Re: 2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope
jammer dat deze niet af is, had het resultaat graag gezien.
2de buitenkweek, Durban Poison, Frisian Dew & Hollands Hope
Collapse
X
-
heb je foto's van de oogst?Leave a comment:
-
Ja dat had ik ook gelezen inderdaad
Maar ik had al een week of 2 dat iedere keer dat ik aan de toppen rook ik dacht iets bekends te ruiken.. en toen opeens viel het helemaal op zijn plek als ik dacht aan een echt rijpe mango
en een beetje citrus zit er ook wel in.. Misschien dat het na het drogen nog verandert, dat zou kunnen natuurlijk..
Leave a comment:
-
de durban heeft echt een lekker mango aroma
ben je niet in de war meestal ruikt een durben poisen naar anijs amigoLeave a comment:
-
hey nicolas, hoe gaat het ermee?
heb je ze al neergehaald? ik heb afgelopen zondag de durban en 1 van de frisians geoogst en die hangen nu te drogen.. de durban heeft echt een lekker mango aroma! als het goed is gaat deze week ook de paarse frisian om, daar ben ik erg benieuwd naar =)
ik had je nog een pm gestuurd trouwens om je wat foto's te kunnen sturen.
succes ermee!!Leave a comment:
-
Goede buitenplanten die Frisian Dew en Durban Poison. Ben benieuwd naar de opbrengst van planten van deze omvang!Leave a comment:
-
Hey amigo,
Bedankt, veel moet ik eerlijk gezegd niet doen aan de plantjes, dus het gaat zo zen eigen weg, al een geluk want met school is het moeilijk te combineren.
Zelf zijn op de frisian al 2 takken afgebroken die aan het drogen zijn, ookal zijn ze niet klaar kwa thc, ik word er echt baked van, dus dat kan alleen maar beter worden, ik moet wel toegeven dat ik geen dagelijkse blower ben dus daar kan het dan ook aan liggen.
Zelf ga ik vrijdag knippen, weer of geen weer denk ik, deze run begint al heel lang te duren, ookal hebben we veel geleerd, het is tijd dat ik aan de laatste beetjes kan gaan beginnen.
Ja idd, ze vallen eraf sommigen kan je er zo aftrekken zonder enige weerstand.
Ik heb haar mijn laatste doses bloeivoeding gegeven, en geef ze nu nog pk13/14 met cannaboost gecombineerd. De mijn moet toch nog zeker een maandje staan vrees ik en bloeit dus uiteindelijk redelijk laat af. Maar zoals je zelf al hebt gezien zijn ze het wel sterke dames die van dutch passion!
bedankt jij ook succes met knippen en drogen.
foto's volgen straks wssLeave a comment:
-
Leuk om te zien op dit forum dat de zaden van Dutch Passion het over het algemeen supergoed doen in 2013, worden echt struiken....mooi om de winter mee door te komen, hehe. Ben benieuwd naar guerilla growing in de volle grond van de soortjes
autoflower Frisian Dew, Autoflower White Widow en Autoflower BlueMazar van Dutchpassion.
Zoals ik kan lezen in oude andere kweekverslagen zullen deze wel langer nodig hebben buiten als de 70 dagen- 10 week wat op de verpakking staat ....en iets mindere struiken worden, ben zo benieuwd. Ook al ziet de geoogste auto mazar van heribei er dit jaar top uit, moet goedkomen volgend jaar.Leave a comment:
-
Nice man, geniet van je frisian!
Check ff me guerilla me frisian word paars..Leave a comment:
-
Hey Nicolas,
Ik kwam weer eens even kijken, vooral benieuwd naar hoe het bij jou gaat.. ziet er goed uit man! En goed om te horen dat je frisian volgende week geslacht gaat worden =) Ik denk dat de eerste frisian bij mij ook zo'n beetje volgende week klaar zal zijn.. hopen dat het na deze regenweek nog even een paar dagen droog is, en dan lekker knippen..
Dus je Durban heeft veel gele bladeren?? Hier zit ik daar ook al een tijdje mee, en best veel bladeren beginnen zelfs eraf te vallen.. het blijkt wel dat sativa planten ook in de bloei nog flink doorgroeien, en ik heb niet bepaald stikstof bijgegeven... Toch heb ik er ook geen slecht gevoel bij.. de toppen zien er al best dik uit, ik gok nog zo'n 2 weekjes. Die 2 weekjes kunnen ook best met wat minder blaadjes =)
Succes nog even, en daarna veel succes met knippen!Leave a comment:
-
ja idd, ik heb al wat miserie gehad met die durban, ze is al twee keer omvergewaaid door de wind.
Ik denk dat ze te groot is en haar eigen niet kan ondersteunen, dus heb ik ze bij deze vastgebonden met touw aan andere planten in haar omgeving.
Ondanks de vele gele bladeren houdt ze zich wel sterk en heeft ze geen last van schimmel, ik heb er een redelijk goed gevoel bij en denk dat het nog wel in orde komt
ook l is ze nog maar bijna 4 weken ver.
De frisian krijgt nu melasse, als test en gaat volgend weekend onder het mes, ze is echt nog zwaar aangedikt en is ook om ver geblazen geweest deze week.
Maar ik ben blij met de keuze van planten zeker voor buiten, geen schimmel of niet aangetroffen bij beiden, ookal heeft de haag last van meeldauw en dergelijke, zelfs met dit weer zijn ze taai.Leave a comment:
-
Hmm je frisian ziet er egt lekker uit
en die Durban is ook in gang geschoten eindelijk.. ben benieuwd hoe jij het er vanaf brengt dit jaar :p
Leave a comment:
-
Zo een kleine foto van een top waar ik op heb ingezoomed om beter de trichromen te kunnen zien. Ze moet nog even gaan zo blijkt
1.jpgLeave a comment:
-
Beste jds,
Wekelijkse update:
Int kort: De frisian dew is gisteren aan haar 6de week bloei begonnen, zelf schat ik nog zo'n 2 weken voor ze omgaat.
Ik denk dat het verstandig is van nu te stoppen met voeding te geven aan haar, ze krijgt om de twee dagen een lepel siroop de liège als test wat het doet met de smaak.
De durban zelf heb ik verbonden met de boomnaast haar omdat ze leek te bezwijken onder haar eigen gewicht, ze begon erg door te hangen.
Ik heb haar hier en daar lichtjes gesnoeid, de kleine takjes er tussen uitgehaald en kleine bloempjes in de oksels die niet aan het licht konden komen.
Ik denk dat de durban nu aan haar tweede week bloei is begonnen, ze is op een zondag in bloei geschoten dus.
Alvast de afbeeldingen die meer zeggen dan woorden:
Prenten van gisteren
209.jpg210.jpg212.jpg213.jpg215.jpg216.jpg218.jpg
Prenten van vandaag
219.jpg220.jpg222.jpg223.jpg224.jpg225.jpg226.jpg
228.jpg229.jpg230.jpg231.jpg232.jpg
CHeersAttached FilesLeave a comment:
-
Vet man !
bij mij ging het vorig jaar ook zo met deze zaden
de frisian had ik eerder geoogst en was een kleinere plant maar goeie wiet.
de durban duurde wat langer maar vond ik ook goed !
Met mijn planten alles ok , de Blue Cheese is nu ook al anderhalve week in bloeiLeave a comment:

Leave a comment: