Van Chappie, Guerilliafarming 11 PP uit zaad in het bos.

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • chappie
    Wicked Stoner
    MemberLucky Member
    • Dec 2011
    • 273

    #1

    Van Chappie, Guerilliafarming 11 PP uit zaad in het bos.

    Korting op 420shop
    goede dag allen,

    bij deze een guerilliakweekie ergens in de middel of no where
    DSCN0044.jpgDSCN0045.jpgDSCN0046.jpg
    DSCN0049.jpgDSCN0051.jpg

    Plantjes staan er nu 2 weken.
    We vonden wat afval wietgrond langs de bos rand dat hebben we mee gesleept en zo een mooi bak met grond gecrieerd.
    zo is er ook een hekje omheen geplaats i.v.m konijnen.
    Alle 11 lijken ze aangeslagen te zijn en gaan nu hard.
    Ondanks het slechte weer van laatste tijd.
    Nu maar hopen op een mooie zomer.


    DSCN0052.jpgDSCN0053.jpgDSCN0054.jpg
    DSCN0055.jpgDSCN0056.jpg
    Volgende week weer een update.
    DSCN0047.jpgDSCN0048.jpgDSCN0050.jpg
    DSCN0057.jpgDSCN0058.jpg grtz Chappie.
    Smoke weed every day!
  • Wietefras
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2013
    • 4374

    #2
    Re: Van Chappie, Guerilliafarming 11 PP uit zaad in het bos.

    Dat is een mooi stukje landgoed wat je daar gevonden hebt!

    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

    Comment

    • chappie
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Dec 2011
      • 273

      #3
      Re: Van Chappie, Guerilliafarming 11 PP uit zaad in het bos.

      Goede dag mede junky,s

      We zijn weer een weekje verder.
      Van ons buiten kweekje ergens in de rimboe.

      Plantjes doen het prima na eigen zeggen.
      al lusten de insecten de plantjes ook graag.
      DSCN0111.jpgDSCN0105.jpgDSCN0100.jpg
      DSCN0106.jpgDSCN0103.jpgDSCN0104.jpg
      Plantje beginnen lekker aan te slaan zonnetje doet ze goed.
      Ze zijn al een heel stuk gegroeit.

      We komen eens in de week even water brengen.
      zodat ze in het begin niets te kort komen.

      somige bladen zijn al iets weg gegeten.
      Maar hopen dat ze snel groeien.

      DSCN0107.jpgDSCN0108.jpgDSCN0110.jpg
      DSCN0109.jpgDSCN0102.jpgDSCN0101.jpg

      Tot volgende week.
      Aanmerkingen en opmerkingen altijd welkom.

      Grtz Chappie
      Smoke weed every day!

      Comment

      • whorled phyllotaxy
        Elite Stoner
        MemberLucky Member
        • May 2013
        • 128

        #4
        Re: Van Chappie, Guerilliafarming 11 PP uit zaad in het bos.

        Ziet er leuk uit!!
        Legalize it

        Comment

        • Heribei
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2011
          • 1140

          #5
          Re: Van Chappie, Guerilliafarming 11 PP uit zaad in het bos.

          Geloof mij, als je in een bos zit waar vaker geplant word en waar ze met heli over vliegen ben je ze kwijt.
          Wat ziet dat eruit als een slechte plek, is gewoon midden op een grasveldje denk je dat je de enige bent die daar rond loopt?
          K'wens je veel succes!

          Comment

          • chappie
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Dec 2011
            • 273

            #6
            Re: Van Chappie, Guerilliafarming 11 PP uit zaad in het bos.

            Haha, niet zo negatief, Heribei.

            Niemand komt op die plek, slechte plek lul je nou man.
            Is verboden terein! Hier loop je niet zomaar.
            Vandaar de mooie foto. lijkt een simpel gras veldje maar niet te vinden.
            En je hebt er ook niets te zoeken.

            Grtz Chappie
            Smoke weed every day!

            Comment

            Bezig...