Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek: 1 x onbekend

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Eerste kweek: 1 x onbekend

Korting op 420shop
    Greetingz!

Ik doe dit jaar voor de eerste keer een kweekje in men eigen tuin, hopelijk komt het eens tot een goei einde! De twee vorige jaren heb ik bij vrienden gekweekt omdat ik thuis niet mocht van mijn ouders (maar kheb ze dan toch eindelijk kunnen overtuigen), maar dat grief trok op niks...

Ik heb ergens begin of halverwege maart gezaaid en voorgegroeid op mijn vensterbank. Nu staat men plantje in de serre en bij goed weer zet ik ze buiten. Aan de oksels te zien is het een vrouwtje (witte haartjes, dus dat zit wel goed zeker?). De soort is onbekend (zaten zaadjes tussen mijn grief), maar aan de bladeren te zien is het volgens mij overwegend een indica soortje (denk ik).

Het groeit in ieder geval echt super goed! Qua grond heb ik gewoon standaard potgrond met compost uit het compostvat gemengd. Ik vroeg me af of het te laat is om te toppen, want ik vrees dat ze binnekort niet meer in de serre past... Ik zou misschien ook willen verduisteren zodat ze niet té groot wordt en nog een goeie zon heeft om af te bloeien. Wat denken jullie ?
    Attached Files

Re: Eerste kweek: 1 x onbekend

goedenavond
    .mooie plant heb je daar
    wat ik heb gelezen van onze medegrowers is dat je kan toppen zolang ze in de groei is.
    ik zou m in de volle grond in het midden van je kas zetten.
    scheelt ook weer ongeveer 30 cm
    groetjes

Comment

Gezien je plantje (zeg maar plant) in de bloei geschoten is zal ze ook niet zo veel meer doorgroeien.
      Op de foto is er nog wel wat plaats tot aan het dak he
      Leren = Experimenteren

Comment

Mooie plant, ik krijg ook 4 plantjes!

Comment

Bezig...
        X