Automatic(AF) Kalashnikova's x5 van green house :D

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • lwdhaze
    Senior Stoner
    Member
    • Feb 2013
    • 29

    #1

    Automatic(AF) Kalashnikova's x5 van green house :D

    Korting op 420shop
    hey mensen,

    dit is mijn eerste kweekverslag en het werd me aangeraden autoflowers te gebruiken want ik ben nog een noob hierin(samen met me vrienden(2)).
    Dus ik hoop er wat moois van te maken!
    Als ik iets verkeerds doe help me dan!!
    Ik zit op een klein budget dus ik doe het all natural, dat betekent geen plagron rotzooi en andere dingen behalve misschien een beetje pokon tomaten voeding .

    14-5-2013
    2 in de natte watten en 3 in de zaai en stekgrond(om te kijken wat beter is)

    15-5-2013
    begin kweekverslag!
    nog niet veel verandering.

    laterz!
  • Sole mio
    Senior Grower
    MemberLucky Member
    • Oct 2012
    • 808

    #2
    Re: Automatic(AF) Kalashnikova's x5 van green house

    Sukses
    Wie zijn gat verbrand...,heeft vuur.

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...-Eerste-poging

    Comment

    • lwdhaze
      Senior Stoner
      Member
      • Feb 2013
      • 29

      #3
      Re: Automatic(AF) Kalashnikova's x5 van green house

      @sole mio: bedankt! het is succes btw

      hopen dat het morgen mooi weer wordt!

      Comment

      • poepzak200
        Cronic Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2011
        • 3081

        #4
        Re: Automatic(AF) Kalashnikova's x5 van green house

        hey succes pik
        en doe de groetjes aan floris
        Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

        Comment

        • lwdhaze
          Senior Stoner
          Member
          • Feb 2013
          • 29

          #5
          Re: Automatic(AF) Kalashnikova's x5 van green house

          @poepzak ik denk dat je iemand verward met mij... toch bedankt he!

          Beste mensen,

          De regen is er weer, ze zeiden dat het in de loop van de dagen beter zou worden maarach... dat is toch altijd zo

          Gelukkig zitten onze zaailingen binnen te kiemen op de vensterbank.
          Zoals ik al zei:"2 in de watten en 3 in het medium(zaai en stek).
          Zaadjes.jpg<zaadjes|het geheel>Hetgeheel.jpg

          Ik geef ze op het moment Spa water omdat het ph daarvan 5,5 is(ookal hoeven ze geen voeding op te nemen tot nu toe). Het worteltje is nu ong 2mm dus Stay Tuned!

          Laterz

          Comment

          • poepzak200
            Cronic Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2011
            • 3081

            #6
            Re: Automatic(AF) Kalashnikova's x5 van green house

            nee je leert hem nog wel kennen
            Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

            Comment

            • kalashnikova
              Advanced Stoner
              Member
              • Apr 2013
              • 51

              #7
              Re: Automatic(AF) Kalashnikova's x5 van green house

              leuk man ! die kalashnikova

              Suc6!

              Comment

              • lwdhaze
                Senior Stoner
                Member
                • Feb 2013
                • 29

                #8
                Re: Automatic(AF) Kalashnikova's x5 van green house

                @kalashnikova, haha je naam is ook nice en bedankt he?

                ben ik weer, update 17-5-2013

                de zaadjes in de watten krijgen zichtbare wortels, wat moet ik doen?
                1) overpotten
                2) wachten totdat de wortels wat langer zijn

                Dit is geen toets, het is gewoon een meerkeuze vraag lol!

                laterz!

                Comment

                • wamy
                  Bong Master
                  MemberLucky Member
                  • Mar 2011
                  • 301

                  #9
                  Re: Automatic(AF) Kalashnikova's x5 van green house

                  Al die info vind je hier op het forum hoor!
                  Om je even op weg te helpen: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...aden-ontkiemen
                  Veel kweekplezier.

                  Groetjes wamy

                  Comment

                  • HR83
                    Advanced Grower
                    MemberLucky Member
                    • May 2011
                    • 1046

                    #10
                    Re: Automatic(AF) Kalashnikova's x5 van green house

                    foto's en succes

                    pas op met teveel water in het begin
                    __________________________________________________ ______________

                    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                    sigpic

                    Comment

                    • lwdhaze
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Feb 2013
                      • 29

                      #11
                      Re: Automatic(AF) Kalashnikova's x5 van green house

                      Kleine update 18-5-2013;

                      @#@$##@@# 1 van de 5 verzopen door overbewatering....
                      gelukkig is 1tje al boven de grond!
                      Helaas geen foto's

                      Laterz

                      Comment

                      • lwdhaze
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Feb 2013
                        • 29

                        #12
                        Re: Automatic(AF) Kalashnikova's x5 van green house

                        1ste plantje zit nu onder het licht(goedkoop bureaulampje), 2 zitten nogsteeds in de watten en hun worteltje wordt maar niet groter iemand een idee hoe?
                        de laatste zit in een grotere pot, die komt hopelijk uit!

                        laterz

                        Comment

                        • lwdhaze
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Feb 2013
                          • 29

                          #13
                          Re: Automatic(AF) Kalashnikova's x5 van green house

                          1tje is al de lengte in gegaan terwijl de andere onder de grond zit,
                          dit keer ook geen fotos omdat ik me camera effe moet fixen!

                          laterz

                          Comment

                          • lwdhaze
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Feb 2013
                            • 29

                            #14
                            Re: Automatic(AF) Kalashnikova's x5 van green house

                            jippie er zijn er intotaal 3 boven, de 2 andere zijn door overbewatering gestorven denk ik, maar ik bestel nog geen nieuwe zaadjes omdat het weer steeds slechter wordt... als iemand ze verkoopt op de marktplaats of over PM, PM me of zet de link van de markt in dit topic! NOGSTEEDS GEEN FOTO's, morgen denk ik wel!

                            Comment

                            • wamy
                              Bong Master
                              MemberLucky Member
                              • Mar 2011
                              • 301

                              #15
                              Re: Automatic(AF) Kalashnikova's x5 van green house

                              Ik zou die 2 die nog niet boven gekomen zijn nog niet opgeven hoor.
                              Het kan soms wel tot een weekje duren. Mijn Purple Power kwam pas piepen na 5 dagen.
                              Ik kom af en toe wel eens kijken naar de stand van zaken.
                              Veel succes.

                              Groeten wamy

                              Comment

                              Bezig...