Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Berry's balkon, volle bak in de zon!!!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Re: Berry's balkon, volle bak in de zon!!!

    das iets minder.....

    Comment


      Re: Berry's balkon, volle bak in de zon!!!

      Gecondoleerd Berry, weet precies wat je voelt. heb ik zo'n foutje gemaakt en mn plantjes bijna gekilt, ik was verry sad.
      Eerste keer met voeding werken ging ik mn plantjes bladvoeding geven en die was te sterk. al mn plantjes verbrand alle bladjes weg.
      ik liet de stammen gewoon staan. veel liefde gegeven en nu heb ik drie mooie struiken. maar dat waren stekken dus oktober lekker knippen.
      Ik heb ook 4 autos staan en ik hoop dat ze net zo mooie worden als die van jou.
      Prachtige mooie planten en geweldige fotos.

      Comment


        Re: Berry's balkon, volle bak in de zon!!!

        lo m8 ,

        thx voor de pics op aanvraag he

        danm wat ziet dat er lkkr uit bij je , zoals ik al eerder melde !! amigo jij hebt ballen

        Tevens ivm de dame die een duikvlucht genomen heeft !! Volgens mij kon ze het niet meer aan om naast die mooie volle damen's van je te staan , dus vermoed dat ze daarom gesprongen is :d

        voor de rest zou ik zeggen , knal maar lkkr verder m8

        je bent goed bezig

        groetjes
        Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^

        Comment


          Re: Berry's balkon, volle bak in de zon!!!

          kut voor je man.

          Maar als je nog heel snel ben dan kan je haar nog redde door de stammen tegen elkaar drukken/ houden en dan in tapen met doorzichtig plakband. Ik hoop dat je niet je laat ben anders is dit de tip voor als het ooit weer zou gebeuren. Kijk maar naar mijn topic dan kan je zien wat ik bedoel. Ik had een tak die helemaal was afgescheurd en dacht toen dat het einde verhaal was met die tak, maar is helemaal goed gekomen door het plakband.

          Succes.
          Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

          Comment


            Re: Berry's balkon, volle bak in de zon!!!

            Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
            zou maar oppassen man dat die potten er niet af kunnen vallen, planten kunnen af en toe wel omwaaien.
            zou ze toch maar vast maken op een of andere manier
            verder gaat t wel heel mooi hoore
            jammer berry
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment


              Re: Berry's balkon, volle bak in de zon!!!

              Ja man dat is kut !!!!!!! kwam gisteren buiten na de storm ( planten beschermd voor de storm ) was er een plant dwars door gescheurd een BLOCKHEAD de tranen stonden in mijn ogen !!!!! ben benieuwd of er nog meer forum leden getroffen zijn !!!! veel sterkte !!!

              Comment


                Re: Berry's balkon, volle bak in de zon!!!

                Sterkte amigo!! Echt jammer

                Comment


                  Re: Berry's balkon, volle bak in de zon!!!

                  Erg jammer, maar als je hem nog zo hebt dan valt die best te redden hoor!

                  Beter had zij niet kunnen scheuren...eerst even afwachten of het meisje nog intact is???
                  Veel gestelde vragen over het forum
                  JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                  420Shop.NL
                  "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

                  Comment


                    Re: Berry's balkon, volle bak in de zon!!!

                    yep geef haar een kans.

                    opbinden zodat ze niet verder af kan scheuren en de komende dagen
                    eens aanzien wat ze doet. mijn tomaten lagen na de storm ook plat op t balkon, gespleten en wel.
                    ik heb ze met een dikke paal vastgezet met een lasso van electra kabel eromheen. de paal is
                    om de slungels nu tegen te houden bij wind of komende storm. t groeit nu na 24 uur aardig recht
                    en gaat weer vrolijk door. mijn balkon tomaat is zelfs 90 graden omgeknakt, ik heb ze maar op de tafel
                    gezet en laat nu de tomaten aan de zijde verder groeien. die stond vorige week ineens om omdat
                    mevrouw duif de cannapee wel een lekker nest vond toen ik haar in de ochtend betrapte.

                    maar goed, alle kans en redelijkheid dat ze nog goed doorgroeit. al zal je haar nu moeten helpen.
                    de kracht is er even uit.

                    succes alvast.

                    Comment


                      Re: Berry's balkon, volle bak in de zon!!!

                      Weet niet of berry al in besloten kring afscheid van haar genomen hebt, de kans heeft ze bramonius.
                      Heb in het verleden zware stormen meegemaakt, dikke takken afgebroken die nog aan hun velletje bungelden.
                      Teruggeklapt, tairips er omheen en vastgetaped met ducktape. Is doorgegroeid en daarna haar verband verwijderd.
                      Wel met de nodige scheerlijnen.

                      Laterz en laat zijn zusjes hun best doen berry
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment


                        Re: Berry's balkon, volle bak in de zon!!!

                        Wouw wat een medeleven manne, dat doet me goed.

                        Ik heb uiteraard geprobeerd om ons Toppie nog te helpen.
                        Alle takken waren gebroken/gescheurd tot aan de bast, behalve 1 tak.
                        Die was tot de helft ingescheurd.
                        Dus nu is Toppie 1 rechte tak omhoog, met een beetje hulp, en ik ben tevreden met alles wat er af komt.

                        20130729_080038.jpg20130729_080046.jpg

                        Met de andere dames gaat het goed, en daar doen we morgen een uitgebreide update van,

                        Dus voor nu, nogmaals bedankt voor alle reacties en tot.

                        Laters
                        Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                        The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                        Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                        sigpic

                        Comment


                          Re: Berry's balkon, volle bak in de zon!!!

                          Go go Berry Go !!

                          Comment


                            Re: Berry's balkon, volle bak in de zon!!!

                            Een voorbijwandelende agent had die plant op z'n koppie moeten krijgen :p Zou episch geweest zijn.
                            Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

                            Comment


                              Re: Berry's balkon, volle bak in de zon!!!

                              Ziet er naar uit, die vliegende plant. Gelukkig krijgt ze weer een kans om zich te bewijzen

                              Toch maar even goed je potten vastmaken aan het hek, je weet maar nooit.

                              Comment


                                Re: Berry's balkon, volle bak in de zon!!!

                                Ben in gedachten toch met de ceremonie beziggeweest en er eentje op gerookt,
                                maar je hebt toch gedeeltelijk haar leven kunnen behouden, de tak van Toppie
                                gaat z'n best doen, daar ben ik van overtuigd
                                The seeds of today are the flowers of tomorrow

                                Comment

                                Bezig...
                                X