Lowryder (2x) eerste kweek

Collapse
X

• Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

• brandti
    replied
    Re: Lowryder (2x) eerste kweek

Ikzelf verduister van 21:00 - 09:00, ligt er een beetje aan hoe het jou uitkomt met werk enzo maar laat haar zoveel mogelijk zonnestraaltjes meepakken, zorg iig voor 12 uur donker en probeer wel wat te ventileren

Leave a comment:

• UrHoliness
    replied

Aloha forum!

Na 10 dagen scoutskamp is er nog wel wat gebeurd.

Als eerste is exact de dag toen ik ben thuisgekomen toprot toegeslaan bij mijn "goede" plant. Dat wil zeggen dat nu meer dan de helft van de buds zijn weggegooid en dat ik de rest nog probeer te redden. Ik heb echter al wel gemerkt dat er elke ochtend plekjes bijkomen dus ik ga hem vanavond afdoen om nog meer schade te voorkomen.

Ten tweede heeft ook mijn andere plant een make-over meegemaakt, deze is nu bijna dubbel zo groot als de andere, nog steeds geen teken van buds dus ik betwijfel of het wel een Lowryder #2 AF is, de kans bestaat namelijk dat dit een Northern Light is. (zaadjes van een vriend die perongelijk verwisseld zijn)
    Nu is er bij deze plant nog geen sprake van budvorming, dus ben ik er vrij zeker van dat ik moet beginnen met verduisteren.
    Deze plant heeft het echter ook niet zo makkelijk gehad en ik denk zelfs dat ik hem in een nog grotere pot ga steken. Hij vertoonde tekenen van ondervoeding.

Hier wat foto's:

Dit is het resultaat van een heuse inhaalrace:
    IMG_4508.jpgIMG_4516.jpgIMG_4517.jpg

Hier kan je zien dat de andere half is kaalgeplukt, ook kan je nog een rot plekje zien dat er deze ochtend weer is bijgekomen. De ventilator heb ik er bijstaan om het vocht van de laatste dagen zo veel mogelijk te verwijderen.
    IMG_4510.jpgIMG_4511.jpgIMG_4513.jpgIMG_4514.jpgIMG_4515.jpg

Nu ben ik van plan om plant die nog niet in bloei staat te verduisteren, maar ik heb geen idee hoeveel uur en wanneer ik dat moet doen. Kan iemand van jullie me hierbij helpen?
    Ondertussen zoek ik verder voor antwoorden!

Dat was het voor deze week, adios!

Leave a comment:

• UrHoliness
    replied

@NoGrowExperience: inderdaad, maar ik heb gelezen dat sativa's bv. best kunnen worden afgedaan wanneer de kleur melkwit is (het zou dan eerder een uphigh-gevoel geven).
    Bij nader inzien is dit maar een simpel plantje dus zal ik het maar niet te ver gaan zoeken

Leave a comment:

• NoGrowExperience
    replied

Over het algemeen een beetje amber, maar denk dat je dat zelf al weet

Leave a comment:

• UrHoliness
    replied

Een vraagje aan het forum, heeft er iemand ervaring met het oogsten van Lowryder #2? Ik weet namelijk niet welke kleur van trichomen het best is voor deze soort

Leave a comment:

• UrHoliness
    replied

@ wietefres: Dankje, tot nu toe verloopt alles redelijk vlot. De kleine plant laat wat op zich wachten, maar met wat geduld kom ik er wel

Leave a comment:

• Wietefras
    replied

Ziet er lekker uit zeg. Mooie volle planten

Leave a comment:

• UrHoliness
    replied

Aloha!

Vandaag weer wat foto's getrokken toen de zon onderging.

Nog wat informatie:

De plantjes overleven nu op water gemengd met vloeibare voeding, ik meng 10L in een gieter en wanneer deze op is maak ik gewoon een nieuwe gieter klaar.

Voor de rest heb ik de plantjes nog geregeld ingespoten met water gemengd met een paar druppeltjes vloeibare zeep, tabak & look tegen de beestjes.

Ook heb ik de plantjes een paar dagen geleden nog eens helemaal geflushed (10L water per plant er in 1 keer door gegoten om alle rotzooi te verwijderen).

Je kan op de foto's ook zien dat ik de plantjes een tijd geleden heb getopt, dit was ik vergeten te vermelden in het vorige verslag.

Verder lijken de plantjes het prima te doen dus zal het voorlopig bij water en voeding blijven, als er nog iets veranderd houd ik jullie op de hoogte!

Hier de foto's van vandaag:

Mijn grote trots.
    IMG_4491.jpg
    Mijn kroonjuweeltje
    IMG_4497.jpgIMG_4490.jpg
    Een zijtakje van de grote.
    IMG_4494.jpgIMG_4495.jpg
    De plantjes samen in vrede bij de rest van de tuin.
    IMG_4496.jpg
    De kleine plant met detail op de plek waar ik hem getopt heb.
    IMG_4492.jpg
    IMG_4498.jpgIMG_4499.jpg

Dat was het weer voor deze week,

Adios!

Leave a comment:

• Kill3r008
    replied

Lekker in de zon

Leave a comment:

• UrHoliness
    replied

Nog snel een momentopname van de plantjes in dit heerlijke weer:
    IMG_4476.jpg

Leave a comment:

• UrHoliness
    replied

@ QnQ Thanks, ik ben er tot nu toe ook best tevreden mee voor een eerste kweek

Leave a comment:

• QnQ
    replied

Nice ! Die staan er goed bij.

Leave a comment:

• UrHoliness
    replied

Aloha forum!

Als eerste wil ik mij verontschuldigen voor het verkeerd uploaden van de vorige foto's & voor het niet reageren.
    Voor de rest ben ik er ondertussen ook al achter dat het verdorren van de lobblaadjes niet meer als normaal is (nogmaals met dank aan het forum).

Omdat de vorige foto's niet lukte heb ik er vandaag wat meer moeite in gestoken

Dit zijn foto's van de grote:

IMG_4455.jpgIMG_4456.jpgIMG_4464.jpgIMG_4469.jpg

Hier foto's van de kleine:

IMG_4458.jpgIMG_4460.jpg.IMG_4472.jpg

Nog wat andere foto's:

IMG_4474.jpgIMG_4459.jpgIMG_4463.jpgIMG_4473.jpg

@TrueShockz : Dit is lowryder 2 (Lowryder x Santa Maria) welke erom bekend staat dat hij een van de betere plantjes is voor beginnende buitenkwekers & het is gewoon een lekker wietje.

Bedankt allemaal om te reageren, ik doe mijn best om wat meer online te komen

Adios!
    Attached Files

Leave a comment:

• TrueShockz
    replied

Is dat een beetje goed spul dan?

Leave a comment:

• Joscrossbot
    replied

Heel mooi! Ik overweeg nu ook lowryders Veel succes!

Leave a comment:

Bezig...