Eerste kweekverslag

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Joscrossbot
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 112

    #61
    Re: Eerste kweekverslag

    Had ik ook al gedacht , maar zie geen sporen van slijmen ofzo...
    Grtz Joske!

    Comment

    • CannaVis
      Banned
      • Jul 2009
      • 845

      #62
      Re: Eerste kweekverslag

      strange idd... maar denk niet dat rupsen slijm achter laten
      kan verder geen kwaad hoor!
      keep em green!

      Comment

      • Joscrossbot
        Ultra Stoner
        MemberLucky Member
        • Jun 2013
        • 112

        #63
        Re: Eerste kweekverslag

        Idd rupsen laten niets achter heb nog een vraagje, kan het zijn dat een autoflower na 7-8 weken nog niet in bloei staat?? Ik heb 2 autoflowers , ze zijn op de zelfde dag geplant en 1 plant staat al 3weken in bloei en de andere nog niets aan te zien
        Grtz Joske!

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #64
          Re: Eerste kweekverslag

          Bladkevers maken ook zulke gaten, en die kunnen vliegen.

          En..Ja, blijkbaar kan dat, als het niet zou kunnen zou je het niet zien.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Joscrossbot
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 112

            #65
            Re: Eerste kweekverslag

            Bedankt QnQ !
            Grtz Joske!

            Comment

            • smoking leo
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 352

              #66
              Re: Eerste kweekverslag

              Kweek ook met AF en mij is me verteld dat een pot van 20/25liter ideaal zou zijn en volgens eigen ervaring toch lekker goed gekomen doe zo voort!!!
              Ziet er lekker uit!

              Comment

              • Joscrossbot
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 112

                #67
                Re: Eerste kweekverslag

                Bedankt smoking Leo !

                Mijn volgende kweek ga ik in grotere potten kweken , nu is het nog een beetje experimenteren en zien wat er van afkomt
                Grtz Joske!

                Comment

                • Joscrossbot
                  Ultra Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 112

                  #68
                  Re: Eerste kweekverslag

                  Klein update: image.jpg image.jpgimage.jpg De kleine gaat goed volgens mij


                  de grote staat er maar zwakjes bij denk ik

                  image.jpgimage.jpgimage.jpg

                  Tot volgende week !
                  Grtz Joske!

                  Comment

                  • CannaVis
                    Banned
                    • Jul 2009
                    • 845

                    #69
                    Re: Eerste kweekverslag

                    zien er alle2 best wel goed uit vind ik!
                    doe zo voort!

                    Comment

                    • Joscrossbot
                      Ultra Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 112

                      #70
                      Re: Eerste kweekverslag

                      Bedankt cannavis!
                      Grtz Joske!

                      Comment

                      • Joscrossbot
                        Ultra Stoner
                        MemberLucky Member
                        • Jun 2013
                        • 112

                        #71
                        Re: Eerste kweekverslag

                        De grote heeft eindelijk zijn geslacht laten zien en ik denk dat ik prijs heb



                        image.jpgimage.jpg Mannelijk?? Ik denk van wel
                        Grtz Joske!

                        Comment

                        • Heribei
                          Advanced Grower
                          MemberLucky Member
                          • Oct 2011
                          • 1140

                          #72
                          Re: Eerste kweekverslag

                          Mannetje

                          Comment

                          • berry ryder
                            Special member
                            420 MemberLucky Member
                            • Dec 2012
                            • 2666

                            #73
                            Re: Eerste kweekverslag

                            Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                            The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                            Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                            sigpic

                            Comment

                            • Joscrossbot
                              Ultra Stoner
                              MemberLucky Member
                              • Jun 2013
                              • 112

                              #74
                              Re: Eerste kweekverslag

                              Ja ik ga hem maar gelijk uit de pot trekken en begraven
                              Grtz Joske!

                              Comment

                              • budha54
                                Grower
                                MemberLucky Member
                                • Apr 2013
                                • 717

                                #75
                                Re: Eerste kweekverslag

                                op zo'n dakterras kan je best wat grotere potten nemen , het kan daar goed heet worden , grotere potten geven een grotere buffer !!!! sneu voor je van die man !!! grtz

                                Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                                PS vertometer is echt fijn om te hebben , en is wel betaalbaar ongeveer 35 euro!!!!

                                Comment

                                Bezig...