balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotaxy!!

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • whorled phyllotaxy
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2013
    • 128

    #16
    Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

    Oorspronkelijk geplaatst door francisp
    De mijne staan al drie weken buiten in de folie-tomatenkas, dus het kan wel.
    ow okee en zelfs s“avonds want ook al is het nog licht s“avonds kan het alsnog goed koud zijn en ik dacht dat je ze dan beter binnen kunt hebben staan ma ben ook maar een beginner maar ik wacht tog liever als het wat warmer is
    Legalize it

    Comment

    • witteW
      Retired
      • Jan 2013
      • 3

      #17
      Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

      Vet hoor z'n 3tak

      Comment

      • whorled phyllotaxy
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2013
        • 128

        #18
        Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

        Oorspronkelijk geplaatst door witteW
        Vet hoor z'n 3tak
        Ja zekers maar wel apart vindt ik zelf. ben echt benieuwd hoe ze zich verder gaat ontwikkelen
        Legalize it

        Comment

        • whorled phyllotaxy
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2013
          • 128

          #19
          Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

          Kom ik thuis ligt me lamp in de pot k*t zooi majaa

          Kan geen foto er van uploaden want pc is gecrashed nu niwuwe windows er op zette kut zooi morgen pas weer een foto update
          Last edited by whorled phyllotaxy; 23 May 2013, 16:30.
          Legalize it

          Comment

          • ceBep
            Retired
            • Jun 2009
            • 4745

            #20
            Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

            Balkonkweek heeft geen lamp nodig, wat deed die lamp daarbij?

            Comment

            • berry ryder
              Special member
              420 MemberLucky Member
              • Dec 2012
              • 2666

              #21
              Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

              Wat is dat toch allemaal met die lampen bij een buitenkweek.
              Maak dan een kast en kweek binnen.
              Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

              The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
              Spliff Strawberry in scrogg, klaar



              sigpic

              Comment

              • whorled phyllotaxy
                Elite Stoner
                MemberLucky Member
                • May 2013
                • 128

                #22
                Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                Oorspronkelijk geplaatst door vale
                Balkonkweek heeft geen lamp nodig, wat deed die lamp daarbij?
                Omdat ik ze deze week nog binnen heb staan volgende week gaan ze naar buiten

                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder
                Wat is dat toch allemaal met die lampen bij een buitenkweek.
                Maak dan een kast en kweek binnen.
                Ik groei ze binne voor en dan gaan ze me balkon op. komt door dit shit weer
                Legalize it

                Comment

                • ceBep
                  Retired
                  • Jun 2009
                  • 4745

                  #23
                  Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                  Weer of geen weer, naar buiten met die hap!

                  Comment

                  • whorled phyllotaxy
                    Elite Stoner
                    MemberLucky Member
                    • May 2013
                    • 128

                    #24
                    Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                    Zelfs snachts??
                    Last edited by ceBep; 23 May 2013, 21:26. Reden: bovenstaande berichten gelieve niet te quoten, thanks.
                    Legalize it

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #25
                      Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                      Hier staan ze zelfs al verscheidene weken 24/7 buiten.
                      Onbeschut en on their own..... het zijn geen mietjes! Zelf redden anders de kliko in.

                      Comment

                      • whorled phyllotaxy
                        Elite Stoner
                        MemberLucky Member
                        • May 2013
                        • 128

                        #26
                        Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                        Oorspronkelijk geplaatst door vale
                        Hier staan ze zelfs al verscheidene weken 24/7 buiten.
                        Onbeschut en on their own..... het zijn geen mietjes! Zelf redden anders de kliko in.
                        Okee dan doe ik ze overmorgen naar buiten
                        Legalize it

                        Comment

                        • berry ryder
                          Special member
                          420 MemberLucky Member
                          • Dec 2012
                          • 2666

                          #27
                          Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                          Mss niet zo mooi van mij om je naar mijn verslag te laten kijken maar...
                          Klik hier onder eens op berry's balkon.
                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                          sigpic

                          Comment

                          • whorled phyllotaxy
                            Elite Stoner
                            MemberLucky Member
                            • May 2013
                            • 128

                            #28
                            Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                            Oorspronkelijk geplaatst door berry ryder
                            Mss niet zo mooi van mij om je naar mijn verslag te laten kijken maar...
                            Klik hier onder eens op berry's balkon.
                            Ja ziet er lekker uit ik ga zaterdag me tomaten kas op bouwen
                            Legalize it

                            Comment

                            • whorled phyllotaxy
                              Elite Stoner
                              MemberLucky Member
                              • May 2013
                              • 128

                              #29
                              Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                              Goede morgen allemaal, vandaag maximaal 12 graden hierzo vorig jaar was het maximaal 28 graden dat is een groot verschil
                              Legalize it

                              Comment

                              • whorled phyllotaxy
                                Elite Stoner
                                MemberLucky Member
                                • May 2013
                                • 128

                                #30
                                Re: balkon kweek 1x northenlight automatic 1x amnesia jaze automatic met whorled phyllotax

                                Jaa hoor ze staan in t zonnetje! Nog niet echt sucses geboekt met het opbouwen van ne tomateb kas ik dacht dat doe ik wel ffe ahaha
                                Vanacht word het vijf graden kan ik ze dan wel buiten laten staan ze hebben nog niet eerder snachts buiten gestaan

                                Zonnetje is verdwenen op me balkon ze hebben t voor t eerst zo koud

                                Heeft iemand nog fotos van planten die dezelfse aandoening hebben als mijn amnesia haze ? Whorled-phyllotaxy
                                Last edited by whorled phyllotaxy; 24 May 2013, 19:39.
                                Legalize it

                                Comment

                                Bezig...