Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste kweek wss skunk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: eerste kweek wss skunk

    wat je zelf wilt, wachten en een beetje liefde geven en het alsnog nar een volwassen dame brengen, of eruit trekken en nieuw zaadje planten..


    up to you!
    __________________________________________________ ______________

    When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


    sigpic

    Comment


      #17
      Re: eerste kweek wss skunk

      ik ga het gewoon proberen, en hopen maar dat het goed komt.

      Comment


        #18
        Re: eerste kweek wss skunk

        blaadjes van het 'goede' plantje gaan een beetje hangen, wat kan ik eraan doen?

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        even zelf wezen kijken, blaadjes hangen. heb water gegeven, is dit de oplossing? die andere is einde verhaal, jammer IMG-20130603-WA0000.jpgIMG-20130603-WA0001.jpg
        Last edited by FRL; 3 June 2013, 19:22.

        Comment


          #19
          Re: eerste kweek wss skunk

          Het ziet er niet zo goed uit helaas.. ben bang dat de andere het ook niet gaat halen maar er is nog hoop!, volgende keer zou ik je zaadjes gewoon bestellen dan komt het meestal wel goed

          Comment


            #20
            Re: eerste kweek wss skunk

            bedankt voor je reactie
            zou jammer zijn, maar is niet anders dan.

            heb nieuwe besteld, komen deze week binnen.

            Comment


              #21
              Re: eerste kweek wss skunk

              wat doe jij met je plantjes hoe kunnen ze nou dood gaan
              Legalize it

              Comment


                #22
                Re: eerste kweek wss skunk

                wat hier staat doe ik met die plantjes, niet meer of minder

                Comment


                  #23
                  Re: eerste kweek wss skunk

                  Jaa begrijp ik maar ik kan t bijna niet geloven
                  Legalize it

                  Comment


                    #24
                    Re: eerste kweek wss skunk

                    ja, snap het misschien wel een beetje, die al dood is zag er al niet goed uit toen ik hem kreeg (neem me maat niks kwalijk).
                    en misschien teveel stress door het verhuizen?

                    Comment


                      #25
                      Re: eerste kweek wss skunk

                      oke....... deze 2 plantjes zijn niks geworden, kga het binnenkort gewoon weer opnieuw proberen

                      Comment


                        #26
                        Re: eerste kweek wss skunk

                        Jammer dat je poging mislukt is!
                        Ik ben zelf ook bezig met mijn eerste kweek & er zijn nu eenmaal een heleboel dingen die kunnen misgaan.
                        Voor ik begon met ontkiemen en planten heb ik eerst kennis opgedaan op dit forum, zo leer je wel honderden handige tips die je allemaal kan gebruiken (zeker als beginner).

                        Ik weet natuurlijk niet hoe ver jij je erin hebt verdiept, maar elk topic dat je leest kan je iets bijleren waardoor je mss je plantjes wel had kunnen redden!

                        In ieder geval veel succes toegewenst naar de toekomst toe!
                        This is how we chill from '93 till.

                        Comment


                          #27
                          Re: eerste kweek wss skunk

                          bedankt, ik heb me er nu wel meer in verdiept en hoop dat het dan wel gaat lukken. hoop dat mn nieuwe zaden vandaag binnenkomen

                          Comment


                            #28
                            Re: eerste kweek wss skunk

                            Doe die plastic potjes vol zaai- en stekgrond (bij tuincentrum) en drop daar je zaadje in op 1cm diep. Geef die turfpotjes aan iemand die je niet mag.
                            Zet ze buiten, en verder geen poespas, geen kasjes, stokken, ballen of weetikwat.
                            Weinig water geven als ze boven zijn, anders kun je beter waterlelies gaan kweken.
                            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                            Comment


                              #29
                              Re: eerste kweek wss skunk

                              als je het op een goede manier doet zijn er weinig dingen die mis kunnen gaan. doe eerst wat nieuwe informatie op en haal meteen weer wat zaad. als je moeite hebt met kweken of ben je een beginner, is het makkelijk om autoflowers tenemen die gefeminiseerd zijn, en koop je gewoon een zak canna aarde dat is aarde met voeding er in hoef je niks aan tedoen stop je zaadje in een liter pot vol met canna aarde. daarnaals hij begint te strekken ga je over naar een grotere pot zo kan je je plantje ingraven tot de lob van je plantje en heb je geen sate prikers of wat dan nodig. zodra ze in de bloei gaan kan je ze wat bloei voeding geven van canna kan je gewoon in de growshop halen of op internet. niet teveel water geven als ze klein zijn want je wortels moeten op zoek gaan naar water zo krijg je een betere wortel kluit zo dra ze op een plant tegeven kan je ze op een warme dag wel een halve liter geven om de dag zodra ze echt groot worden elke dag een halve liter moet genoeg zijn als je merkt dat hij gaat hangen kan beteken dat je teveel water geef of teweinig zo krijgt je plantje stres en moet ze dat herstellen je kan zelf een beetje uitzoeken hoeveel water je moet geven dit is wel de basis als je nu zaadjes besteld en doet wat andere mensen zeggen (die er verstand van hebben) kan er niks misgaan of je krijgt lasdt van beestjes maar dat is maar pech hebben hopelijk lukt het nu wel veel succes!
                              Legalize it

                              Comment


                                #30
                                Re: eerste kweek wss skunk

                                bedankt voor je uitleg, ik heb vandaag blueberry autoflowers binnen gekregen, kijken wat dat gaat worden.

                                Comment

                                Bezig...
                                X