4 x Super Skunk Automatic in Tomatenkasje

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • rbgrower
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jul 2011
    • 9

    #1

    4 x Super Skunk Automatic in Tomatenkasje

    Korting op 420shop
    Halloa iedereen.

    Zie hier mijn eerste kweekverslag.

    De hardware:

    1 Tomaten folie kas
    4 20 liter potten
    80 liter medium ( 50/50 cocos potgrond)

    De wiet zaden:

    Na lang wikken en wegen heb ik mijn keus laten vallen op Super Skunk Automatic van White Label Seeds. Cup winnaar 2012!

    De wiet zaadjes zijn ongeveer 2 weken geleden onder de grond gegaan en zijn dus nu zo'n anderhalve week oud.

    Ik zal proberen elke week een update te doen.

    P6230029.jpgP6230031.jpgP6230032.jpgP6230034.jpg
    Last edited by rbgrower; 23 June 2013, 19:39.
  • rbgrower
    Stekje
    Nieuw Lid
    • Jul 2011
    • 9

    #2
    Re: 4 x Super Skunk Automatic in Tomatenkasje

    En we zijn weer een weekje verder, foto update.

    P6290082.jpgP6290088.jpgP6290084.jpgP6290085.jpgP6290086.jpgP6290087.jpg

    Comment

    • Loonie
      Senior Stoner
      420 MemberMember
      • May 2013
      • 33

      #3
      Re: 4 x Super Skunk Automatic in Tomatenkasje

      succes met plantjes

      Comment

      • spacefrog
        Chronic Stoner
        MemberLucky Member
        • Nov 2012
        • 156

        #4
        Re: 4 x Super Skunk Automatic in Tomatenkasje

        Tip ik zou ze wat meer direct zonlicht geven want ze strekken nu erg.

        Comment

        • belladonna
          Guru of all Growers
          Lucky Member
          • Aug 2008
          • 10674

          #5
          Re: 4 x Super Skunk Automatic in Tomatenkasje

          Ik zie ze niet strekken hoor staan er juist heel mooi bij blijf zo door gaan
          God was never on your side..

          Comment

          • Rollingstoner
            Ultra Stoner
            MemberLucky Member
            • Sep 2011
            • 114

            #6
            Re: 4 x Super Skunk Automatic in Tomatenkasje

            in een serre van ACD?
            als het niet regent laat je best het "rolluik" openstaan, zo krijgen ze de zonnestralen op zich
            #puffpuffpasstuesday

            Cannatuin '13

            Comment

            • rbgrower
              Stekje
              Nieuw Lid
              • Jul 2011
              • 9

              #7
              Re: 4 x Super Skunk Automatic in Tomatenkasje

              Het is weer weekend dus tijd voor een update.

              Noem dit voor het gemak maar week 3 (al zijn we al wel een stukje verder, update 3 mag ook..)

              @Loonie: Thanks!
              @spacefrog: Ze hebben zo'n 6 uur directe zon. Voor meer zon moeten ze telkens verplaatst worden.. geen optie op deze locatie..
              @belladonna: Beetje strekken doen ze wel.. buiten in ons kikkerlandje doen ze dat allemaal.
              @rollingstoner: Serre is niet van ACD maar van de Aldi.. Zelfde idee maar dan goedkoper. En moet goed weer staat het rolluik + 2 ventilatieroosters altijd open.

              Foto's

              2013-07-07 13.22.53.jpg2013-07-07 13.23.09.jpg2013-07-07 13.23.14.jpg2013-07-07 13.23.19.jpg2013-07-07 13.23.25.jpg2013-07-07 13.23.30.jpg

              En dan hebben we nog een Autohaze

              2013-07-07 13.23.37.jpg

              Komt over van een zadenkweekje elders. Genoeg dames daar.. Aanstaande papa en 1 van de mama's:

              2013-07-07 15.21.00.jpg2013-07-07 15.20.40.jpg

              En de bloemetjes genieten ook van het mooie weer:

              2013-07-07 15.25.58.jpg2013-07-07 15.26.07.jpg2013-07-07 15.26.17.jpg

              Tot volgende week
              Last edited by rbgrower; 7 July 2013, 15:34.

              Comment

              • Rollingstoner
                Ultra Stoner
                MemberLucky Member
                • Sep 2011
                • 114

                #8
                Re: 4 x Super Skunk Automatic in Tomatenkasje

                Ziet er goed uit! geef je ze ook nog voeding of gebruik je enkel water?
                #puffpuffpasstuesday

                Cannatuin '13

                Comment

                • herb
                  Senior Stoner
                  • Nov 2011
                  • 27

                  #9
                  Re: 4 x Super Skunk Automatic in Tomatenkasje

                  Heb zelvde tent was vandaag 44 graden erin
                  Ze zien er goed uit je plantjes succes

                  Comment

                  • rbgrower
                    Stekje
                    Nieuw Lid
                    • Jul 2011
                    • 9

                    #10
                    Re: 4 x Super Skunk Automatic in Tomatenkasje

                    @ rollingstoner. Thanks! De superskunks hebben nog geen voeding gehad.. Waar nodig worden ze bijgevoed met b.a.c. Bloei en evt plagron green sensation.
                    @ herb. Leuke tentjes he voor dat geld! Met dit weer heb ik alle flappen open, 42 graden is wat te veel van t goede..

                    Comment

                    • CannaVis
                      Banned
                      • Jul 2009
                      • 845

                      #11
                      Re: 4 x Super Skunk Automatic in Tomatenkasje

                      ziet er goed uit man!!
                      check mijn topic ook eens!


                      c ya

                      Comment

                      • rbgrower
                        Stekje
                        Nieuw Lid
                        • Jul 2011
                        • 9

                        #12
                        Re: 4 x Super Skunk Automatic in Tomatenkasje

                        Week 4

                        Nog geen extra voeding gegeven. Alles gaat goed. Het is lekker weer dus het tentje staat open.

                        Foto's

                        2013-07-14 15.54.04.jpg2013-07-14 15.54.11.jpg2013-07-14 15.54.19.jpg2013-07-14 15.54.24.jpg

                        En de Autohaze staat er ook nog gezellig bij

                        2013-07-14 15.54.30.jpg

                        Totaal overzicht

                        2013-07-14 15.54.41.jpg

                        Tot volgende week

                        Comment

                        • angel777
                          Cronic Grower
                          • Mar 2010
                          • 3409

                          #13
                          Re: 4 x Super Skunk Automatic in Tomatenkasje

                          beetje 'poep' kan geen kwaad
                          word het blad wat donkerder.
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN
                          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                          Comment

                          • rbgrower
                            Stekje
                            Nieuw Lid
                            • Jul 2011
                            • 9

                            #14
                            Re: 4 x Super Skunk Automatic in Tomatenkasje

                            Week 6

                            Foto update (afgelopen zaterdag)

                            Super Skunk Automatic vlnr

                            2013-07-27 18.06.50.jpg2013-07-27 18.06.55.jpg2013-07-27 18.07.00.jpg2013-07-27 18.07.06.jpg

                            Autohaze

                            2013-07-27 18.07.14.jpg

                            Totaal plaatje

                            2013-07-27 18.07.21.jpg

                            Deze week voor het eerst wat bac bloei.

                            Volgende week nieuwe foto's

                            Comment

                            Bezig...