Hosselaar's eerste buitenkweek.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Hosselaar
    Senior Stoner
    Member
    • Jan 2011
    • 35

    #16
    Re: Hosselaar's eerste buitenkweek.

    Ooh ja ik wouw hem alvast inslaan voor volgende week aangezien ik deze week wat drukker ben.
    Greetz

    Comment

    • Feyenoord1908
      Chronic Stoner
      • Feb 2013
      • 163

      #17
      Re: Hosselaar's eerste buitenkweek.

      Heej,

      Voeding is nu nog geen prioriteit, ik zou zorgen dat je grond niet te nat word met al die regen dus misschien een afdakje (ookal is het beter weer nu)
      Zorg voor goede drainage want die emmers hebben denk ik geen gaten boor wat gaten aan de onderkant rondom de emmer zodat overtollig water (door regen) weg kan lopen,
      en alleen een slokje water als ze een beetje gaan hangen, teveel water in de grond zorg dat er niet genoeg zuurstof bij de wortels komt.
      Gewoon niet teveel mee zooien en afwachten. meestal geef je pas wat als je plant erom vraagt dus gewoon in de gaten houden.

      Veel suc6 ik ben ook bezig met mijn eerste kweek.

      Comment

      • Hosselaar
        Senior Stoner
        Member
        • Jan 2011
        • 35

        #18
        Re: Hosselaar's eerste buitenkweek.

        Hey bedankt voor je reactie,

        S'avonds staan ze onder de veranda dus ze hebben allemaal s'avonds een dakje boven hun hoofd. De emmers hebben allemaal wel gaten in de onderkant zitten voor overtollig water.

        Greetz

        Comment

        • Hosselaar
          Senior Stoner
          Member
          • Jan 2011
          • 35

          #19
          Re: Hosselaar's eerste buitenkweek.

          Ben vandaag even langs het tuincentrum geweest en heb even een flesje Ecostyle Tomaten voeding meegenomen. De NPK waarden zijn 3-1-5 dus dat zit wel goed voor de groei.

          Één plantje begint lichtelijk te verkleuren naar licht-groen/geel achtig, (ik neem aan dat ik over 2 dagen, als het erger geworden is), wel lichtjes kan beginnen met groeivoeding?
          Greetz

          Comment

          • Hosselaar
            Senior Stoner
            Member
            • Jan 2011
            • 35

            #20
            Re: Hosselaar's eerste buitenkweek.

            Een paar foto'tjes in het zonnetje!

            IMAG0319.jpgIMAG0320.jpgIMAG0321.jpgIMAG0322.jpgIMAG0323.jpg



            Groetjes!
            Greetz

            Comment

            • HR83
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 1046

              #21
              Re: Hosselaar's eerste buitenkweek.

              bladeren van de aarde halen,

              de bladeren kunnen de aarde verzuren


              succes
              __________________________________________________ ______________

              When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


              sigpic

              Comment

              • Hosselaar
                Senior Stoner
                Member
                • Jan 2011
                • 35

                #22
                Re: Hosselaar's eerste buitenkweek.

                Bedankt voor je tip! Ik heb zo'n kut boom ergens hiervoor staan en me hele tuin ligt onder die prut.
                Greetz

                Comment

                • QnQ
                  Godlike Grower
                  Lucky Member
                  • Sep 2010
                  • 26093

                  #23
                  Re: Hosselaar's eerste buitenkweek.

                  Is ze incontinent dan, of gewoon loops ?
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment

                  • Hosselaar
                    Senior Stoner
                    Member
                    • Jan 2011
                    • 35

                    #24
                    Re: Hosselaar's eerste buitenkweek.

                    IMAG0327.jpgIMAG0328.jpg


                    Als ik het goed heb vertoont deze plant paarse pheno's, wat duidt dus dat de plant in de bloei paarse toppen aanmaakt? Of zit ik fout?


                    Grtz!
                    Greetz

                    Comment

                    • EL Guerilliero
                      Advanced Grower
                      • Nov 2012
                      • 1090

                      #25
                      Re: Hosselaar's eerste buitenkweek.

                      ff pulken in je bakken .. die bloemblaadjes wil je vermijden net als het ongedierte dat je er mee zal kweken .. succes nog

                      Comment

                      • Hosselaar
                        Senior Stoner
                        Member
                        • Jan 2011
                        • 35

                        #26
                        Re: Hosselaar's eerste buitenkweek.

                        Hey, ik verwijder elke dag zoveel mogelijk van dat blad uit m'n potjes, ik ben zelf ook nog wat aan 't bedenken wat ik er eventueel over kan spannen.


                        Tevens zal ik een paar foto's maken, 't gaat lekker hier in de zon.
                        Greetz

                        Comment

                        • whorled phyllotaxy
                          Elite Stoner
                          MemberLucky Member
                          • May 2013
                          • 128

                          #27
                          Re: Hosselaar's eerste buitenkweek.

                          je zou een vuilnis zak met een een sluiting aan de bovekant met een elastiekje of een touwtje er in de pot zet je in de vuilnis zak en het touwtje span je om je stammetje dat hij goed afgesloten is zo kan je hem makkelijk open maken en weer dicht doen kijk is op mijn kweek verslag die staan dr mooi bij! nog geen voeding gehad
                          Legalize it

                          Comment

                          • Hosselaar
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Jan 2011
                            • 35

                            #28
                            Re: Hosselaar's eerste buitenkweek.

                            Hallo! Tijd voor een update!!

                            Het groeit hier lekker!IMAG0346.jpgIMAG0347.jpgWhite Widdow Autoflower #1 foto 2.jpgWhite Widdow Autoflower #1.jpgDeense buitensoort #1.jpgDeense buitensoort #2 kleinste.jpg


                            De kleinste kan je zien op de tweede foto achter!


                            Groetjes
                            Greetz

                            Comment

                            • HR83
                              Advanced Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2011
                              • 1046

                              #29
                              Re: Hosselaar's eerste buitenkweek.

                              Hallo ! Tijd voor een reply !!

                              Het groeit indd lekker!

                              De kleinste kan je ook zien op foto 3!


                              Groetjes

                              Greetz
                              __________________________________________________ ______________

                              When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                              sigpic

                              Comment

                              • Hosselaar
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Jan 2011
                                • 35

                                #30
                                Re: Hosselaar's eerste buitenkweek.

                                Vanavond zal ik weer een paar foto'tjes uploaden!

                                Verstuurd van mijn HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e met Tapatalk
                                Greetz

                                Comment

                                Bezig...