Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Van de week 3 van de 4 boven de grond.
Binnenkort zullen ze naar een grotere pot gaan en natuurlijk naar buiten, ff nummer 3 de kans geven om iets meer te ontwikkelen.
Wat nummer 4 doet? De tijd zal het leren....
De stand van zaken op 1 juni.
Een van de zaailingen heeft 3 lobs. Maar 3 gekartelde bladeren blijven uit, weer iets nieuws voor mij.
Ff een kleine samenvatting van de zaden.
Vier zaden, 3 boven, eentje is een freakje en de vierde laat nog steeds niks zien.
100% zaden, 75% ontkieming, 50% levensvatbaar op het moment van schrijven en 25% waarschijnlijk loos alarm.
De op deze foto zichtbare zaailing vertoont bladvorming, dus ik geef haar nog een kans... net als de laatste die nog verscholen zit in het zand.
Geen fratsen zoals de titel zegt.... the hard way!
Niet bidden en geen kiemers.
Iedereen (of de meeste onder ons, een enkeling daargelaten? of zijn het er meerdere?) weet wat je eventueel kunt doen; iets te beïnvloeden om veel betere resultaten kunt behalen, maar ik ga voor de C1000 weg.
Dit is een contest in eerste linie, maar ik ga voor de ongezouten vleeskeuring... hoe die ook moge uitvallen
Comment