Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Buitenkweek AK en Laughing Buddha

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Buitenkweek AK en Laughing Buddha

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,

    Sinds 6 weken ben ik begonnen aan een buitenkweek. (Wat het moet worden als het weer het toelaat) De soortjes die ik heb gekocht zijn vier AK's (geen AF) en 1 Laughing Buddha plus nog een White Widow. Ze staan er wat mij betreft erg goed bij in de 20 liter emmers.
    Wat vinden jullie ervan?
    Tips zijn altijd welkom, ik doe dit pas voor de tweede keer.

    Ik hou jullie op de hoogte! (Denk ik)

    De plantjes:

    IMG_6269.jpgIMG_6283.jpg Ak 1
    IMG_6272.jpgIMG_6279.jpg Ak 2
    IMG_6274.jpgIMG_6278.jpg Ak 3
    IMG_6275.jpgIMG_6277.jpg Ak 4
    IMG_6271.jpgIMG_6281.jpg Laughing Buddha
    IMG_6270.jpgIMG_6282.jpg White Widow


    UPDATE:

    IMG_6590.jpgIMG_6591.jpgIMG_6592.jpgIMG_6593.jpgIMG_6594.jpgIMG_6595.jpgIMG_6596.jpgIMG_6597.jpg Al met al mag ik niet klagen. Heb er eigenlijk niet veel meer over te vertellen
    Attached Files
    Last edited by brammetje63; 6 June 2013, 18:15. Reden: Foto's verbeterd

    #2
    Re: Buitenkweek AK en Laughing Buddha

    Zien er goed uit, nu maar hopen op wat minder regen en heel veel zon......s6

    Comment


      #3
      Re: Buitenkweek AK en Laughing Buddha

      Is het het (flits) licht of zijn de plantjes wat geel aan het worden?

      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

      Comment


        #4
        Re: Buitenkweek AK en Laughing Buddha

        Dat is de flits geweest denk ik. In het echt zijn ze mooi donkergroen. Eigenlijk schandalig hoe die foto's eruit zien, nu ik het op de pc bekijk haha.

        Comment


          #5
          Re: Buitenkweek AK en Laughing Buddha

          Tijd voor nieuwe fotos lol.....

          Comment


            #6
            Re: Buitenkweek AK en Laughing Buddha

            Is het niet beter ze buiten te zetten zodat de stengel dikker wordt?
            Verder zien het er echt bien plantjes uit.
            Cheers
            Knowledge Speaks, Wisdom Listens

            Comment


              #7
              Re: Buitenkweek AK en Laughing Buddha

              Beetje nat buiten op het moment, denk ik zo. Of zorgen voor een goede afdak.....

              Comment


                #8
                Buitenkweek AK en Laughing Buddha

                Ik heb ze eergisteren met die enorme bui buiten gehad een nachtje. Niet aan te raden. Heel de grond is doorweekt. Morgen met de zon even buiten zetten. Eerst was het de bedoeling ze in een kas te zetten. Kwestie van kijken wat het weer doet.

                Comment


                  #9
                  Re: Buitenkweek AK en Laughing Buddha

                  Als je de aarde afdekt met een stuk plastic ofzo (niet helemaal luchtdicht ey) dan hou je die regen wel weg en pakken ze toch dat licht wat ze goed kunnen gebruiken.
                  Maar zonder kan ook best als je luchtige grond hebt gebruikt. Ik heb ook al weken een paar potten buiten staan zonder gemieren__k van afdakjes, massages of verwarming.
                  Je hebt toch gaten onder in die emmers zitten ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: Buitenkweek AK en Laughing Buddha

                    Dat kan ook nog inderdaad. Qua licht is dat sowieso beter voor ze. Ik heb gewoon grond bij de growshop gehaald. Heel erg luchtig. Onderin de emmers heb ik niet zo gek veel gaten zitten. Twijfel een beetje of het er wel genoeg zijn. Zes gaten van een millimeter of 5-7 denk ik.

                    Comment


                      #11
                      Re: Buitenkweek AK en Laughing Buddha

                      Yea, dat zal wel gaan, meer is beter, qua gaten, maar zal best voldoen. (als je zo'n pot optilt voel je zelf of ze erg zwaar zijn, dan zit er veel water in)
                      Vandaag hebben ze vast lekker in het Sun.gif gestaan, hopelijk krijgen we snel nog wat van zulke dagen.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #12
                        Re: Buitenkweek AK en Laughing Buddha

                        Ik heb trouwens ook Spliff seeds. Nu zag ik dat er dan bij iedereen een aparte gele tag voor de post kwam te staan, of is dat een contest ofzo?

                        Comment


                          #13
                          Re: Buitenkweek AK en Laughing Buddha

                          indd, er zijn er een aantal met een spliff contest bezig
                          __________________________________________________ ______________

                          When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                          sigpic

                          Comment


                            #14
                            Re: Buitenkweek AK en Laughing Buddha

                            Waarschijnlijk vanmiddag of morgen een foto update. Stay tuned.

                            Comment


                              #15
                              Re: Buitenkweek AK en Laughing Buddha

                              Het gaat tot nu toe erg vlot met de planten. Heeft iemand een idee wat dit kan zijn? Bladeren krullen een beetje naar binnen.ImageUploadedByTapatalk 21370807592.470296.jpgImageUploadedByTapatalk 21370807615.229380.jpg

                              Comment

                              Bezig...
                              X