(Staff) na een lange tijd weer terug

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Escargot
    Amazing Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2013
    • 4984

    #271
    Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

    Lijkt op een Wolfsspin.

    Zoek hem ff op op gardensafari.

    Daar staat hij wel tussen denk ik.

    Hele leuke site trouwens.
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

    Comment

    • chemmie
      Super Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • May 2013
      • 1535

      #272
      Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

      Zo dat is zuur zovaak je planten gejat. Moet er niet aan denken!! Ieg staan ze er super bij en hopen dat het dit jaar niet weer gebeurt... Succes nog!
      http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

      Comment

      • stafford
        Ultra Grower
        MemberLucky Member
        • Sep 2009
        • 2382

        #273
        Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

        Wolfspin dus, toevallig giftig? Of vechtersbaasje?
        Plantos bedankt

        Emiel jups 3jaar op rij,maar ik laat me niet kisten of tegenhouden,
        Altijd blijven doorgaan falen en opgeven zit er bij mij niet in.

        Vandaar staff(ord)

        Gr

        Comment

        • Escargot
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4984

          #274
          Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

          ik weet het niet, ziet er zo uit.
          Giftig, zijn ze dat niet allemaal?
          Alleen niet voor ons dacht ik.

          Ik heb geen idee.

          grr, wat weet ik nu van spinnen.
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment

          • Nik
            Ultra Grower
            MemberLucky Member
            • Jan 2013
            • 2207

            #275
            Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

            Super goede bodyguard tegen andere insecten die je oogt willen verzieken dus laten zitten die joekel
            Last edited by ceBep; 8 October 2013, 19:10. Reden: correctie taalgebruik, niet gewenst hier!
            Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

            Comment

            • stafford
              Ultra Grower
              MemberLucky Member
              • Sep 2009
              • 2382

              #276
              Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

              Lol zie wel veel kruisspinnen.

              Een geschenk uit de hemel?
              Om me heilige plant te beschermen??

              Haha ik weet maar toch hij was wel eng,beetje

              Comment

              • chemmie
                Super Grower
                420 MemberMemberLucky Member
                • May 2013
                • 1535

                #277
                Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                Wat is er precies zo goed aan de kruisspinnen? Wat houden ze allemaal precies tegen? Mijn balkon zit er namelijk vol mee.
                http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                Comment

                • Escargot
                  Amazing Grower
                  MemberLucky Member
                  • Jun 2013
                  • 4984

                  #278
                  Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                  Zo'n beetje alle insecten vangen ze Chemiel

                  Zijn heerlijke carnivoren en vangen alles wat in hun web komt.
                  Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                  Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                  Comment

                  • chemmie
                    Super Grower
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • May 2013
                    • 1535

                    #279
                    Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                    Mooi! Er zitten een aantal babyspinnetjes op mijn plant, dacht eerst aan spint maar heb inmiddels kleine spinnetjes gezien... Die maken nog niet echt een mooi web alleen wat draadjes heen en weer waardoor ik eerst aan spint dacht... Nu nog een spin die rot opvreet
                    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                    Comment

                    • de oerhippie
                      Ultra Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Aug 2011
                      • 2132

                      #280
                      Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                      Biowietjes vindt ik persoonlijk altijd nog de beste taste hebben, ziet er toch lekker uit?
                      Afbloeien onder de partytent, goed idee...hou ze in de gaten ivm vocht Staff...
                      Je kan in ieder geval weer ens een lekker vers wietje opsteken
                      The seeds of today are the flowers of tomorrow

                      Comment

                      • stafford
                        Ultra Grower
                        MemberLucky Member
                        • Sep 2009
                        • 2382

                        #281
                        Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                        dankjewel oerhippie, het begon uit niewschierigheid, toen in de grow, dacht ik ach doe eens gek en heb me de plagron bio lijn gepakt,
                        verheug me nu stiekem op de oogst, want wil haar proeven haha,
                        die laatste weekjes lijken altijd een eeuw te duren

                        maargoed nog even geduld hebben

                        gr stafford

                        Comment

                        • inti
                          Expert Grower
                          MemberLucky Member
                          • Jun 2009
                          • 1259

                          #282
                          Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                          zien er goed uit man dat wordt een lekker rokertje
                          sigpic

                          Comment

                          • stafford
                            Ultra Grower
                            MemberLucky Member
                            • Sep 2009
                            • 2382

                            #283
                            Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                            Dankjewel inti

                            Greetzz staff

                            Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

                            28oktober gaat ze om heb eens ff goed net geteld en kom dan op een 8weken uit.
                            Hopelijk blijft ze dapper en houdt ze dit nog vol zonder rot etc.

                            Ff maar hier zetten anders vergeet ik weer de datum haha :p

                            Comment

                            • chemmie
                              Super Grower
                              420 MemberMemberLucky Member
                              • May 2013
                              • 1535

                              #284
                              Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                              28 Oktober? Die datum had ik ook in mijn hoofd Ik doe met je mee! Alhoewel mocht er echt rot in 1 van de toppen slaan, zal ik waarschijnlijk mijn plant eerder omhalen... Heb nu vermoedens van rot in 1 top alleen is het nog zo klein dat ik het niet zeker weet... Laat het maar gauw rookbaar zijn
                              http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...le-met-foto-s!

                              Comment

                              • stafford
                                Ultra Grower
                                MemberLucky Member
                                • Sep 2009
                                • 2382

                                #285
                                Re: (Staff) na een lange tijd weer terug

                                Foto?? En ff inzoomen als je wilt etc dat het goed zichtbaar is

                                Comment

                                Bezig...