heb ik nu gewoon continu buiten staan en geef ik enkel nog water,
steek er mijn tijd niet meer in ze lijkt nog steeds maar anderhalve week oud, dus laat ik ze maar op haar gemakje doen...
dit is 1 van de little cheese soort en 1 big devil
je ziet ook al gauw het verschil bij beide plantjes, big devil groeit nu vooral in hoogte
de litlle cheese gaat vooral voor zijn vertakkingen en oksels zorgen merk ik de laatste dagen,
is aangenaam om het zo te zien veranderen en groeien
Mvg vinne,
IMG_0879.jpgIMG_0880.jpgIMG_0881.jpgIMG_0882.jpgIMG_0883.jpgIMG_0884.jpgIMG_0885.jpgIMG_0886.jpgIMG_0887.jpgIMG_0888.jpgComment
-
Welke lampen gebruik je? Je plantjes zien er mooi uit!!
De mijne zijn nu overgepot. Binnenkort komen er nieuwe foto's. Ik gebruik wel gewoon puur dag/zonlicht en geen lampen.
Heb nu mijn 2 lobblaadjes, 2 'echte' blaadjes en 2 nieuwe blaadjes die in groei komen
Ik denk wel dat ze nog heeeeeeeeeel lang moeten
Comment
-
Die mogen nog wel een week of 9:-p
Gewoon op 18 uur laten staan inderdaad!
En zodra er een paar wortels beneden uitkomen overpotten!
Groetjes en Succes!!!"Need somebody to drink with?? I'm on cloud 9!!!" (3 steps ahead)Comment
-
even een vraagje tussen door
thx voor de tips en hints trouwens
ik was nu van plan zelf en soort lamp te maken door een frame ineen te lassen of steken
en er 4 tot 6 tl lampen in te steken zijn er mensen die me daarbij kunnen helpen omdat ik
niet goed weet welke tl buizen hiervoor het best zijn ik werk met autoflowers !
Mvg VinneComment

Comment