Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Hebben ze ook niet nodig; buitenkweken met fratsen vraagt om problemen. Voorbeelden te over......
14 augustus.
Net voor de duisternis snel nog ff een pica's gemaakt.
Mini en Maxi gaan gestadig door met toppen vormen. Zo langzamerhand komt er bij Maxi een mooie hoofdbud te voorschijn. Mini daarentegen blijft het klein houden en doet het rustig aan.
Maxi mag weer gaan werken aan haar toch nog leuke budjes (het is niet allemaal kommer en kwel).
Als het weer een beetje aanhoudt, kan er nog een leuke oogst vanaf komen naar mijn mening.
Foto's maken is niet zo moeilijk, ook met een relatief goedkoop toestel is het mogelijk! De kleine Sony heeft 16,1 mp en met ene beetje geduld komt er op den duur iets zinnigs uit
Ik heb vaak ruzie met dat dingetje want ik vind het toestel te klein om lekker te hanteren. Het is de familiecamera in feite.
22 augustus.
De BMK is geveld en schoongemaakt.
Klein beetje rotte plekjes, dus de schade is beperkt gebleven!
Overblijfselen
Enkele toppen in het bakkie.
De hoofdtop. Ik moet wel zeggen dat ze aardig kneiterhard zijn en weinig knipwerk behoeven.
Totaal nat gewicht van Maxi.
Ze hangt nu te drogen en over een week of 2 zal ik het eindgewicht bekend maken.
Misschien stap ik voor de contest wel van mijn principes af qua frisse wiet roken. Wel zo fair om Maxi mee af te sluiten, Mini heeft nog even te gaan.
Nou klaag ik niet graag vale. Maar ik heb toch al veeeeeeel betere
foto's van je gezien.
Ik wacht in ieder geval vol spanning op je rook verslag.
Ben echt wel benieuwd of dat ie de naam eer aan doet.
Ik heb genoten van je verslag. Duidelijk met mooie pics.
Dat niet gebaseerd op de laatste gehehe.
En laat het straks smaken makker
Nummer 2 zit in de zak, ~10 gram plakkerig blad, dit is met het gewicht van het zakje erbij.
Tja, wat moet je ervan zeggen.....
Nummer 1, een proevertje gedaan.
Smaak: zoet/ aarde
Aangezien deze pas 2 week droog was het helemaal niet verkeerd, zelfs geen kuchje gemaakt; lekker wietje!
Effect:
Alhoewel de beschrijving upliftend ( http://en.seedfinder.eu/strain-info/..._Seeds/review/) is, ben ik genadeloos neergehaald!
Ik heb geslapen als een koe en de volgende morgen heb ik wel ff tijd nodig gehad om terug in mijn ritme te komen.
Waardering:
Voor mijn doeleinden goed geschikt, met deze had ik absoluut geen slaapproblemen. Eerder problemen met wakker worden....
Nummer 2, nog te gaan lijkt in de verste verte niet op nummer 1.
Nergens, op geen enkel punt. Het rokertje zal de vergelijking compleet maken.
Dus tot dan.
Comment