onder de Spaanse zon deel 4

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Escargot
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4984

    #181
    Re: onder de Spaanse zon deel 4

    Jaaahhh oogsten....

    Veel plezier
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment

    • Urban
      Amazing Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2008
      • 4104

      #182
      Re: onder de Spaanse zon deel 4

      Super,ze zien er goed uit Inti veel succes met je knipwerk al bij al toch nog een mooie zomer voor je geweest.

      Comment

      • inti
        Expert Grower
        MemberLucky Member
        • Jun 2009
        • 1259

        #183
        Re: onder de Spaanse zon deel 4

        thx Urban alien, ja mag niet klagen

        eerste ronde knippen

        DSC04617.jpg DSC04612.jpg DSC04614.jpg DSC04616.jpg DSC04618.jpg

        op de droogplek

        DSC04621.jpg DSC04619.jpg DSC04620.jpg
        sigpic

        Comment

        • Escargot
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4984

          #184
          Re: onder de Spaanse zon deel 4

          Collere wat een knappe wijven en helemaal naakt, lekker hoor.
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment

          • Nik
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 2207

            #185
            Re: onder de Spaanse zon deel 4

            Lkker veel knipwerk, maar je schiet goed op!
            Ziet er mooi uit!



            http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...t.php?p=379470.
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment

            • roel213
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Sep 2011
              • 279

              #186
              Re: onder de Spaanse zon deel 4

              hoi

              zo zo ziet er niet verkeerd uit gozer

              gr

              Comment

              • Venture
                Advanced Stoner
                Member
                • Aug 2012
                • 53

                #187
                Re: onder de Spaanse zon deel 4

                He Inti,

                Vet, vet, vet man!!

                Ik denk dat ik ze ook maar naakt ga maken, tijdens de oogst, dat scheelt ruimte.
                mag ik je vragen waar je die extremas vandaan hebt, die wil ik wel eens proberen.

                Geniet er maar van, gelukkig geen diefstal dit jaar!

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #188
                  Re: onder de Spaanse zon deel 4

                  Nice, jij gaat de winter wel door komen zeker ?
                  Niet teveel roken tijdens het knippen eh, dan knip je in je vinger.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • inti
                    Expert Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2009
                    • 1259

                    #189
                    Re: onder de Spaanse zon deel 4

                    @ QnQ dat had je ff eerder moeten zeggen auch lol de winter kom ik wel door dit was de eerste van 3 plantjes

                    @ Venture ja ik heb deze extremas al 4 jaar staan ofzo ze zijn van sannies shop http://www.sanniesshop.com/scrog-growing-nl.html ook altijd goed voor nuttige info

                    @ roel213 thx m8

                    @ nik ja was een klusje maar samen met mn vriendin en mn ouwe heer die hier op vakantie is goed te doen

                    @ escargot ja lekkere chicas als je weer naar de grotten en gitanos gaat moet je maar ff komen proeven
                    sigpic

                    Comment

                    • inti
                      Expert Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2009
                      • 1259

                      #190
                      Re: onder de Spaanse zon deel 4

                      afghan skunk 2e week bloei

                      DSC04639.jpg


                      De scrog heeft t zwaar te verduren gehad met regen hagel en wind, er staan nog maar weinig toppen overend hier en daar toprot gezien.
                      Das dus een nadeel van een buiten scrog, eenmaal omgevallen topjes krijg je niet meer overend. Aan de andere kant zitten er toppen tussen zoals ik die nog nooit heb gezien ongelofelijk dik.

                      DSC04647.jpg DSC04640.jpg DSC04641.jpg DSC04642.jpg DSC04643.jpg DSC04645.jpg
                      sigpic

                      Comment

                      • CannaVis
                        Banned
                        • Jul 2009
                        • 845

                        #191
                        Re: onder de Spaanse zon deel 4

                        nice inti... ziet er echt megagoed uit!

                        Comment

                        • Heribei
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2011
                          • 1140

                          #192
                          Re: onder de Spaanse zon deel 4

                          Had je hem meer gebonden had je meerdere kleine toppen gehad die wel recht overeind zouden blijven staan toch?
                          Wil niet zeggen dat dit niet goed is want dit is ook een top prestatie.

                          Comment

                          • inti
                            Expert Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2009
                            • 1259

                            #193
                            Re: onder de Spaanse zon deel 4

                            @Cannavis thx m8

                            @ Heribei tja daar heb je een goed punt, de ruimte van de scrog was inderdaad te beperkt. Hmm dat wil ik nog wel een x proberen.
                            sigpic

                            Comment

                            • de oerhippie
                              Ultra Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • Aug 2011
                              • 2132

                              #194
                              Re: onder de Spaanse zon deel 4

                              Mooie foto's van de Extrema toen je geknipt had, lekkere buds maat, daar doe je het voor!
                              Hoor het van je als de 1e tester tussen de vloei belandt
                              Afgaan gaat zn gang, scrogg heeft de nodige weersinvloeden meegemaakt, toprot, zou toch
                              die toprot nu alvast verwijderen voor het erger wordt.
                              Grote dikke toppen zo groot als je onderarm. Wat colafles, haha Laters weer en ze
                              Last edited by de oerhippie; 16 September 2013, 17:37.
                              The seeds of today are the flowers of tomorrow

                              Comment

                              • Venture
                                Advanced Stoner
                                Member
                                • Aug 2012
                                • 53

                                #195
                                Re: onder de Spaanse zon deel 4

                                Even een paar korte vraagje,
                                Ik neem aan dat je kan scroggen met 2 of zelfs met 1 plant, toch?

                                de bedoeling is toch dat ze een groter oppervlak krijgen ipv een stam de lucht in.
                                Ik zie dat bij Inti, de onderste takken zijn weggehaald, wanneer en tot op welke hoogte?
                                en dan het gaas hoeveel hoger dan de onderste tak?
                                Ik neem aan, dat vaak toppen, goed helpt om de boel te verspreiden?

                                Comment

                                Bezig...