(Staff) na een lange tijd weer terug

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • stafford
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Sep 2009
    • 2382

    #151
    Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

    Je hebt oogsten en oogsten,belladonna.
    Voor mij is het belangrijk voor mij is het een jaarbasis zowat.
    Daarbij had ik helaas weer een tegenvaller,
    Dat ik een complete lijn voedig moest aanschaffen ook nog eens.
    En me dure flut meter het van 90euro begaf.

    Terwijl me 25euro meter al jaren perfect werkt.
    Dan de kuipen,de grond erboven op.

    Dan deze soort wat maanden liet wachten,
    Ik moes en zouw deze soort hebben en bemachtigen.

    Omdat het puur gericht is voor medische doeleinden.
    En deze wiet voldeed eraan en hielp echt.

    Het is of dit,of eindeloze gevaarlijke medicijnen blijven slikken.

    Mijn keus was dus snel gemaakt.

    En buiten is altijd een gok, maar iedereen weet ook jij belladonna,dat sativa gerichte planten.
    Met het komende weer wat we krijgen niet meer op hun best zijn.
    En dat wil ik niet,ik wil haar zoals ze haar bewees,en hielp.

    Weg met medicijnen!
    Casey jones perfect op haar best,en haar hulp en effecten dankbaar om zijn.

    Staff

    Comment

    • Sebboz
      Elite Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2012
      • 126

      #152
      Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

      Kan jij dan weer voorspellen op lange termijn staff ?

      Comment

      • stafford
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 2382

        #153
        Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

        Wel kiezen tussen risicos en zekerheid

        En het weer kanaal hier kloot voor 90% altijd.

        Ik loop het risico niet in iedergeval.

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #154
          Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

          Dan zou ik in elk geval de keus op de binnenkweek hebben laten vallen als ze zo dringend nodig is.
          Net wat je zegt zijn sativa's echt niet de juiste keus voor buiten! Kosten en risico's wegen dan niet echt op tegen de "buit".
          Slecht weer, eventuele rot en gewoon domme pech gelden voor iedereen, elk jaar weer buiten en dat calculeer je in!

          Voor pakweg € 5,- per plant trek ik ze uit de grond en zorg dat ze in het potje komen, meer besteed ik er echt niet aan! Waste of my money... and time

          Van beide heb ik weinig over, dus moet het zo als het nu gaat en dat gaat best!

          Comment

          • stafford
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Sep 2009
            • 2382

            #155
            Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

            Foto Update-

            Casey jone dame nummer 5 gaat erg hard,mooi in de bloei,toppertje!
            Revegg casey,is uitegroeid tot een mooi breed gezond plantje.
            de overige caseys?? nee die zien de bloei nog niet zitten,die vinden het nog wel voorlopig goed om vrolijk verder te gaan met waar ze mee bezig zijn.

            Revegger volle grond:


            9weken en 6 dagen, dit krijg je ervoor terug:



            EEN SATIVA ACHTIGE PLANT,EN GEN 200 IS DODELIJK, 8WEKEN,2DAGEN OUD



            Iemand Is Er Dol Op,,,,


            Daar gaat het tenslotte om.




            CASEY JONES FAN NUMBER 1,hij/zij zit er al 6weken in inmiddels.



            Word Vervolgd!!

            Staff

            Comment

            • orrel
              Advanced Stoner
              Member
              • Mar 2013
              • 73

              #156
              Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

              Mooie plantjes mr als je goed wil toppen denk ik toch om sativas te toppen en buigen . Ik ben ook mr een beginner mr bij mij lukt dat wel aardig. Veel geluk nog kleurtje is allesinds mooi

              check mijn buiten verslagje

              Comment

              • Nik
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Jan 2013
                • 2207

                #157
                Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                Waaro moet staff toppen en buigen?
                Wat een pracht zoals ze nu staan.
                Ja toch?
                Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #158
                  Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                  Ze staan er idd goddelijk bij Staf, mijn complimenten.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • orrel
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Mar 2013
                    • 73

                    #159
                    Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                    Hij moet niks natuurlijk maar ik heb dan toch persoonlijk het gevoel dat je bij sativas vollere olanten kunt hebben ...

                    ze zijn natuurlijk al top hoor

                    Comment

                    • Nik
                      Ultra Grower
                      MemberLucky Member
                      • Jan 2013
                      • 2207

                      #160
                      Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                      Dan moet je ff cookaap zijn verslag checken, da's voor de echte topfans :-p
                      Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                      Comment

                      • stafford
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2009
                        • 2382

                        #161
                        Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                        Oorspronkelijk geplaatst door orrel
                        Mooie plantjes mr als je goed wil toppen denk ik toch om sativas te toppen en buigen . Ik ben ook mr een beginner mr bij mij lukt dat wel aardig. Veel geluk nog kleurtje is allesinds mooi

                        check mijn buiten verslagje
                        Als je het plantje 40cm laat groeien en dan bloeien word ze alsnog 1meter 20.
                        Of je buigt,topt,een sativa gaat net zo hard door.
                        Het helpt ind een beetje,maar niet veel bij sativa soorten.


                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Nik
                        Waaro moet staff toppen en buigen?
                        Wat een pracht zoals ze nu staan.
                        Ja toch?
                        Dankjewel voor het compliment
                        Dat had ik nou net ff nodig hehe.

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Escargot
                        Ze staan er idd goddelijk bij Staf, mijn complimenten.
                        Dankjewel escargot

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Oorspronkelijk geplaatst door orrel
                        Hij moet niks natuurlijk maar ik heb dan toch persoonlijk het gevoel dat je bij sativas vollere olanten kunt hebben ...

                        ze zijn natuurlijk al top hoor
                        Deels waar en deels niet waar,er komen heel wat factoren bij kijken.
                        Zoek maar eens op het forum er staat genoeg over beschreven.

                        Gr staff

                        Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Nik
                        Dan moet je ff cookaap zijn verslag checken, da's voor de echte topfans :-p
                        De brede volle casey is getopt een aantal keren.

                        Cookaap heeft ook flink getopt ind
                        Check zijn topic maar eens.

                        Staff

                        Comment

                        • stafford
                          Ultra Grower
                          MemberLucky Member
                          • Sep 2009
                          • 2382

                          #162
                          Re: (Staff) na een lange tijd weer terug



                          volg dit topic ook

                          gr staff

                          Comment

                          • stafford
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2009
                            • 2382

                            #163
                            Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                            Update tijd weer

                            Casey dame 1 bloeit heel mooi en hard gelukkig maar.
                            de andere dames beginnen ook rustig werd ook tijd,de regenbui hebben ze overleefd.
                            enkel de bloeiende dame gaat optijd na binnen.

                            ik heb toch ervoor gekozen om deze kweek alsnog buiten af te maken!
                            dus ook ik ga een gok wagen en natuurlijk aan de slag.
                            nu mag de casey jones zich bewijzen buiten gaan.
                            ben zelf ook benieuwd hoe ze het gaan doen.

                            Bloeiende casey:











                            Staff

                            Comment

                            • PAIN
                              Special member
                              420 MemberLucky Member
                              • Aug 2012
                              • 238

                              #164
                              Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                              Lookin good staff !!!!! hopelijk komt uw gok goed uit
                              Ziet er toch al sowieso prachtig uit

                              Comment

                              • stafford
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2009
                                • 2382

                                #165
                                Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                                thnx voor de leuke reply

                                staff
                                Last edited by ceBep; 9 September 2013, 17:40. Reden: onnodig quoten

                                Comment

                                Bezig...