Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum
Collapse
X
-
-
Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum
ja dat zou inderdaad wel een mogelijkheid zijn maar omdat er nog niks begroeit is, er staat werkelijk nog niet een brandnetel en de bomen zijn kaal etc. zal de plaatselijke boer die er niet heel ver vanaf woont zien dat er gegraven is (zijn land grenst aan de rivier). Zodra het een beetje begroeit is zodat de bodem vanaf die kant van de rivier niet meer te zien is ga ik graven, vorig jaar werd de begroeiing erom heen zeker 2+ meter dus het is de perfecte spot maar er moet eerst wat meer groen tevoorschijn komen
bedankt voor het meedenken
Comment
-
Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum
veel succes ermee, ik kom hier nog wel eens langsComment
-
Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum
Zeker doen spacehaze, is gezellig !
Ben aan het denken om mischien Bubblegum AUTO's te nemen in plaats van normale, http://www.femaleseeds.nl/webshop/au...le-p-1625.html aangezien de bubblegum erg lang nodig heeft om af te bloeien.
Wat vinden jullie?
Last edited by ijzerehenk; 4 April 2013, 13:24.Comment
-
Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum
Dan ga ik ze bestellen!
Mochten de LSD en Blue cheese niks worden (je weet maar nooit) heb ik tenminste nog iets van oogst
Thanks,Comment
-
Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum
Bedankt voor de tip maar ik heb ze al al bestelt
Iemand hier ervaring met bubblegum autoflower of ben ik de eerste?
greetzComment
-
Comment
-
Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum
Haha ja heb ook even gekeken maar het lijkt er inderdaad op dat ik de eerste ben, ogja iemand moet de eerste zijn laten we maar zeggen. Maakt het nog interessanter
Comment
-
Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum
Even een vraagje, die minipropagator van azarius, is dat een beetje een leuk dingetje? Zijn die ledlampjes niet veel te zwak, waardooor er strekking ontstaat?
Want ik zie sommige mensen een grote propagator gebruiken, met daarboven een 2 * 55 watt lamp.
is dat echt nodig? want ik heb niet zo veel geld :sComment
-
Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum
Hey, ik ga hem pas de 18 e gebruiken maar ik ken verschillende mensen die hem ook gebruiken, werkt prima voor 15 euro zeker doen, strek zit er wel in omdat de ledjes wat zwakjes zijn maar gewoon mooi overpotten en de zon in!
Comment
-
Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum
Hallo iedereen !
Het wachten is eindelijk voorbij dus tijd voor wat foto's en updates
Op 18 April heb ik de zaden in mijn propagator pro gedaan: 5 LSD, 5 Blue Cheese, 5 auto Bubblegum en 1 auto Kush (gratis)
IMAG0275 2.jpg
IMAG0277.jpg
IMAG0276.jpg
Op 20 april kwamen de eerste LSD's naar boven en daarna volgden de Bubblegum en Kush.
Op 22 april (vandaag) zijn er tot nu toe 7 van de 16 uitgekomen.
IMAG0281.jpg
IMAG0284.jpg
Zoals je kunt zien is er nog geen leven bij de Blue cheese, er zou toch minstens al iets te zien moeten zijn.
Slechte batch Blue cheese? of te ongeduldig ?
(foto's zijn gemaakt met mijn telefoon vandaar de slechte kwaliteit, zodra mijn camera weer gemaakt is komen uiteraard mooiere en gedetailleerde foto's)
Attached FilesLast edited by ijzerehenk; 22 April 2013, 13:19.Comment
-
Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum
Succes henk!
Geef ze wat tijd
het kan 7 dagen duren voordat ze pas ontkiemt zijn bij mij kwam de og kush pas ook laat
Comment
-
Re: Guerrilla kweekverslag 2013, LSD & Blue Cheese & Bubblegum
Thanks spacehaze !
Het lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat 5/5 niet uit zullen komen dus ik geef ze zeker nog een dag of 5
Jij ook veel succes met je kweek space !Comment




Comment