Beginners Buitenkweek 2013

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • chemmie
    Super Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • May 2013
    • 1535

    #31
    Re: Beginners Buitenkweek 2013

    Ben benieuwd mijn plant is ongeveer in hetzelfde bloeistadium. Hoop dat we ze zonder problemen af kunnen bloeien
    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

    Comment

    • BRR
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Apr 2013
      • 83

      #32
      Re: Beginners Buitenkweek 2013

      Heeeuj een update ,

      Nadat mn plant 3 weken bij mn tante heeft gestaan omdat we een verbouwing hadden is ze weer thuis ..
      Hier wat foto's hoe ze er nu bij staat:
      Strawberry van FreeSeedsOnline

      IMAG0486.jpgIMAG0487.jpgIMAG0488.jpgIMAG0489.jpgIMAG0490.jpg
      Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013

      Comment

      • roel213
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Sep 2011
        • 279

        #33
        Re: Beginners Buitenkweek 2013

        hoi brr

        ze zijn lekker vol moeten nog een week of 3
        hopen op goed weer

        mijn 2 planten moeten nog een week of 2
        als dit shit weer blijft gaan ze gewoon naar binnen ( in me schuur )
        ven er op voor de circulatie want toprot willen we niet lol
        P09-09-13_14.45.jpgP09-09-13_14.45[2].jpgP09-09-13_14.46.jpgP09-09-13_14.46[1].jpg

        gr su6

        Comment

        • BRR
          Expert Stoner
          MemberLucky Member
          • Apr 2013
          • 83

          #34
          Re: Beginners Buitenkweek 2013

          Sow die zien er goed uit, maar denk wel dat ze langer moeten als 3 weken hehe.
          Ja het weer word steeds slechter maar gelukkig heb ik hier ook een afdak

          Succes met de planten
          Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013

          Comment

          • BRR
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Apr 2013
            • 83

            #35
            Re: Beginners Buitenkweek 2013

            Heeeujj update...

            Hier wat foto's van de 7e week bloei . De strijd met de toprot is ondertussen wel begonnen daarom heb ik besloten om haar dit weekend te oogsten.
            De toppen zijn op het moment helaas nog niet op het maximale maar anders hou ik dalijk niks meer over en dat zou ook sonde zijn.



            IMAG0527.jpgIMAG0529.jpgIMAG0530.jpgIMAG0531.jpgIMAG0532.jpgIMAG0533.jpg


            Wat denken jullie, nog ff een weekje laten staan of dit weekend oogsten?
            Buitenkweek 2013: http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...itenkweek-2013

            Comment

            • twelvebarblues
              Wicked Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 203

              #36
              Re: Beginners Buitenkweek 2013

              Hey BRR,
              De dames vind ik er goed en gezond uit zien.
              Ik zou zeggen; kijk en ruik goed.
              Als je het schuurtje goed ventileert en een afdakje hebt voor overdag;
              zal je wat tijd kunnen rekken. Maar je zal het toch dag voor dag moeten
              bekijken en oordelen. Jij, de dame en de elementen

              groet, 12bars

              Comment

              Bezig...