Re: AF: 5x Blueberry NY city diesel 2x AK47
in de wind zetten en hopen dat we veel zon krijgen
AF: 5x Blueberry NY city diesel 2x AK47
Collapse
X
-
Jep, zal dat doen!
Heb hier wat nieuwe foto's! Wat ik merk is dat ze erg groot komen maar er geen zo'n hoger takje bij komt, het weer is wel niet denderend maar ze ontvangen wel genoeg licht.. wat kan de reden hiervoor zijn? Of moet ik gewoon blijven afwachten?
Piccas:
100_4407.jpg100_4408.jpg100_4409.jpg100_4410.jpg100_4411.jpg100_4412.jpg
Daarnaast heb ik ook steeds het gevoel dat de buren mee kijken.. hebben jullie dat ook of?
Thanks voor de reacties
Leave a comment:
-
Volgende keer turfpotjes met stekaarde pakken of van die spongepotjes
Leave a comment:
-
Heb ze nu in potten gezet met een fles erover, zodat er een ietwat serre effect voorkomt. Ik zou nog eventjes wachten met ze buiten te zetten tot het wat zonniger is
Het overpotten ging best wel lastig aangezien ze uit de kweekbak kwamen en niet een klein bloempotje, maargoed als alles goed gaat zou het in orde moeten zijn
Binnenkort zet ik terug wat foto's!Leave a comment:
-
Oké super! Dan ga ik morgen eens op zoek achter enkele potten. Een 10liter pot is genoeg per plantje? Of niet?
En moet ik mijn serre gaatjes open zetten of niet? Nu is het vensterachtige tamelijk verdampt en liggen er druppeltjes op de blaadjes.. goed of slecht?
Thanks!
Leave a comment:
-
Overpotten in gelijk de definitieve pot.SuccesLeave a comment:
-
Jep, dacht al dat het niet 100% klopte
Ziezo heb wat foto's genomen, graag wat reacties over hoe het beter kan
7 ontkiemertjes (is de afstand voorlopig een groot probleem of nog niet?)
100_4398.jpg
100_4399.jpg
100_4401.jpg
Thanks!Last edited by Alfa; 22 May 2013, 13:27.Leave a comment:
-
Auto himalayan blueberry diesel dus
Leave a comment:
-
AF: 5x Blueberry NY city diesel 2x AK47
Goeie middag!
Heb een jaartje geleden 10 zaadjes gekocht (waarvan een 6tal BB en 4tal AK47), autoflowers. Nooit echt iets mee gedaan door omstandigheden dan, maar nu heb ik ze toch uitgezet. Heb ze niet superdegelijk bewaard (gewoon in zakje in kast), maar ik vond overlaatst een kweekkastje in de action (€4) en dacht laat ik ze nu toch eens planten.
Nu ga ik een verslagje bijhouden, en hoop ik op veel reacties en tips met hoe het beter kan in de toekomst of nu!
Bedankt op voorhand
Zal hopelijk een leuk en leerrijk verslagje kunnen bijhouden!Last edited by Alfa; 19 May 2013, 00:50.Tags: Geen

Leave a comment: