(Staff) na een lange tijd weer terug

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • markster
    Ultra Grower
    MemberLucky Member
    • Jul 2008
    • 2151

    #196
    Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

    image.jpgimage.jpgZien er lekker uit ,staff!
    De mijne staat nu onder t lampje.grtz

    Comment

    • stafford
      Ultra Grower
      MemberLucky Member
      • Sep 2009
      • 2382

      #197
      Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

      Dankjewel

      ben eens benieuwd wat de am daar gaat doen

      greetzz staff.

      Comment

      • CannaVis
        Banned
        • Jul 2009
        • 845

        #198
        Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

        haha nice mannen!!
        en thx voor de reclame staff

        Comment

        • THC Dude
          Ultra Grower
          MemberLucky Member
          • Mar 2010
          • 2405

          #199
          Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

          Ziet er goed uit staff, mooie toppen inde maak en de THC is ook flink aanwezig!! Ben benieuwd wat deze gaat opbrengen...

          Comment

          • Dylero
            Wicked Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 280

            #200
            Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

            Ziet er lekker gezond uit hier
            2XKush&2XArjan Haze onder TNeon ( lopend ) --> http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...sh-in-2x-Scrog

            Comment

            • stafford
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 2382

              #201
              Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

              Dankjewel dankjewel.

              @cannarebel ik hoop tussen de 2 en 3ons.

              Het is een zware drager,dus als het weer soms blijft meewerken nog.
              Komt dat wel goed.

              Maarja dat weet ik pas aan het eind

              Gr staff

              Comment

              • chemmie
                Super Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • May 2013
                • 1535

                #202
                Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                Mooie planten! wanneer zijn ze afgebloeid?? eind oktober?
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                Comment

                • stafford
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Sep 2009
                  • 2382

                  #203
                  Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                  1e week november max 2e week hangt van het weer af.
                  Bloeien 2weken, nu dus nog 7te gaan.

                  Comment

                  • stafford
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Sep 2009
                    • 2382

                    #204
                    Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                    snelle foto topic deze keer.





                    Dit jaar paarse wiet???





                    Het best anti vliegjes en slakken middel,een bakje met bier, en je bent van het gezeiks af.



                    staff

                    Comment

                    • gezelligheids roker
                      Wicked Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Jun 2013
                      • 227

                      #205
                      Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                      mooie planten, maar 1e..2e week november
                      niet bang dat je vroeg aan het oogsten komt ?...denk niet dat je die dingen 'even' binnen zet
                      maar ik kijk wel mee hoe het afloopt

                      grtz

                      ps... de aankomende 2 weken qua weer zouden redelijk goed moeten zijn als we het mogen geloven

                      Comment

                      • chemmie
                        Super Grower
                        420 MemberMemberLucky Member
                        • May 2013
                        • 1535

                        #206
                        Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                        Spannend, hoop iets eerder klaar te zijn maar neemt niet weg dat we in dezelfde (schijnt) moeilijke fase zitten om onze plant af te bloeien... Wens je heel veel succes en hou je sowiezo in de gaten! Voetl goed om deze periode door te komen zonder er alleen met een late bloeier voor te staan!! succes!
                        http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                        Comment

                        • berry ryder
                          Special member
                          420 MemberLucky Member
                          • Dec 2012
                          • 2666

                          #207
                          Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                          Dat sneeuwt hier al goed bij staff.
                          Hou ze wit makker gehehe
                          Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

                          The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
                          Spliff Strawberry in scrogg, klaar



                          sigpic

                          Comment

                          • Cookaap
                            Elite Grower
                            • Dec 2011
                            • 2730

                            #208
                            Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                            Dat ziet er idd nu al potent uit man, goed werk!

                            zowat de hele blaadjes zitten onder de druppels.

                            Comment

                            • Gamm
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2012
                              • 1610

                              #209
                              Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                              Mooie planten hoor!

                              Ik hoop dat je van een vroege winter bespaard wordt.
                              sigpic
                              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                              Comment

                              • stafford
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2009
                                • 2382

                                #210
                                Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                                Dit bloeiend plantje is nu in week 3vandaag.
                                Ze is een 8weken bloeier,dat komt wel goed.

                                Dankjewel voor de leuke reacties,je ik weet dat cj een bom wiet is.
                                Maar dat ze buiten ook zo reageerd en zich ontwikkeld.
                                Bomvol hars en de snelle top ontwikkeling had ik niet verwacht.
                                Al bij al dit is een hele sterke wiet ook het cbd gehalte is niet verkeerd.
                                Een ervaren roker,is laats out gegaan van de casey.
                                Die is rechtop in slaap gevallen haha tegen de muur

                                De overige 3maak ik me toch wat zorgen om ze zijn ook beeldschoon.
                                Maar ik denk toch dat ik het onzekere voor het zekere met hun neem.
                                En ze toch verhuis voor de zekerheid.

                                Staff

                                Comment

                                Bezig...