Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste buiten kweek met 2 white widow autoflowers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste buiten kweek met 2 white widow autoflowers

    Korting op 420shop
    Vorige kweekjes met een tent en 600Watt HPS was qua opbrengst erg OK te noemem. Nu gaan we voor de natuurlijke weg.
    2 White Widow nu met deze warmte meteen 2 12 liters neer gezet met normale kweek grond (speciaal voor jonge plantjes en zaadjes) aangevuld met algemene grond. Zaadjes zijn de 8e de grond ingegaan en vandaag onder het plastic folie vandaan. Ik heb nog voldoende voeding (canna lijn) dus mocht het nodig zijn voeden we bij.

    resultaat op foto gezet..

    De middelste is per toeval een afgeknipte white widow welke spontaan is door gaan groeien en stinkt lekker verder zie ik ook nog wel iets aan afkomen.

    2013-06-19 16.43.14.jpg2013-06-19 16.43.27.jpg2013-06-19 16.43.31.jpg

    Update in een weekje denk ik!

    #2
    Re: Eerste buiten kweek met 2 white widow autoflowers

    Goed en wel 2 weken verder, Ik had met het weer de afgelopen tijd wel angst dat de dames het niet gingen redden. De wind en regen en zelf hagelstenen hebben flink huisgehouden hier. Maar goed de dames hebben niet opgegeven Heb nog geen extra voeding gegeven (leek me niet nodig voor nu) Eens zien wat het de week van 25+ graden gaat brengen.
    Resultaat is op de foto's te zien. Tot over een 2 weekjes

    2013-07-06 14.29.48.jpg2013-07-06 14.29.56.jpg2013-07-06 14.30.09.jpg2013-07-06 14.30.15.jpg

    Comment


      #3
      Re: Eerste buiten kweek met 2 white widow autoflowers

      Zien er goed uit.
      Meteen in de grote pot, lekker buiten, geen gesleep, of binnen schuilen, zo hoort dat.
      Wat heb je nog meer staan, ik zie nog meer potjes ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Eerste buiten kweek met 2 white widow autoflowers

        Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Zien er goed uit.
        Meteen in de grote pot, lekker buiten, geen gesleep, of binnen schuilen, zo hoort dat.
        Wat heb je nog meer staan, ik zie nog meer potjes ?
        lol gij hebt goede ogen, maar we hebben naast de 2 alleen nog sla, witlof, paprika, en komkommer staan. hier zijn helaas eigenlijk maar 1 plant toegelaten

        Comment


          #5
          Re: Eerste buiten kweek met 2 white widow autoflowers

          Zo we zijn een weekje verder (of langer) en de aangename temperaturen zorgen voor veel groei zo te zien. Al blijft de ene dame redelijk achter op de andere!
          Ik ga me daar zeker niet te druk om maken, de ene plant is de andere niet immers!

          Wel ga ik van de week maar beginnen aan wekelijkse voeding, daar het grotere zusje bruine plekjes laat zien op de onderste bladeren.

          Foto's

          2013-07-19 15.50.58.jpg2013-07-19 15.51.22.jpg

          Comment


            #6
            Re: Eerste buiten kweek met 2 white widow autoflowers

            Kleine update na een zware regenbui vandaag alles heeft het overleeft... zo te zien is de grootste dame in bloei geschoten... ze is met haar 1.2 meter nog wel aan de lage kant.... maar goed we wachten het resultaat af. tis week 7
            picture003.jpgpicture004.jpg
            Tot volgende week

            Comment

            Bezig...
            X