Buitenkweek 2013. Beetje hulp?

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • senheiser
    Retired
    • May 2013
    • 4

    #1

    Buitenkweek 2013. Beetje hulp?

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal!

    Ik ben dit jaar net als velen ook weer aan het buiten kweken.
    Dit is mijn tweede jaar maar ben nog zo goed als onervaren .

    Ik hoop dat jullie mij een beetje hulp en tips kunnen geven aan de hand van foto's die ik post.
    Ik heb 7 plantjes. Ik zal jullie op de hoogte proberen te houden met foto's.
    Ik heb gelijk al een eerste vraag aan jullie: hoort het dat het dit plantje zo scheef staat, het is bij 3 andere ook zo..

    IMG_1612.jpg
  • HJM
    Wicked Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 3714

    #2
    Re: Buitenkweek 2013. Beetje hulp?

    Hij doet naar de zon, wat jij naar een mooie meid doet.
    http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

    Comment

    • senheiser
      Retired
      • May 2013
      • 4

      #3
      Re: Buitenkweek 2013. Beetje hulp?

      Oorspronkelijk geplaatst door HJM
      Hij doet naar de zon, wat jij naar een mooie meid doet.
      Haha meteen duidelijk, thanks!

      Comment

      Bezig...