Re: Lowryder (2x) eerste kweek
Ik zit te twijfelen, royal dwarf royal queen lijkt mij ook wel leuk!
Lowryder (2x) eerste kweek
Collapse
X
-
Bij mij geeft ie hier aan dat de Attachment ongeldig isLeave a comment:
-
Kan de foto's niet zien, maar dat de lobbladeren verdorren lijkt me vrij normaal.Leave a comment:
-
Aloha!
De plantjes hebben de laatste tijd iets te veel regen gezien, maar nu er nog geen knoppen aanhangen kan dat in mijn ogen geen kwaad
Wel is er bij mijn kleintje iets opgevallen: de lobblaadjes onderaan zijn helemaal verdord
Ik heb geen idee of zoiets fataal kan zijn voor je plantje, maar ik ben er niet echt gerust in.
Hier wat foto's die ik vandaag heb getrokken:
Dat was het weer voor deze week,
Leave a comment:
-
Zeker die wat grotere plant ziet er mooi uit zeg
Leave a comment:
-
Aloha!
Deze subtropische temperaturen (35°) bezorgen me weer wat extra werk: om de 2uur naar de plantjes gaan zien of ze niet te droog staan!
Het overzetten van 5L naar 10L is blijkbaar goed verlopen want ze doen het nog steeds goed
Hier wat foto's van vandaag:
IMG_4431.jpgIMG_4432.jpgIMG_4433.jpgIMG_4434.jpgIMG_4435.jpgIMG_4439.jpgLeave a comment:
-
Ik kan echt niet wachten tot ik mijn zaadjes krijg.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ik kan echt niet wachten tot ik mijn zaadjes krijg.Leave a comment:
-
Ik zou het niet doen, door voeding gaat ie niet sneller groeien.Leave a comment:
-
De grootste ben ik niet van plan veel te geven, maar het kleintje wil ik een handje helpen door een paar lage dosissen groeivoeding te geven
Leave a comment:
-
Ze hebben voorlopig nog geen voeding nodig, misschien 3x ofzo in de bloei.Leave a comment:
-
Aloha!
De plantjes hebben een nieuw en groter jasje gekregen! Ze staan nu in 10L potten.
Ook heb ik Plagron Bio: Alga grow & Alga bloom besteld zodat ze helemaal niets meer tekort komen.
Hier wat beeldmateriaal van de reactie van de plantjes zelf toen ik ze het nieuws bracht:

Nu we die flauwe mop achter de rug hebben krijgen jullie nog een fotootje:
10L (2).jpg
Hopelijk komt de voeding snel aan zodat we kunnen zien of deze zijn geld waard is.
Dat was het weer & ik hou jullie op de hoogte.
Adios!Leave a comment:
-
Jep, in de eerste plaats zijn de goed voor de grond.
Ik heb ook ergens gelezen dat slakken er niet over kruipen, mooi meegenomen dus!Leave a comment:
-
eierschalen zijn gemaakt van kalk
goed voor de grondLeave a comment:

Leave a comment: