Eerste kweekverslag
Collapse
X
-
Tags: Geen
-
-
Re: Eerste kweekverslag
Zal ik zeker doen
ik heb een vraag: ik wil mijn potten tot tegen de rand vullen met potgrond maar dan komen de onderste blaatjes tegen de grond , kan dat kwaad??
Grtz Joske!Comment
-
-
Re: Eerste kweekverslag
Haha serieus wamy? Twas wee ne zware , kweet er nieveel meer van
Grtz Joske!Comment
-
-
Re: Eerste kweekverslag
Ik denk niet dat het een optie is voor joske, om snel naar Nederland te rijden voor een flesje bloeivoeding
.
Daarom online bestellen of toch de dcm voeding nemen die overal in Belgiƫ te verkrijgen is.
We zullen wel zien wat joske doet.
Groetjes wamyComment
-
Re: Eerste kweekverslag
Jiep,
mijne neef had nog tomatenvoeding staan van dcm , ik denk wel dat het de juiste is...
image.jpg
image.jpg De kleinste ( de linkse ) staat al in bloei en de grootste ( rechtse ) nog altijd niks aan te zien.
image.jpgimage.jpg
Ze staan nu effe binnen met het slechte weer hier, de wind waait iets te hard voor buiten denk ik.
Heb nog een vraag over de voeding, 1 keer per week voeding geven??? Of mag het meer zijn??Attached FilesGrtz Joske!Comment




Comment