Autoflower buitenkweek blog 2013

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • TrueShockz
    Expert Stoner
    Member
    • Jun 2013
    • 79

    #16
    Re: Autoflower buitenkweek blog 2013

    Zozo netjes,
    Ziet er prachtig uit.
    Ik kan niet wachten om jou resultaat te zien

    Comment

    • plushke
      Senior Stoner
      Member
      • Mar 2013
      • 25

      #17
      Re: Autoflower buitenkweek blog 2013

      4dagen na de laatste update zijn de plantjes nog wat verder gegroeid
      Foto0079.jpgFoto0080.jpgFoto0081.jpg

      Comment

      • TrueShockz
        Expert Stoner
        Member
        • Jun 2013
        • 79

        #18
        Re: Autoflower buitenkweek blog 2013

        Ik kan echt niet wachten dat ik volgende week ook kan beginnen.

        Comment

        • whorled phyllotaxy
          Elite Stoner
          MemberLucky Member
          • May 2013
          • 128

          #19
          Re: Autoflower buitenkweek blog 2013

          Oorspronkelijk geplaatst door TrueShockz
          Ik kan echt niet wachten dat ik volgende week ook kan beginnen.
          Hoezoo pas volgende week???
          Legalize it

          Comment

          • TrueShockz
            Expert Stoner
            Member
            • Jun 2013
            • 79

            #20
            Re: Autoflower buitenkweek blog 2013

            IK heb dan helaas alles binnen voor mijn kweek

            Comment

            • whorled phyllotaxy
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • May 2013
              • 128

              #21
              Re: Autoflower buitenkweek blog 2013

              Oorspronkelijk geplaatst door TrueShockz
              IK heb dan helaas alles binnen voor mijn kweek
              jammer hoor heb je geen growshop in de buurt voor spul
              Legalize it

              Comment

              • Heribei
                Advanced Grower
                MemberLucky Member
                • Oct 2011
                • 1140

                #22
                Re: Autoflower buitenkweek blog 2013

                Wat is "alles" zoveel heb je nu toch niet nodig om die plant nu goed te laten groeien?
                Daarbij ik zou ze lekker buiten zetten want ze groeien nu als kool!

                Succes!

                Comment

                • plushke
                  Senior Stoner
                  Member
                  • Mar 2013
                  • 25

                  #23
                  Re: Autoflower buitenkweek blog 2013

                  succes TrueShockz

                  Comment

                  • Coizzz
                    Advanced Stoner
                    • Jun 2013
                    • 59

                    #24
                    Re: Autoflower buitenkweek blog 2013

                    Ik ga je sowieso volgen, want mijn autoflowers zijn ongeveer even oud.
                    Wat ik me afvroeg: ben jij nog van plan om voeding te geven? Of doe je dat al?

                    Voor de verdererest uiteraard succes gewenst!

                    mvg
                    Coizzz

                    Comment

                    • plushke
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Mar 2013
                      • 25

                      #25
                      Re: Autoflower buitenkweek blog 2013

                      ik ben van plan om plagron bio grow en bloom te geven
                      me grow beginnen wanneer da de blaadjes n beetje slap hange of lichter worden van kleur;
                      ik heb gelezen dat je pas voeding moet wanneer ze dit nodig
                      ik zorg dat ik iets heb tege slakke (zout, vaseline tege de pot, koperfolie,...)
                      ik heb ze van daag buiten in men kweekspots geplaats
                      deze avond gaat hevig regenen en onweren dus heb ik voor beschutting gezorgd zoals een plastieken omhulsen rond de pot en vast gemaakt aan een stok.
                      foto's komen later

                      Comment

                      • Coizzz
                        Advanced Stoner
                        • Jun 2013
                        • 59

                        #26
                        Re: Autoflower buitenkweek blog 2013

                        Oorspronkelijk geplaatst door plushke
                        ik zorg dat ik iets heb tege slakke (zout, vaseline tege de pot, koperfolie,...
                        Potje half gevuld met bier tot het randje ingraven. Gaat na paar dagen wel stinken...

                        Comment

                        • plushke
                          Senior Stoner
                          Member
                          • Mar 2013
                          • 25

                          #27
                          Re: Autoflower buitenkweek blog 2013

                          da pintje ga ik ook nog probere,
                          ik ga gewoon zoveel mogelijk doen tegen de slakken, ongedierte en onweer zodanig dat er niks met de plantjes gebeurd

                          Comment

                          • plushke
                            Senior Stoner
                            Member
                            • Mar 2013
                            • 25

                            #28
                            Re: Autoflower buitenkweek blog 2013

                            Na 3weke en na 4dage niet meer men kindjes te gaan bezoeke ben ik tevreden dat ze toch wel serieus gegroeid zijn.
                            ze staan nu al 5 dagen buiten me een plastieken omhulsen om hun heen.
                            Foto0084.jpgFoto0088.jpgFoto0089.jpgFoto0090.jpgFoto0101.jpgFoto0103.jpgFoto0104.jpg
                            de achterste foto is van men andere spot die ik deel met een goei maat van me waarbij de 2 achterste potten van hem zijn.

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            Ik heb ze nu al wa Alga Grow gegeven omdat ze tog al wa te verduren hadden voorbije dagen

                            Comment

                            • TrueShockz
                              Expert Stoner
                              Member
                              • Jun 2013
                              • 79

                              #29
                              Re: Autoflower buitenkweek blog 2013

                              Van waar de plastic hulzen?
                              Voor de regen?

                              Comment

                              • plushke
                                Senior Stoner
                                Member
                                • Mar 2013
                                • 25

                                #30
                                Re: Autoflower buitenkweek blog 2013

                                deze heb ik gehaald bij de Brico, deze zijn bedoeld om rond tomate struiken te doen maar dit gaat even goed
                                en ik gebruik ze tege de regen en onweer en tegelijkertijd wordt t vocht opgeslage wnr t warm wordt kan t condenceren en kan dus ook werke als serre effect
                                maar als ze wa groter worden ga ik de zekken wegdoen anders gaan ze nogal misgroeien en dat wil ik niet :p

                                Comment

                                Bezig...