Heribei's Autoflower tuintje 2013

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Kap Roodje
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Apr 2013
    • 3

    #46
    Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013

    Heribei, kan je even vermelden hoeveel weken jong de dames nu zijn?
    Dan kan ik beter volgen en vergelijken met de mijn WSS Skunk Automatic.
    Succes en enjoi !

    Comment

    • Heribei
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2011
      • 1140

      #47
      Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013

      Komt van kopersporen op internet.
      Het plantje van het rood staat sinds maandag guerilla met 2 stukjes kopertape op de stam.
      Zal snel even kijken of dat het werkt!

      Comment

      • wwhitewwidoww
        Advanced Stoner
        Member
        • Mar 2013
        • 58

        #48
        Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013

        zien er leuk uit heribei.. die zon laat alleen wel heel erg op zich wachten en ik word gek van die bewolking !!!

        Comment

        • lwdhaze
          Senior Stoner
          Member
          • Feb 2013
          • 29

          #49
          Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013

          ik hoop voor je dat de regen foetsie gaat!

          Comment

          • Heribei
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Oct 2011
            • 1140

            #50
            Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013

            Weer een weekje verder
            Helaas zit het weer totaal niet mee en beginnen de plantjes er last van te krijgen...
            Wel 1 leuk dingetje, net de eerste mini pistels gespot op de white widow

            White Widow af:

            White Widow.jpg White Widow (3).jpg

            Gister lag de Widow helemaal in de kreukels vanwege het overtollige water, maar vandaag valt het wel mee wat wel mooi te zien is als de foto wat donkerder is dat de binnenste naden helemaal geel zijn geworden, Helaas.

            White Widow (2).jpg

            Crazy Bud:

            Crazy Bud.jpg

            Die lijkt het tot nu toe het beste te trekken het weer.

            Hindu Kush:

            Die ligt vandaag helemaal in de kreukels vanwege te veel water, wat je ziet op de foto zo staat ie erbij uit de wind!

            Hindu Kush.jpg Hindu Kush (2).jpg

            Please laat het sneller beter weer worden!!!!

            Groet, Heribei

            Comment

            • m1k3yzz
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Nov 2012
              • 149

              #51
              Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013

              ziet er al netjes uit hoor!

              Comment

              • Heribei
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2011
                • 1140

                #52
                Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013

                Goedemorgen ,

                Nou na een natte tijd hebben ze gister en eergister weer even lekker mogen genieten en dat hebben ze dan ook zeker gedaan
                Het hangt allemaal wat slap, maar achjah trekt vanzelf wel weer bij.
                Ik had al wel weer bladluizen gespot, ik laat het nog even zie ik dat het uit de hand loopt ga ik op een natuurlijke manier bestrijden door middel van lieveheersbeestjes larven.
                Ik heb van de week ook nog maar amnesia van Kera gekiemt, die zit sinds eergister in de grond verwacht die elk moment boven.
                Dit omdat ik al weet dat de 3 rondes niet gaan lukken, misschien komt er niet eens meer een 2de ronde maar hier in verdere updates meer over

                White Widow af:

                White Widow.jpg White Widow (2).jpg

                Crazy Bud af:

                Crazy Bud (2).jpg Crazy Bud.jpg

                Hindu Kush af:

                Hindu Kush.jpg Hindu Kush (2).jpg

                Ik laat snel ook weer wat van het rood horen

                Fijne dag iedereen verder,
                Groet Heribei

                Comment

                • berry ryder
                  Special member
                  420 MemberLucky Member
                  • Dec 2012
                  • 2666

                  #53
                  Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013

                  Looking good heribei, en over een paar daagjes word het super weer.

                  Grtz
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                  The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                  sigpic

                  Comment

                  • CannabinoidDroid
                    Chronic Stoner
                    • May 2013
                    • 192

                    #54
                    Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013

                    leuk verslagje dat je hier hebt heribei! Ik ga je zeker volgen, vanaf volgende week zet ik mijn plantjes ook buiten. wist niet dat ze tegen zo'n slecht weer konden!

                    Comment

                    • Heribei
                      Advanced Grower
                      MemberLucky Member
                      • Oct 2011
                      • 1140

                      #55
                      Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013

                      Nou ze zijn hard gegaan hoor afgelopen dagen!
                      Dat vind ik nou zo leuk aan dit verslag, ik kan zelf ook kijken hoe de groei verloopt
                      Vorige week had ik gezegd dat ik de amnesia van Kera had gekiemt, deze ging goed tot vanochtend...
                      Opeens waren de blaadjes van de bovenkant alsof een slak het opgegeten heeft maar ik weet zeker dat dit niet gekomen is door een slak maar door de groei van het plantje zelf ofzo, geen flauw idee??
                      Iedergeval die valt dus af, inplaats van de amnesia zal ik nu de automazar gaan kiemen
                      De crazy bud is 1 vertakking kwijt aan een slak??? maar kan niks terug vinden van verdere slakken sporen.
                      De white widow staat krom door de wind, maar dat is niet erg

                      White widow af:

                      White Widow.jpg

                      Crazy Bud af:

                      Crazy Bud.jpg

                      Hindu Kush af:

                      Hindu Kush 1.jpg Hindu kush.jpg

                      Nou gaat goed hoor opzich, verwacht volgende week de echte budvorming.

                      Nou hier ook een zonnige groet :mrgeen:
                      Heribei

                      Comment

                      • poepzak200
                        Cronic Grower
                        MemberLucky Member
                        • Apr 2011
                        • 3081

                        #56
                        Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013

                        mooi pik
                        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                        Comment

                        • berry ryder
                          Special member
                          420 MemberLucky Member
                          • Dec 2012
                          • 2666

                          #57
                          Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013

                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                          sigpic

                          Comment

                          • m1k3yzz
                            Elite Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Nov 2012
                            • 149

                            #58
                            Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013

                            sjiek!

                            Comment

                            • QnQ
                              Godlike Grower
                              Lucky Member
                              • Sep 2010
                              • 26093

                              #59
                              Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013

                              Als je zorgt dat de bladeren nergens tegenaan komen, dan kunnen slakken het kopertape niet omzeilen.
                              Ze gaan nu gewoon via de schutting.

                              Onder de rand van je pot hangt geen slakje te slapen eh ?
                              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                              Comment

                              • Heribei
                                Advanced Grower
                                MemberLucky Member
                                • Oct 2011
                                • 1140

                                #60
                                Re: Heribei's Autoflower tuintje 2013

                                Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                                Als je zorgt dat de bladeren nergens tegenaan komen, dan kunnen slakken het kopertape niet omzeilen.
                                Ze gaan nu gewoon via de schutting.

                                Onder de rand van je pot hangt geen slakje te slapen eh ?
                                Nee, de bladeren komen nergens tegen aan en ze staan ook niet tegen de schutting aan.
                                Onder de rand was het eerste waar ik keek.
                                Maar het is maar 1 avond geweest daarna niks meer...

                                Comment

                                Bezig...