Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Guerilla maïsveld

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Guerilla maïsveld

Korting op 420shop
    Beste kwekers,
    Ik heb net 2 plantjes gezet in een maïsveldje, op enkele stappen van het huis van een vriend. Het is mijn eerste soort 'kweek'onderneming, dus ik kan alle tips gebruiken . Ik heb mijn plantjes helemaal aan de zijkant van een maïsveld gezet, want daar was meer plaats om ze te zetten, zonder dat ik maïs moest uittrekken. de maïs is voorlopig ook nog zeer klein, dus de plantjes gaan zeker genoeg zonlicht ontvangen. Ik heb 1 super skunk automatic van het huismerk van wiedzaadjes.nl , en ik heb 1 plantje dat ik totaal niet ken, maar gekregen heb van een vriend . Op de foto van het kleinste plantje staat het super skunk automatic, maar ik vrees dat deze maar weinig overlevingskansen heeft, aangezien hij nog zeer klein is (moest weg) en de stengel wat geplooid is (foutje van mij ). Hopelijk overleefd dat plantje nog. Het ander plantje ziet er al wat groter en sterker uit. Ik vroeg mij nog wel af of ik mijn plantjes elke dag water moet geven. Of hoeft dit maar om de 2 dagen ofzo ?
    Alvast bedankt, en hier heb ik wat foto's

GroteFoto-BGLQWUIB.jpgGroteFoto-KA3ACVC7.jpg

Re: Guerilla maïsveld

Stokjes weghalen; gekke touwtjes weghalen; wellicht wat slakkenkorrels oid plaatsen.
    Geef ze bij het begin wat water. Voor de rest hoef je ze geen water te geven behalve bij extreme droogte.
    sigpic

Tu sheng peng eerste Guerrilla kweek 2013

Comment

Bezig...
    X