Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch:)

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #16
    Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

    smoking-cannabis-002.gif

    zonoponder2013.jpg

    Lichturen 2013. Sun.gif
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Daggeroth
      Retired
      • May 2009
      • 522

      #17
      Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

      als het facebook was, kreeg je een like

      Comment

      • Daggeroth
        Retired
        • May 2009
        • 522

        #18
        Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

        DSC02653.jpgDSC02654.jpgDSC02655.jpgDSC02656.jpgDSC02657.jpgDSC02658.jpgDSC02659.jpgDSC02660.jpg

        Comment

        • Daggeroth
          Retired
          • May 2009
          • 522

          #19
          Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

          ze beginnen een beetje op plantjes te lijken inmiddelsDSC02670.jpgDSC02671.jpgDSC02672.jpgDSC02673.jpg

          Comment

          • Daggeroth
            Retired
            • May 2009
            • 522

            #20
            Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

            Hulp gezocht, rap! De kat heeft kenkerveel van de blaadjes aangevreten!
            ik heb een paar foto's, kan ik hier nog wat mee of kan ik beter gaan huilen?,..
            2013-06-23 11.33.51.jpg2013-06-23 11.33.57.jpg2013-06-23 11.34.04.jpg2013-06-23 11.34.10.jpg

            Comment

            • CannaVis
              Banned
              • Jul 2009
              • 845

              #21
              Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

              komt wel goed,al zullen ze wel wat achterstand hebben...

              Comment

              • mostlymauwiewauwie
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2012
                • 88

                #22
                Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

                Kunt idd gaan huilen. Maar binnen n week of 2 is er niks meer aan de hand. Dat spul groeit echt wel door hoor. Ik heb er planten tussen gehad die helemaal waren opgevreten door slaken toen ze net 'n week of anderhalf boven de grond zaten. Nou die doen het nu ook nog prima

                Comment

                • Daggeroth
                  Retired
                  • May 2009
                  • 522

                  #23
                  Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

                  krijg net nieuws dat ze helemaal zijn opgegeten, geen blaadjes meer

                  Comment

                  • CannaVis
                    Banned
                    • Jul 2009
                    • 845

                    #24
                    Re: Hoi, ben weer terug, en we zijn te laat dit jaar, maar toch

                    dat is minder!!! innige deelneming...

                    Comment

                    Bezig...