en we zijn weg...

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • SweetMango
    Expert Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 1252

    #256
    Re: en we zijn weg...

    Nice man, erg mooi om te zien!

    Misschien wel helse knip partij. Maar kan je ook weer lekkere hasj van maken ^^
    sigpic

    Comment

    • Smoking Fifi
      Expert Grower
      MemberLucky Member
      • Jan 2009
      • 1362

      #257
      Re: en we zijn weg...

      HEHEHE ziet eruit alsof die goed komen eh kerel.. FUKE man zo een bomen dat die geworden zijn en die toppen zien er al super nice uit voor buiten plantjes
      Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

      A. The cop!

      Comment

      • El Plantos
        Super Grower
        MemberLucky Member
        • Jul 2013
        • 1609

        #258
        Re: en we zijn weg...

        Mooie volle dames geworden! Top!!
        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

        Comment

        • inti
          Expert Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2009
          • 1259

          #259
          Re: en we zijn weg...

          zo zie je maar dat je niet in spanje hoeft te wonen voor mooie bomen.
          Mooie plaatjes gaat goed zo
          sigpic

          Comment

          • stafford
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 2382

            #260
            Re: en we zijn weg...

            Og kush keeps rocking man

            Comment

            • CannaVis
              Banned
              • Jul 2009
              • 845

              #261
              Re: en we zijn weg...

              thx ppl maar ik denk dat ik de 4 of 5 verste vroeger ga moeten oogsten als i gehoopt had door takrot en toprot

              jammer maar het krijgt de overhand bij die planten!
              de resterende hebben nog niks rot dus blijven gewoon staan...

              Comment

              • stafford
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Sep 2009
                • 2382

                #262
                Re: en we zijn weg...

                Aiai..
                Is ook echt kut weer.

                Bij mij is het ook pittig aant worden met de overige bomen,
                Waren me potverdomme omgevallen gelukkig geen schade etc,

                Al maak ik me druk ook om het rot proces uitendelijk,
                En vooral met dit weer.

                Comment

                • CannaVis
                  Banned
                  • Jul 2009
                  • 845

                  #263
                  Re: en we zijn weg...

                  idd staff...ze zijn nie volledig afgebloeit zoals ik wou maar ik ben wel op het punt gekomen dat het kiezen of delen is qau oogsttijd.

                  Comment

                  • stafford
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 2382

                    #264
                    Re: en we zijn weg...

                    Als ik het goed begrijp zit je pas bij week 3 a 3en half ook?

                    Comment

                    • CannaVis
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 845

                      #265
                      Re: en we zijn weg...

                      nee staff,eerste bloei en dan bedoel ik nie voorbloei is rond 28 augustus ergens geweest...

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      nee staff,eerste bloei en dan bedoel ik nie voorbloei is rond 28 augustus ergens geweest...

                      Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                      er spelen nog meer redenen mee met mn vroegtijdig oogsten...
                      ik ga sowieso weinig tijd hebben de volgende week om te gaan checken op rot.

                      heb een ongelofelijke kutweek achter de rug!
                      woensdag vernomen dat mn vader longkanker heeft en diezelfde dag s'avonds een anonieme politiewagen voorbij gestoken tegen 195, en ben op de koop toe zelf ook nog ziek sinds vandaag!

                      Comment

                      • birdie71
                        Chronic Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2010
                        • 156

                        #266
                        Re: en we zijn weg...

                        ondanks de vervelende tegen slagen
                        mag je erg trots op jezelf wezen
                        je hebt een prachtig plantsoen aangelegd
                        waarom ga je niet selectief oogsten
                        dus alleen de takken met rot
                        en de rest nog laten staan zo lang het kan
                        sucses met het helse knip karwei

                        grtzzz birdie

                        Comment

                        • CannaVis
                          Banned
                          • Jul 2009
                          • 845

                          #267
                          Re: en we zijn weg...

                          gisteren 1 plant omgedaan en geknipt.
                          best wat rot uit gehaald en zat verspreid over de gehele plant.
                          dus was het beste om nu te oogsten!!

                          kom uit bij die plant op 1.2kg nat en zo een 200gr knipafval
                          straks foto's en meer gewichten

                          Comment

                          • El Plantos
                            Super Grower
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 1609

                            #268
                            Re: en we zijn weg...

                            Jammer van de rot, hopelijk blijft er genoeg te smoken over...
                            Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                            Comment

                            • CannaVis
                              Banned
                              • Jul 2009
                              • 845

                              #269
                              Re: en we zijn weg...

                              IMG_1165.jpg

                              het eerste topje is een feit,en word er vrij goed high van
                              welliswaar op een weekje wat versneld gedroogd.

                              meer foto's straks of morgen

                              Comment

                              • El Plantos
                                Super Grower
                                MemberLucky Member
                                • Jul 2013
                                • 1609

                                #270
                                Re: en we zijn weg...

                                Mooi wietje CannaVis, netjes geknipt ook... Enjoy!

                                Fijne zondag, greetz!
                                Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                                Comment

                                Bezig...