Stroe's eerste plantje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Stroe
    Senior Stoner
    Member
    • May 2013
    • 27

    #16
    Re: Stroe's eerste plantje

    Zag gister dat er toch flink wat dikke wortels aan de onderkant te zien waren.
    Daarom maar heb ik haar vanmorgen overgepot in een +/- 60 liter kuip met onderkant wat gaten.
    Tevens heb ik haar ook verplaatst achter in de tuin waar langer de zon staat. Voor de veiligheid heb ik de wortels voorzichtig losser
    gemaakt en er naar een stok geplaatst + vast gemaakt met stukje fietsenband (ivm wind)
    Ze is nu 60 cm en toont naar mijn mening weinig vormen van stress na overpotten de meeste bladeren steken naar boven uit.DSC_0248.jpg

    Comment

    • Heribei
      Advanced Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2011
      • 1140

      #17
      Re: Stroe's eerste plantje

      Haal die stok eruit, nergens voor nodig.
      Deze ziet er goed uit hoor!

      Comment

      • Stroe
        Senior Stoner
        Member
        • May 2013
        • 27

        #18
        Re: Stroe's eerste plantje

        Vandaag heeft ie de magische grens van 100 cm gehaaldDSC_0256.jpg

        Comment

        • Heribei
          Advanced Grower
          MemberLucky Member
          • Oct 2011
          • 1140

          #19
          Re: Stroe's eerste plantje

          Prachtige plant!
          Zo wou ik me heribei ook graag hebben, maar helaas.
          Goed gedaan!

          Comment

          • berry ryder
            Special member
            420 MemberLucky Member
            • Dec 2012
            • 2666

            #20
            Re: Stroe's eerste plantje

            Mooi man maar waarom die stok.
            Die van mij zijn over de meter 20 volle bak in de wind.
            Geen stok in de buurt.
            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



            sigpic

            Comment

            • Heribei
              Advanced Grower
              MemberLucky Member
              • Oct 2011
              • 1140

              #21
              Re: Stroe's eerste plantje

              Oorspronkelijk geplaatst door Heribei
              Haal die stok eruit, nergens voor nodig.
              Deze ziet er goed uit hoor!
              @Berry had ik ook al gezegd.. snap niet waarom die er nog steeds in staat...

              Comment

              • Stroe
                Senior Stoner
                Member
                • May 2013
                • 27

                #22
                Re: Stroe's eerste plantje

                Ik vind ook makkelijk zie ik namelijk hoeveel cm die groeit per dag.
                Laat hem nu zitten bij volgende kweek laat ik hem er ook uit.

                Comment

                • herb
                  Senior Stoner
                  • Nov 2011
                  • 27

                  #23
                  Re: Stroe's eerste plantje

                  Mooi plantje

                  Comment

                  • berry ryder
                    Special member
                    420 MemberLucky Member
                    • Dec 2012
                    • 2666

                    #24
                    Re: Stroe's eerste plantje

                    Oorspronkelijk geplaatst door Heribei
                    @Berry had ik ook al gezegd.. snap niet waarom die er nog steeds in staat...
                    Aja ik zie het m8. A beetje stoned niet zoveel zin om te lezen.
                    Lekker plaatjes kijken gelijk mijn dochter.
                    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                    sigpic

                    Comment

                    • Stroe
                      Senior Stoner
                      Member
                      • May 2013
                      • 27

                      #25
                      Re: Stroe's eerste plantje

                      Ik merk dat alle grote bladeren langzaam geel beginnen te worden sommige zijn er al vanaf. De rest van de plant ziet er nog prima uit wat kan dat zijn?

                      Comment

                      • El Plantos
                        Super Grower
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2013
                        • 1609

                        #26
                        Re: Stroe's eerste plantje

                        Hier ook geen stokken. En zet schoteltje met wat citroensap onder bij je plant, ik had die zelfde beestjes en dit heeft mijn geholpen. ...
                        Why drink & drive, if you can smoke and fly!!

                        Comment

                        • Stroe
                          Senior Stoner
                          Member
                          • May 2013
                          • 27

                          #27
                          Re: Stroe's eerste plantje

                          zijn het ook beestjes die mijn plant geel maken?

                          Comment

                          • CannaVis
                            Banned
                            • Jul 2009
                            • 845

                            #28
                            Re: Stroe's eerste plantje

                            idd haal die stok maar weg...nergens voor nodig!
                            ik heb pâs sinds gisteren bij 1 plant een stok moeten zetten maar die is dan wel 2 meter hoog en hoge bomen vangen veel wind

                            Comment

                            Bezig...