Eerste kweekverslag

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • wamy
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Mar 2011
    • 301

    #91
    Re: Eerste kweekverslag

    Enkele trichomen amber, de rest milky. Gaat meer een high geven dan een stoned gevoel.
    Nu nog zeker 10 dagen wachten met het roken van je eigen teelt.
    Veel succes en vergeet niet om je knipafval bij te houden eh !

    Groetjes wamy

    Comment

    • Joscrossbot
      Ultra Stoner
      MemberLucky Member
      • Jun 2013
      • 112

      #92
      Re: Eerste kweekverslag

      Bedankt wamy!

      heb er stiekem vandaag al 1tje van gerookt Toppen zijn al redelijk droog, takjes buigen niet meer maar ze knakken en de wiet opzich is droog. Heeft een zoet smaakje en je word er lekker stoned van
      Grtz Joske!

      Comment

      • budha54
        Grower
        MemberLucky Member
        • Apr 2013
        • 717

        #93
        Re: Eerste kweekverslag

        geniet er van !!! grtz budha ,

        Comment

        • wamy
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Mar 2011
          • 301

          #94
          Re: Eerste kweekverslag

          Hou er maar 1tje opzij voor de sponsor .
          Hup se, 1ste kweekje dus succesvol afgerond.
          Volgende (binnen)ronde in zicht?

          Groetjes wamy

          Comment

          • Joscrossbot
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Jun 2013
            • 112

            #95
            Re: Eerste kweekverslag

            Tuurlijk is er eentje opzij gehouden maar ge ga tog rap moete zijn
            Binne ronde zal nog niet voor direct zijn denk ik, moet nog een kastje ineen slagen en materiaal gaan halen
            Grtz Joske!

            Comment

            • wamy
              Bong Master
              MemberLucky Member
              • Mar 2011
              • 301

              #96
              Re: Eerste kweekverslag

              Dat hoor ik niet voor de eerste keer .
              Kijk anders eens in de microkweek sectie.
              Staan leuke kastjes en kweekverslagen in.
              Als je hulp nodig hebt met de bouw en opzet, je weet me te vinden.

              Groetjes

              Comment

              • Joscrossbot
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 112

                #97
                Re: Eerste kweekverslag

                Ok bedankt wamy
                Grtz Joske!

                Comment

                Bezig...