Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Lol angel, neem je pijp maar mee; stop ik hem vol voor je!
@HJM; Dank je, doen we graag foto's maken.
Vanavond gemaakt, dus ligt nu in de diepvries na te zweten. Dus nog een tijdje wachten voor ik het aanbreken ga, want het mag ff liggen
Of het lekker is, zal de toekomst uitwijzen, maar het ziet er in elk geval wél lekker uit.
En als een zuinige "Ollander" laten we niks verloren gaan.
Ik heb het overgebleven water laten bezinken in diverse behouders en na het meeste water verwijderd te hebben, blijft er dit over.
Dit laat ik tot morgenavond staan en zal de overgebleven massa verwerken tot een blokkie hasj. Derde ronde dus, kwalitatief minder, maar in het ergste geval rookbaar en daar gaan we voor!
Het groene water, welke vol met voedingsstoffen zit, zal aan de soortgenoten teruggegeven worden. Zo is de cirkel weer rond
Gumpy hash noemen ze dat geloof ik.
Voorzichtig afgieten en dan het laatste op de fijnste ijshash gaas dat op een stapeltje keuken papier ligt.
Dat zuigt het laatste water er uit.
En ehhhhh, "zuinigheid en vlijt bouwt huizen als kastelen en vlooien als kamelen".
Dank je Heribei, ze groeien gestaag en een beetje Spaß moet kunnen.
Hartjesvorm had ik niet gezien HR, maar het lijkt er verdacht veel op, je hebt oog voor detail
12 juni.
Droog en overwegend zonnig, niet heet (jammer). Geen regen gehad; de waterton raakt zo de bodem, dus er mag een buitje vallen!
Al zou het alleen al om het stof neer te laten slaan, want ik heb er wel degelijk last van; pollen en fijnstof.
De dames voor, groeien het hardst. RDB nog steeds de groenste, de andere soorten hebben een andere tint.
De dames achter, komen nu ook op gang.
Ik heb mijn kweekopzet iets aan moeten passen, want halverwege juli worden er puppy's ( 2 nestjes???) verwacht. Dus iets kleinere potten en een andere standplaats.
Water en voeding zal dus ook aangepast moeten worden, fertometer ligt alweer klaar in geval van twijfel.
Last edited by ceBep; 12 June 2013, 21:59.
Reden: foto toevoegen
Comment