autoflower kweek 2013

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • buts
    Senior Stoner
    Member
    • Aug 2012
    • 30

    #1

    autoflower kweek 2013

    Korting op 420shop
    dag kwekers,

    et mooie weer heeft er weer voor gezorgd dat ik me niet meer kan houden met het begingen met kweken.
    na een geslaagde oogst van vorig jaar, gaan we het dit jaar is proberen met autoflowers.
    ik ben van plan 3 rondes te proberen. ik zou zeo ontkiemen en 3 weken binnen voor het raam houden en dan naar buiten.
    Voor de eerste ronde heb ik gekozen voor northern light autoflower.
    donderdag de 5 zaadjes tussen de watjes gelegt. en gisteren en vandaag gepland.
    ze waren ale 5 ontkiemd dus nu maar hopen dat ze boven komen.
    IMG_1593.jpg
    morgen zal ik foto's van de potjes er op zetten.
    ik heb deze bedekt met plastic folie ( zo voor over eten ) om de luchtvochtiger te houden en een serre effect te krijgen.
    tips en of opmerkingen zijn altijd welkom
  • SpaceHaze123
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2012
    • 121

    #2
    Re: autoflower kweek 2013

    Succes met kweken buts, ik zet hier ook mijn stoel bij

    Comment

    • Heribei
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2011
      • 1140

      #3
      Re: autoflower kweek 2013

      Succes!
      Ik ga ook proberen 3 rondes te doen, maar de toch dat het wat krap zit in tijd als ik kijk naar vorig jaar.
      Begin mei ontkiemt half augustus klaar.. Maar we gaan het proberen!

      Verstuurd van mijn GT-I9100 met Tapatalk

      Comment

      • buts
        Senior Stoner
        Member
        • Aug 2012
        • 30

        #4
        Re: autoflower kweek 2013

        zoals gezegt de pottenIMG_1595.jpgIMG_1594.jpg

        Comment

        • m1k3yzz
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • Nov 2012
          • 149

          #5
          Re: autoflower kweek 2013

          @spacehaze jij hebt wel veel stoelen zeg

          Verder succes met de ronde!

          Comment

          • SpaceHaze123
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Jun 2012
            • 121

            #6
            Re: autoflower kweek 2013

            Oorspronkelijk geplaatst door m1k3yzz
            @spacehaze jij hebt wel veel stoelen zeg

            Verder succes met de ronde!
            hahaha inderdaad!

            okee weer ontopic

            Comment

            • Rollingstoner
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 114

              #7
              Re: autoflower kweek 2013

              Kon dit weekend ook niet wachten en heb autoflowertje ontkiemd! Dat die temperatuur maar wat omhoog gaat . Succes met de kweek!
              #puffpuffpasstuesday

              Cannatuin '13

              Comment

              • buts
                Senior Stoner
                Member
                • Aug 2012
                • 30

                #8
                Re: autoflower kweek 2013

                IMG_1599.jpgIMG_1600.jpgIMG_1601.jpg

                4 van de 5 staan boven.
                die grote is een stekje geweest van bonsai boom xp

                Comment

                • m1k3yzz
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Nov 2012
                  • 149

                  #9
                  Re: autoflower kweek 2013

                  mooi begin!

                  Comment

                  • lyra49
                    Expert Stoner
                    Member
                    • Mar 2013
                    • 78

                    #10
                    Re: autoflower kweek 2013

                    ziet er leuk uit!
                    sigpic

                    Comment

                    • buts
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Aug 2012
                      • 30

                      #11
                      Re: autoflower kweek 2013

                      al efe geleden,
                      maar de plantjes doen het zeer gout achter het glas. als het mooi weer is zet ik ze overdag wel buiten daze wat kunne genieten van de zon en al wad gwn worden aan de wind.
                      er is wel 1kleintje bij ma die komt er wel door. heb ik in het beging beetje losgetrokken maar begint nu ook te volgen xp
                      hieronder nog wat foto's
                      IMG_1610.jpgIMG_1611.jpgIMG_1620.jpgIMG_1622.jpg

                      weet er iemand wat het probleem is met het blad van de eerste 2 foto's het is van zelfde plan denk dat ze van het wiekend wat verbrand zijn door het goede weer achter het glas.

                      Comment

                      • buts
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Aug 2012
                        • 30

                        #12
                        Re: autoflower kweek 2013

                        van het wiekend de platjes buiten gezet ze waare 4 weke en hope nu maar dat ze het beetje overleven

                        Comment

                        • Taart
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • Apr 2013
                          • 67

                          #13
                          Re: autoflower kweek 2013

                          Ben zeer benieuwd

                          Comment

                          Bezig...