Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Omdat ik nog niet zoveel ervaring heb met een scrogje zetten heb ik de volgende vraag:
Wanneer kan ik de planten het beste toppen? Als ze het net bereiken dacht ik zelf?
Mooie planten zeg!
Wauw!
Je northern light moet nog wel 3-4 weekjes hoor maar zien er goed uit!
Succes nog verder, een lekker rokkertje haal jij in iedergeval wel
Dankje De eerste is nu zo goed als klaar. Die budfoto is van een zijtak genomen.
En die andere mogen nog even staan ja
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Oorspronkelijk geplaatst door Wietefras
Dat zijn lekkere planten inderdaad.
Ging je die Skunks nog scroggen?
Dat was inderdaad wel de bedoeling. Maar of ik dat net nu nog vol ga krijgen is de vraag.
Vandaar dat ik nu besluit ze toch te laten bikkelen voor alle ruimte.
Comment