Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch:)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Daggeroth
    Retired
    • May 2009
    • 522

    #1

    Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch:)

    Korting op 420shop
    Dit jaar ben ik met een vriend eigenlijk te laat begonnen. We hebben 4 plantjes, die nu 3 dagen in een emmer zitten. Het gaat aardig, eentje laat al zijn eerste paar echte blaadjes zien, de rest heeft hun helmpje nog op. Het gaat om Widow Ryder. We hebben er veel zin in, ondanks dat we echt een beetje laat zijn.
    Ik zal ff een paar foto's gaan maken zodat jullie mee kunnen kijken.

    Verder eigenlijk de volgende vraag, hebben jullie wel eens planten te laat gezet? Wat waren de resultaten?

    Mvg, die ene en die andere gast
  • whorled phyllotaxy
    Elite Stoner
    MemberLucky Member
    • May 2013
    • 128

    #2
    Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

    ik neem aan dat dit geen auto flowers zijn en waarom telaat?? ze gaan eerder de bloei in dus het wordt een kleinere plant dan dat je ze eerder pot dat is het vershil maar niet dat je nu een kleine plant krijgt...maar hopen op een goede na zomer voor jou
    Legalize it

    Comment

    • Daggeroth
      Retired
      • May 2009
      • 522

      #3
      Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

      zijn wel auto flowertjes, en zijn we niet echt te laat dan?:p ik had ze graag een maandje eerder al staan..

      Comment

      • Daggeroth
        Retired
        • May 2009
        • 522

        #4
        Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

        DSC02589.jpgDSC02590.jpgDSC02591.jpgDSC02592.jpgDSC02593.jpgDSC02594.jpgDSC02595.jpg

        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

        de 4 plantjes, eerste 4 foto's de vier verschillende, de 5e foto de laatste plant van boven., dit is wss onze sterkste, dus we noemen die 'watje'. Andere 2 foto's spreken voor zich.

        Comment

        • HR83
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • May 2011
          • 1046

          #5
          Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

          __________________________________________________ ______________

          When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


          sigpic

          Comment

          • Daggeroth
            Retired
            • May 2009
            • 522

            #6
            Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

            juist.

            Comment

            • HR83
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • May 2011
              • 1046

              #7
              Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

              sorry, ik was te lui om: *zien er mooi uit man!* te typen....

              bij deze dan alsnog gedaan

              Ze zien er goed uit man!

              __________________________________________________ ______________

              When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


              sigpic

              Comment

              • Daggeroth
                Retired
                • May 2009
                • 522

                #8
                Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

                gheheh, tnx. Ik hoop dat het wat wordt. Blijf erbij dat we te laat zijn..

                Comment

                • HR83
                  Advanced Grower
                  MemberLucky Member
                  • May 2011
                  • 1046

                  #9
                  Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

                  de eerste 4 dagen mooi weer van dit jaar zijn nu pas geweest, hoe kunnen we te laat ziijn?

                  we staan gewoon strx met oud en nieuw , vuurwerk af te steken in de korte broek!!
                  __________________________________________________ ______________

                  When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                  sigpic

                  Comment

                  • Daggeroth
                    Retired
                    • May 2009
                    • 522

                    #10
                    Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

                    haha, klinkt goed. En dat is idd de rede dat we nu nog hebben besloten het toch te doen. Op de verpakking staat dat we ong. een maand te laat zijn, maar die verpakking gebruiken ze al jaren. Er is geen twijfel dat de seizoenen steeds later komen..

                    Comment

                    • QnQ
                      Godlike Grower
                      Lucky Member
                      • Sep 2010
                      • 26093

                      #11
                      Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

                      Begin juni is toch juist het beste moment om te beginnen als je 1 kweekje doet. 21 juni is de langste dag.
                      Sinds mei 2009 hier, en je leest de verpakking nog ?

                      Succes kerel.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      • Pantera
                        Bong Master
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2010
                        • 318

                        #12
                        Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

                        Daggeroth@ Je bent mooi optijd je had het niet eerder moeten doen met autoflowers , is erg lang koud en nat geweest he, ik heb ook auto,s maar het had niet uitgemaakt als ik nu ook was begonnen ze zijn de laatste 2 weken pas echt gaan groeien nu het beter weer is, Gr

                        Comment

                        • Daggeroth
                          Retired
                          • May 2009
                          • 522

                          #13
                          Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

                          ooh oke, mooi dat iedereen er hetzelfde over denkt. Op een lange nazomer dan maar

                          Comment

                          • BASE
                            Junior Stoner
                            Nieuw Lid
                            • May 2013
                            • 16

                            #14
                            Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

                            Pas de laatste week was het echt goed voor mensen die onmiddellijk buiten begonnen. In de kou had je een slechte kweek kunnen hebben en met die 2 weken van continuwe regen konden je zaadjes te veel water hebben gehad.
                            Ziet er goed uit.
                            Greetzzz!

                            Comment

                            • Daggeroth
                              Retired
                              • May 2009
                              • 522

                              #15
                              Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

                              Ja idd, dachten wij dus ook, vroeg me alleen af hoe het zit met lichturen enzo.. aangezien de dagen hetzelfde blijven..

                              Comment

                              Bezig...