Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
bio´s buiten tuin 2013 met dutch blue automatic!! spliff/contest
Re: bio´s buiten tuin 2013 met dutch blue automatic!! spliff/contest
hey ,
bedankt.,ik doe aardig mijn best ,maar nu heeft mijn nieuwe stief pa er 3 takken bij 1 afgeschoten met een bal.!
ach ik doe weer mn best maar die taken heb ik niet veel meer aan.dus ik ga ze vanavond is voeren.
maar ik zal er best nog wat af kunnen halen.
nu maar is wat mooie plaatjes !! want ik heb weer een beetje tijd haha!!!.. IMAG0862.jpgIMAG0864.jpgIMAG0863.jpg IMAG0865.jpgIMAG0866.jpgIMAG0867.jpg IMAG0868.jpgIMAG0869.jpgIMAG0870.jpg IMAG0871.jpg
grts bio en op mooi weer !!! thnx spliff en metrop werkt perfeckt die spullen!!
voetballen is de basis voor veel ellende !!! heb de schurft aan voetballen !!! sterkte en voetballen doe je niet in de achtertuin , bal afpakken tot na de oogst !!!
Ziet er idd heel gelikt uit enne die stiefvader moet je een hartig woordje mee spreken hoor
Zeg gewoon dat hij vooralsnog een waarschuwing krijgt en dat bij de volgende keer, de zo gevreesde stiefvader/zoon afwijzing kan verwachten
Is hij verder wel een beetje OK?
Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!
hey ,
haha bedankt, ja het is nu wel wat aan het kalmeren maar het was wel even zonde ,en die heeft hij al gehad hoor!!
als ik weet dat ik het niet echt goed kan waarom plant ik dan maar 3 zaadjes h.e haha.. grts bio
Comment