Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Generals buitenkweek 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Generals buitenkweek 2013

    Korting op 420shop
    Met de lente eindelijk in het land, ben ik begonnen met de voorbereidingen van mijn buitenrun deze zomer. De (feminised) zaden zijn gekozen en geleverd, dit wordt de set up onder een polycarbonaatplaat buiten:



    4 planten zullen in 40 liter potten komen, de andere 4 in 18 liter potten. Ik moet nog selecteren welke in welke potten komen. Allemaal gevuld met een 50/50 mix van plagron royale met batmix.

    De 18 liter potten heb ik genomen omdat er soortjes zullen zijn die in oktober nog naar de tent binnen zullen verhuizen om daar verder te worden afgebloeid.

    In de 40 liter potten zouden de soortjes moeten komen die buiten in september klaar zouden zijn. Denk de LSD, Blueberry, ....? Misschien de Blue medi kush?

    De Santa Sativa, White widow, pure power plant en OG Kush zullen niet klaar zijn in september buiten denk ik, dus die gaan zeker in de 18 liter potten.

    Zaden gaan half Juni de grond in voor ontkiemen, plan is ze niet te gaan verpotten en dus rechtstreeks in hun grote pot te ontkiemen (met een toplaagje cactusgrond natuurlijk om ze niet direct te verbranden in het rijke plagron royal mix/batmix medium.

    Pas eind Juni zeggen jullie? Ik doe dat omdat ik geen bomen wil kweken, zeker niet aangezien ik sommige soortjes nog in een tent (200 cm hoog) moet krijgen om af te bloeien.

    Alle tips welkom natuurlijk, zeker als er mensen zijn met ervaring in deze soorjes en die me kunnen zeggen of buiten afbloeien mogelijk is....!?

    Greetz

    mobile message
    Last edited by General; 18 April 2013, 10:02.

    #2
    Re: Generals buitenkweek 2013

    Zo, hier ook ff een stoeltje zetten
    Good luck, we don't need luck, we need sun, lots of sun
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Generals buitenkweek 2013

      OG kush ben ik ook aan het kweken als hij teminste het overleefd heeft een serieuze groei achterstand vergeleken met de rest :o

      Naja Succes

      Comment


        #4
        Re: Generals buitenkweek 2013

        Oorspronkelijk geplaatst door SpaceHaze123 View Post
        OG kush ben ik ook aan het kweken als hij teminste het overleefd heeft een serieuze groei achterstand vergeleken met de rest :o

        Naja Succes
        Buiten? Is daar een topic van? Succes kerel

        mobile message

        Comment


          #5
          Re: Generals buitenkweek 2013

          Succes General, en vooral : veel plezier !
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

          Comment


            #6
            Re: Generals buitenkweek 2013

            Oorspronkelijk geplaatst door General View Post
            Buiten? Is daar een topic van? Succes kerel

            mobile message
            jaja kijk maar in mijn signature, hij staat nu nog wel binnen onder een tl maar gaat binnenkort buiten

            Succes!

            Comment


              #7
              Re: Generals buitenkweek 2013

              Momenteel staan op deze plaats nog mijn autoflowers..3e week bloei nu dus die zijn eind juni zeker klaar.

              Dan pas kan ik aan deze run beginnen...

              Ik vraag me nog steeds af welke soorten van in het schema in mijn eerste post hierboven buiten volledig kunnen afgebloeid worden en welke soorten ik na oktober nog binnen verder moet afbloeien...indien iemand ervaring met een van deze soorten heeft dan hoor ik het graag!

              mobile message

              Comment


                #8
                Re: Generals buitenkweek 2013

                Zal je topic verplaatsten naar het juiste forum (staat nu in kweekverslagen 2009).
                Succes verder!
                Veel gestelde vragen over het forum

                JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

                Comment


                  #9
                  Re: Generals buitenkweek 2013



                  Geen idee hoe die daar beland is...

                  Nu goed: heb mijn 6 autoflowers reeds een weekhe terug binnen onder 400 w hps gezet. Stonden al 3 weken in bloei buiten maar met het aanhoudende slechte weer en dus weinig zon gingen de toppen haast niet vooruit. Plan is om ze begin juni terug buiten te zetten.

                  Nog nooit zo grote af jes gehad trouwens. Allemaal meer dan 150 cm hoog. Misschien owv die 18 liter potten met batmix???

                  Soorten zijn amnesia auto. Moby dick auto en cream caramel auto.

                  Pics soon!

                  Greetz general


                  mobile message

                  Comment


                    #10
                    Re: Generals buitenkweek 2013

                    JD te veel pils op zeker
                    __________________________________________________ ______________

                    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                    sigpic

                    Comment


                      #11
                      Re: Generals buitenkweek 2013

                      Oorspronkelijk geplaatst door HR83 View Post
                      JD te veel pils op zeker
                      Eerder witte weduwe vrees ik

                      mobile message

                      Comment


                        #12
                        Re: Generals buitenkweek 2013

                        veel succes!
                        wel zou ik nog eens te goei na gaan naar de oogsttijd
                        heb vernomen dat lsd eind oktober klaar is
                        power plant eerder half oktober
                        blueberry begin november
                        white widow vermoed ik rond begin/ half oktober
                        de rest geen idee maar niet voor september volgens mij
                        dus beter verduisteren moet je zo al niet naar binnen!
                        + meer opbrengst en betere omstandigheden, gaat echt niet meevallen om zo'n planten even binnen te krijgen
                        & voor eerdere oogst kun je optijd gaan toppen en planten meer in de brede laten groeien!

                        Comment


                          #13
                          Re: Generals buitenkweek 2013

                          hee ziet er leuk uit leuke soortjes en allemaal verschillend leuk!
                          Legalize it

                          Comment

                          Bezig...
                          X