Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
bio´s buiten tuin 2013 met dutch blue automatic!! spliff/contest
Re: bio´s buiten tuin 2013 met dutch blue automatic!! spliff/contest
hey weer is een updatje.. ze gaan erg lekker en het is weer lekker weer.,nu maar hopen dat het zo blijft he ,en alemaal bedankt heej ik doe hard me best om alles zo goed mogelijk te doen..,IMAG0789.jpgIMAG0790.jpgIMAG0791.jpgIMAG0792.jpgIMAG0793.jpgIMAG0794.jpgIMAG0797.jpgen als het weer,weer meezit dan komt het vast goed maar ik mag niet klagen he., grts bio
hey ,
bedankt ja ze doen het erg lekker..vandaag of morgen is water geven en dan kunnen ze er weer even tegen aan ik heb nu ook voorbloei gezien dus dat is ook wel mooi ..,nu de plaatjes dan he . IMAG0830.jpgIMAG0827.jpgIMAG0828.jpgIMAG0829.jpgja kijk ze gaan dan..mede mogelijk gemaakt door www.spliffseeds.nl en www.metrop.nl ..!!., grts bio
Hoi Biomaster,
Ze zien heel goed uit man, mooie kleur groen en ze groeien als kool hoor. Wat is eigenlijk gemiddeld de temperatuur binnen je kas? Wat is het verschil in de ochtend en namiddag. Weet je misschien ook wat de temp. in de nacht is? Misschien kan je een foto maken van je kas, ik ben benieuwd!!
hey ,
badankt ,de temp is ong hetzelfde als de buiten temp.,met de zon erop wordt het wel is tegen de 30 ..
nu is even de mooie plantjes laten zien .!! IMAG0854.jpgIMAG0855.jpgIMAG0856.jpgIMAG0859.jpg
ja en ik geef niks meer als metrop aan de spliffies en het beval goed .!!
grts bio
Comment