Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
bio´s buiten tuin 2013 met dutch blue automatic!! spliff/contest
Re: bio´s buiten tuin 2013 met dutch blue automatic!! spliff/contest
hey ,
bedankt allen,ik vind het zelf ook aardig soepel verlopen..
en ik kan de blad voeding proberen op 2 wel en 1 niet wel op de super nova wandt dat wil ik niet veranderen..
dan komen nu de plaatjes IMAG0692.jpgIMAG0691.jpgIMAG0690.jpg
en we denken natuurlijk aan jullie
..IMAG0689.jpgdus nu maar weer genieten van de zon.
grts bio
hey, ..ik kan dus niet meer naar beneden enteren ik weet niet waar het aan licht want enter doet het gewoon.maar altijd leuk mensen die meekijken dus schuif lekker aan.. en ik zal weer ik wat mooie plaatjes posten,ik heb ze nu 3 weken vanaf zaad ..en heb ze nog even wat bijgevuld met m´n zelfgekweekte wormen humes aarde..nu nog hopen op goed weer ..dan zal ik beter m´n best doen voor de volgers..nu maar ik wat plaatjes .,IMAG0720.jpgIMAG0721.jpgIMAG0722.jpgIMAG0723.jpgIMAG0724.jpgIMAG0725.jpg..en 1 heeft door mijn fout tog teveel zon gehad..maar gelukig is de top heel en wat klijne vlekjes maar wel jammer van me weer hoor ik zal zoveel mogelijk gaan opletten en dan gaan we weer is proberen te knallen en hou vooral de site van spliff in de gaten ,want ik ga niet op mezelf stemmen natuurlijk..maar wel op het mooiste verslag dus kijk vooral bij de mede strijders..en stem binnekord op www.spliffseeds.nl op je favoriet..,grts bio
hey, bedankt en leuk dat je me volgd..even is een foto update! want ik zie ze wel echt met de dag groter worden..morgen is een metrop mix geven niet teveel natuurlijk..en hopen dat het weer weer wat mooier word is nu best bewolkt vandaag nu is wat mooie plaatjes..IMAG0743.jpgIMAG0744.jpgIMAG0742.jpgIMAG0745.jpgIMAG0746.jpgen kijk zeker nog even bij http://www.spliffseeds.nl grts bio
hey,het weer zit nu zeker niet echt mee maar ja het kan slechter..ze gaan aardig lekker ,gisteren wat voeding gegeven..en nu dan maar hopen op het betere weer ..dat zal mooi wezen,nu dan is wat foto's..,ze willen echt wel IMAG0760.jpgIMAG0758.jpgIMAG0759.jpgIMAG0761.jpg grts bio
Comment