verslag AUTO SILVER HAZE 2013

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • BasM
    Senior Stoner
    Member
    • Apr 2011
    • 29

    #1

    verslag AUTO SILVER HAZE 2013

    Korting op 420shop
    Na al zo'n 5 jaar gefaald te hebben met planten kweken is het nu tijd voor een autoflower. Ik heb voor een autoflower gekozen omdat ik vorig jaar zo veel last had van toprot dat mn oogst niets meer voorstelde. ongeveer een vuilniszak aan toppen weg gegooid..

    Maar ik heb er weer vertrouwen in!
  • poepzak200
    Cronic Grower
    MemberLucky Member
    • Apr 2011
    • 3081

    #2
    Re: verslag AUTO SILVER HAZE 2013

    succes man
    wat ging er mis de vorige jaren??
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

    Comment

    • BasM
      Senior Stoner
      Member
      • Apr 2011
      • 29

      #3
      Re: verslag AUTO SILVER HAZE 2013

      verkeerde zaden, verkeerd gedroogd, te nat weer (niet verduisterd)

      Comment

      • QnQ
        Godlike Grower
        Lucky Member
        • Sep 2010
        • 26093

        #4
        Re: verslag AUTO SILVER HAZE 2013

        Niet geluisterd, ghehe....

        Maarre..autoflowers staan er ook om bekend dat ze nogal gevoelig zijn voor rot.
        Als je op tijd begint ben je wel het slechte weer voor, hopelijk.
        Heb je inmiddels een plekje met meer ventilatie ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        • pablo13
          Advanced Stoner
          Member
          • May 2013
          • 50

          #5
          Re: verslag AUTO SILVER HAZE 2013

          We hopen op veel zon. Succes!

          Comment

          • BasM
            Senior Stoner
            Member
            • Apr 2011
            • 29

            #6
            Re: verslag AUTO SILVER HAZE 2013

            Ik hoop het zelfde! Ze liggen nu in een glas water dus wel optijd denk ik.

            Comment

            • Sole mio
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2012
              • 808

              #7
              Re: verslag AUTO SILVER HAZE 2013

              Respect dat je niet opgeeft na al die mislukkingen,that's the spirit.
              Veel sukses deze keer.
              Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

              Comment

              • BasM
                Senior Stoner
                Member
                • Apr 2011
                • 29

                #8
                Re: verslag AUTO SILVER HAZE 2013

                De zaden zijn uitgekomen en staan nu in een kasje. hierbij het resultaat:IMAG0102.jpg

                Comment

                • francisp
                  Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2012
                  • 685

                  #9
                  Re: verslag AUTO SILVER HAZE 2013

                  Ik hoop dat die al buitenstaan, anders onmiddellijk een lamp boven. Van waar komen de zaadjes ? ik zet er dit jaar van growerschoice, dus ik volg dit verslagje wel.

                  Comment

                  • HR83
                    Advanced Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2011
                    • 1046

                    #10
                    Re: verslag AUTO SILVER HAZE 2013

                    zo te zien staat dat kastje buiten


                    succes, hopen dat alle voorgaande jaren kunnen worden vergeten met de oogst die gaat komen

                    __________________________________________________ ______________

                    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                    sigpic

                    Comment

                    • Pelikan
                      Stoner
                      Member
                      • May 2013
                      • 23

                      #11
                      Re: verslag AUTO SILVER HAZE 2013

                      Komen ze straks in deze foliekas te staan? Zitten daar veel voordelen inplaats in de buitenlucht in de zon. Heb gelezen dat het op een goed warme dag snel veel te warm wordt in zo een kas en dat het soms vrij lastig kan zijn.
                      Heb zelf ook even over na zitten denken, vandaar de vragen

                      Veel succes, hopen dat het dit jaar met de autoflowers wel lukt!

                      Comment

                      • BasM
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Apr 2011
                        • 29

                        #12
                        Re: verslag AUTO SILVER HAZE 2013

                        Ik hoop ook dat het lukt! Afgelopen jaar had ik een plant in het kasje en een paar buiten. De plant binnen is een stuk groter geworden. Ik denk alleen dat het er ook erg mee te maken had dat de plant binnen in de grond stond en de rest in grote potten. En als het te warm word in het kasje doe ik gewoon de ingang open voor frisse lucht! De zaden zijn van Greenlabel

                        Comment

                        • pablo13
                          Advanced Stoner
                          Member
                          • May 2013
                          • 50

                          #13
                          Re: verslag AUTO SILVER HAZE 2013

                          Met kasje ook geen last van de heerlijke regen, beter

                          Comment

                          • francisp
                            Grower
                            MemberLucky Member
                            • May 2012
                            • 685

                            #14
                            Re: verslag AUTO SILVER HAZE 2013

                            De mijne staan ook in een folie-tomaten-kasje. Met dit weer kunnen ze de extra warmte wel gebruiken Als ze groter worden moeten ze er wel uit, want het kasje is niet zo hoog.

                            Comment

                            • BasM
                              Senior Stoner
                              Member
                              • Apr 2011
                              • 29

                              #15
                              Re: verslag AUTO SILVER HAZE 2013

                              Ze staan er goed bij! ze komen net boven de grond uit! Ik kwam tot de conclusie dat ik op vakantie ben als ik eigenlijk zou moeten oogsten. Ik moet volgens GreenLabel 25 juli oogsten (70 dagen) en ik kom 1 augustus (een week later) pas terug van vakantie. Kan het kwaad dat ik 7 dagen later oogst??

                              Comment

                              Bezig...