Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

    Korting op 420shop
    Hey Fellow growers,

    De zomer komt eraan, dus wordt er een buiten de kast gekweekt ook dit jaar.
    1ste keer weliswaar.
    Keuze is gevallen voor een typische outdoor varieteit 5 x GOLD RUSH OUTDOOR.
    Misschien komt er nog een ander soortje bij , dat staat nog niet vast.
    Momenteel worden ze opgekweekt in de kast onder TL. Na 15 mei vliegen ze eruit, in de volle grond.
    De grond werd reeds bewerkt, en P - N - K werd in geringe mate aan de grond gevoegd.

    Foto's en verslag volgen zeker, maar bij deze hebben jullie de intro AL.
    PICS volgen deze avond.

    greetz
    HOMMEL
    Leren = Experimenteren

    #2
    Re: 1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

    Gold Rush Outdoor vrouwelijke wiet zaden
    85% Sativa. Genotype: Polm Gold x Purple Power x Afghan. Zoetige, dieselachtige smaak en aroma. Sterke, veerkrachtige plant. Goede THC productie. Snelst klaar van allemaal, begin september. Bodystoned en uplifting high. Potentieel THC niveau gemiddeld.


    leuke plantjes succes deze zomer
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: 1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

      Ben benieuwd of de planten dat waar maken.
      Succes !
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: 1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

        Hey Growers,

        De pictures zullen moeten wachten tot deze avond.
        Overmacht heeft ervoor gezorgd dat ik dit weekend niet veel thuis was.

        greetz,
        HOMMEL
        Leren = Experimenteren

        Comment


          #5
          Re: 1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

          ben benieuwd naar je pics veel succes met je outdoor kweek

          Comment


            #6
            Re: 1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

            Hey fellow growers,

            Opkweek van de plantjes gaat lekker.
            Overzichtje van de kast =
            IMG_0301.jpg

            De ladies voor buiten zijn enkel de 5 plantjes op de linker kant. =IMG_0299.jpg
            Graag vertel ik jullie nog wat er verder nog instaat.
            De twee grootste planten zijn een Blueberry en een white Russian, beiden feminised en AF.
            IMG_0307.jpg
            De blueberry is reeds in voorbloei, de white russian laat nog even op zich wachten.
            Deze gaan gescroggd worden.
            Vanavond wordt een net gemaakt (dank u QnQ voor de inspiratie )
            Verder wordt er niet alleen weed opgekweekt, maar ook nog enkele broertjes nl. tomaatjes =IMG_0302.jpg
            Gisteren kregen de 5 Gold Rush Outdoors een nieuwe broek, want de vorige werd wat te klein.
            Alles staat klaar
            IMG_0304.jpg
            En wat doe je als je een nieuwe broek koopt? Even passen natuurlijk
            IMG_0306.jpg PAST ALS GEGOTEN

            Nog enkele weekjes onder de warme TL-zon, en dan mogen ze naar hun buitenverblijf.
            (ter info, de TL-zon die gebruikt wordt voor het opkweken is DAYLIGHT DELUXE)
            Het is een set-up van 6 x 18 W en eerst waren er 3 x daylights en 3 x warm white maar ik heb gemerkt dat de plantjes duidelijk naar het Daylight draaiden dus nu steekt er 6 x 18w daylight DELUX (van sylvania) in.
            Volgende post zal ik jullie wat foto's tonen van hun buitenverblijfje.


            greetz,
            HOMMEL
            Leren = Experimenteren

            Comment


              #7
              Re: 1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

              Ziet er goed uit, veelbelovend soortje. Misschien koop ik ook nog wat zaadjes, anders voor volgend jaar.
              Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

              Comment


                #8
                Re: 1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

                Hey fellow growers,

                Zoals beloofd, een kijkje in het buitenverblijf van de ladies.
                IMG_0312.jpg
                Gisteren waren we een dagje vrij, en wat doet een mens dan....het verblij van de dames zo aangenaam mogelijk maken.
                Ik zit een streek waar de grond veelal kleigrond is, dus leek het mij best om de grond wat te bewerken.
                Om de grond wat luchtiger te maken heb ik putten gegraven, en die grond vermengd met zaai en stekgrond (daar zit lekker veel perliet in.)
                HOE?
                IMG_0308.jpg ah, zo dus he
                Resultaat, = een luchtige mengeling !!!!
                IMG_0310.jpg
                Tegelijkertijd deed ik nog een kleine hoeveelheid N-P-K onder de grond van de lokale tuinwinkel =
                IMG_0309.jpg

                Putten terug gevuld en dan de bewaking ingeschakeld om er zeker van te zijn dat niemand anders mijn plekje gebruikt IMG_0313.jpg
                En aangezien het schitterend weer was, mochten de dames al eens wennen aan het zonlicht =
                IMG_0315.jpg Ze geniet er nu al van...

                En daarna... terug in hun kot bij de grote zussen.
                Die reiken al tegen en het net.

                GROEPSFOTO =
                IMG_0316.jpg

                Ziezo,

                Nu snel 15 mei worden, en dan mogen ze lekker naar buiten.

                Greetz,
                HOMMEL
                Leren = Experimenteren

                Comment


                  #9
                  Re: 1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

                  dames zien er mooi uit, en je voorbereiding ook! goed bezig, ik ga je volgen!
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: 1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

                    ziet er inderdaad moi uit!!
                    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

                    Comment


                      #11
                      Re: 1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

                      Hey fellow-growers,

                      Het heeft nu effe geduurd sinds de laatste post maar er is de laatste weken niet echt veel veranderd.
                      Nu zijn de ijsheiligen voorbij, en konden de meisjes dus naar hun buitenverblijf.
                      Ze hebben de week ervoor in de serre gestaan, en dat had duidelijk zijn effect.
                      1 meisje is in kweekkast blijven staan (op de foto's is dat meisje 1) en je zal zien dat zij duidelijk kleiner is dan de rest.

                      Genoeg gekletst :
                      DIT ZIJN ZE
                      IMG_0355.jpgIMG_0356.jpgIMG_0357.jpgIMG_0358.jpgIMG_0359.jpgIMG_0360.jpg
                      GROEPSFOTO MEISIE 1 MEISIE 2 MEISIE 3 MEISIE 4 MEISIE 5

                      Meisje 1 is de kleinste, meisje 5 de grootste (zij heeft het langst van al in de serre en dus in de volle zon gestaan).


                      Vanaf nu volgt zeker 1 x per week een update met foto's.
                      Ik zal ervoor zorgen dat ik jullie volgende keer ook de afmetingen kan meegeven.
                      De GOLD RUSH is een vroege soort, dus tegen September zouden ze al oogstklaar moeten zijn. We zullen zien.

                      tot de volgende post

                      greetz,
                      HOMMEL
                      Last edited by HOMMEL; 23 May 2013, 14:10.
                      Leren = Experimenteren

                      Comment


                        #12
                        Re: 1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

                        In Cm Sha zones inderdaad.
                        Benieuwd of ze hier ook zo snel zijn, ze hebben alvast een mooie start in de serre gehad.
                        Succes !
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #13
                          Re: 1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

                          ben ook van plan outdoor te kweken dit jaar, ben de plantjes wel nog aan het voorbloeien
                          ziet er een leuk soortje uit, misschien probeer ik die binnekort wel nog
                          ik volg!

                          Comment


                            #14
                            Re: 1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

                            Hey there fellow growers,

                            Weekje verder.... tijd voor een update.
                            Het weer is niet al te best geweest, maar dit week-end toch veel zon. Dat kan alleen maar goed zijn voor de ladies.

                            Meisje1bis.jpgMeisje 1.jpg

                            MEISJE nummer 1. Zij is nu ongeveer een dikke 50 cm.
                            Dit is ook diegene die het langst in de kelder gestaan heeft. Zorgt duidelijk voor een achterstand op de zussen.
                            Verder doet ze het niet slecht. Alleen zijn er sommige beestjes nogal verzot op haar.

                            Meisje 2bis.jpgMeisje 2.jpg

                            MEISJE nummer 2. zij is al over de 85 cm groot. Is al een behoorlijke plant.
                            Heeft ook wel last van wat opgepeuzelde bladeren, maar dat valt al bij al wel mee.

                            Meisje 3bis.jpgMeisje 3.jpg

                            MEISJE nummer 3. heeft nogthans ook een "warme" start in de serre gekregen, maar heeft die niet benut.
                            Zij is ongeveer 55 cm groot, maar blijft zeer compact. Wel geeft zij de "volste" indruk van allemaal. Ze is "bushy-er" dan de rest.
                            Ze valt ook heel goed in de smaak bij de beestjes. Zal je wel zien op de foto's.

                            Meisje 4bis.jpgMeisje 4.jpg en Meisje 5bis.jpgMeisje 5.jpg

                            MEISJE 4 en, Meisje 5.
                            Beiden bijna 85 cm groot, steel (lees = STAM) die al behoorlijk aandikt.
                            Mooie volle planten die volgens mij de beste gezondheid hebben.
                            Minder aangevreten dan de rest.
                            Hiervan hebben we grote verwachtingen.

                            Ik merkte nu dit weekend dat ze eigenlijk niet optimaal staan. Ze staan aan de rand van een bos en hebben van omstaande bomen nogal wat schaduw overdag.
                            Daar moeten we een volgende keer beter rekening mee houden.
                            Laat ze voor nu maar goed groeien (en later bloeien).

                            ps : klein fototje nog van de kast-kweek
                            IMG_0372.jpgIMG_0377.jpg
                            LINKS : de White russian RECHTS : de blueberry
                            Bleuberry geurt al aardig, de white russian nog iets minder.

                            Ok dat was het dan.
                            Laat de zomer maar snel voorbij zijn, dat we kunnen oogsten.

                            greetz
                            HOMMEL
                            Leren = Experimenteren

                            Comment


                              #15
                              Re: 1ste ronde outdoor kweken 5 x GOLD RUSH OUTDOOR

                              ziet er allemaal lekker uit!!

                              nog even volhouden hommel
                              __________________________________________________ ______________

                              When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X