Eerste kweekverslag

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wamy
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 301

    #16
    Re: Eerste kweekverslag

    Yep die voeding kan je gebruiken.
    De hoeveelheid ga je zelf moeten uitzoeken. Fertometer is hier gemakkelijk gereedschap voor .
    ps: Joske naar buiten met die handel!

    Groetjes wamy

    Comment

    • Joscrossbot
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 112

      #17
      Re: Eerste kweekverslag

      Gewoon in volle wind en regen laten staan kan geen kwaad??
      Is het kostelijk voor een fertometer?
      op de voeding staat 1x per week dus ik zal daar met beginnen zeker
      Grtz Joske!

      Comment

      • wamy
        Bong Master
        MemberLucky Member
        • Mar 2011
        • 301

        #18
        Re: Eerste kweekverslag

        Nope, mss soort van afdakje maar dat had ik al verteld eh .
        De beste wietzaadjes koop je bij Dutch-Headshop! Autoflowers, medicinale CBD wiet. Alle A-merken voorradig | Ontkiemgarantie op alle huismerk zaden


        Groetjes wamy

        Comment

        • Joscrossbot
          Ultra Stoner
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 112

          #19
          Re: Eerste kweekverslag

          Da afdakje moetk nog maken want op da terras hier is niks van beschutting.
          kunde dieje fertometer ook nie in den brico ofzo gaan halen?
          Grtz Joske!

          Comment

          • wamy
            Bong Master
            MemberLucky Member
            • Mar 2011
            • 301

            #20
            Re: Eerste kweekverslag

            Google: brico fertometer

            Nee dus!
            In de brico dcm potgrond voor geraniums en bloembakken in promo .

            Groetjes wamy

            Comment

            • Joscrossbot
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Jun 2013
              • 112

              #21
              Re: Eerste kweekverslag

              Ik zal nog eens wat foto's uploaden.

              image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
              image.jpgimage.jpg Tips en tricks altijd welkom
              Grtz Joske!

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #22
                Re: Eerste kweekverslag

                Wat een prachtig balkon..helemaal zonder plantjes.
                De aarde mag niet zeiknat regenen. De plantjes wel.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • berry ryder
                  Special member
                  420 MemberLucky Member
                  • Dec 2012
                  • 2666

                  #23
                  Re: Eerste kweekverslag

                  Geen afdak nodig. Zorgen dat je grond niet nat word.
                  Je plantjes kunnen wel tegen regen en wind en al dat Nederlands weer.
                  Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                  The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                  Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                  sigpic

                  Comment

                  • Joscrossbot
                    Ultra Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Jun 2013
                    • 112

                    #24
                    Re: Eerste kweekverslag

                    Mag k dan gewoon de aarde bedekken met plasticfolie?? Nederlands of Belgisch weer het is tog allemaal hetzelfde
                    Grtz Joske!

                    Comment

                    • berry ryder
                      Special member
                      420 MemberLucky Member
                      • Dec 2012
                      • 2666

                      #25
                      Re: Eerste kweekverslag

                      Ja bv. Of een vuilzak die je kan dicht trekken vanboven.
                      Of aluminiumfolie, als je de grond maar droog houd.
                      De plantjes zelf houden wel van regen.
                      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                      The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                      Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                      sigpic

                      Comment

                      • Joscrossbot
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 112

                        #26
                        Re: Eerste kweekverslag

                        Ok bedankt voor de tips berry ryder!
                        Grtz Joske!

                        Comment

                        • berry ryder
                          Special member
                          420 MemberLucky Member
                          • Dec 2012
                          • 2666

                          #27
                          Re: Eerste kweekverslag

                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                          sigpic

                          Comment

                          • Joscrossbot
                            Ultra Stoner
                            MemberLucky Member
                            • Jun 2013
                            • 112

                            #28
                            Re: Eerste kweekverslag

                            Even info gevraagd...

                            normaal heb ik 2 x ak-snow auto maar ze lijken niet op elkaar , ze verschillen van bladsoort denk ik.
                            iemand dat meer weet reageer gerust!
                            ps: zie naar foto's bovenaan
                            Grtz Joske!

                            Comment

                            • HR83
                              Advanced Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2011
                              • 1046

                              #29
                              Re: Eerste kweekverslag

                              dat is het magische van een zaadje

                              je hebt ak snow auto?
                              das indica sativa en ruderalis

                              als je net "pech" hebt en twee fenotypen te pakken hebt,.. dan kan je zomaar twee totaal verschillende plantjes krijgen


                              doe je nix aan

                              of een moederplantje maken van je mooiste , en daar stekken van afhalen

                              dan heb je 100% hetzelfde staan
                              __________________________________________________ ______________

                              When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.


                              sigpic

                              Comment

                              • Joscrossbot
                                Ultra Stoner
                                MemberLucky Member
                                • Jun 2013
                                • 112

                                #30
                                Re: Eerste kweekverslag

                                Nice, bedankt voor de uitleg
                                Grtz Joske!

                                Comment

                                Bezig...