Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
2x Little cheese autoflower & 1x Big Devil autoflower
Re: 2x Little cheese autoflower & 1x Big Devil autoflower
wat een dikke toppen heb jij :o Ik heb maar kleintjes momenteel, maar daar komt wel schot in hoop ik.
En het verschil tussen mijn 2 plantjes is wel groot. Die ene is al 10 cm groter dan die andere geworden + heeft veel meer vertakkingen
.
mijn cheese gaat bijna naar de oogst toe denk nog 1 a 2 weken max hangt wat van de onderste toppen af ^^
aangezien ik weinig ski's heb in hoe je het best oogst en of je de bovenste toppen al kunt afnemen zodat de onderste nog even
rustig kunnen doorgaan, hellemaal geen idee, de vorige keer heb ik alles zowat op mijn gevoel gedaan en is het
allemaal proper gekomen ^^ tips & hints zijn altijd welkom
kijk er al naar uit om ze te oogsten haar gewoon zien staan geeft me al het water in de mond ^^ morgen zal ik nog eens
een foto post doen mijn big devil blijft momenteel lekkere dikke knopen maken en krijgt stil aan de eerste bruine haartjes
ik heb gisteren het merendeels van de bladeren verwijderd,
ik snoei niet graag aan de planten,
ze hebben tot 2 dagen nodig om te recupereren van het snoeien
dus vandaar dat ik er zolang mogelijk mee wacht
Comment