Re: Ouwe Hippie op de koffie
Bij deze de naam "Red Escape - Mystery Seeds" toegevoegd aan officiƫle sellectie 2014.
@ Nik Ik heb dit jaar al een selectie zaad aan Guzzie gestuurd, echter het is niet helemaal duidelijk in zijn kweekverslag wat nou mijn zaden zijn.
Ik zit ook met spanning te wachten op een resultaat vanuit Nederland.
Hoop dat je uit zijn verslag een beetje duidelijkheid krijgt. (ik niet nml)
zucht, de jeugd van tegenwoordig.
De kruising Norternlight lijkt mij leuk om eens te proberen in de kweekkast, dit met idd een Northernlight 24 uurs licht ingeplanned.
Ik zou dit eerst eens proberen Nik, dit voordat je mij jouw zaden gaat toesturen.
Ik wil volgend jaar 6 planten uit een zeker ras hebben, deze heb ik hierboven vermeld.
De rest wil ik onbekende kruisingen en stuif bevruchtingen proberen.
Gewoon eens kijken, hoe dit gaat, je hoort zoveel over dit soort zaden, ik wil wel eens kijken wat dit doet. (natuurlijk zal ik ze wel heel erg goed in de gaten gaan houden)
Oorspronkelijk geplaatst door Cookaap
View Post
@ Nik Ik heb dit jaar al een selectie zaad aan Guzzie gestuurd, echter het is niet helemaal duidelijk in zijn kweekverslag wat nou mijn zaden zijn.
Ik zit ook met spanning te wachten op een resultaat vanuit Nederland.
Hoop dat je uit zijn verslag een beetje duidelijkheid krijgt. (ik niet nml)
zucht, de jeugd van tegenwoordig.
De kruising Norternlight lijkt mij leuk om eens te proberen in de kweekkast, dit met idd een Northernlight 24 uurs licht ingeplanned.
Ik zou dit eerst eens proberen Nik, dit voordat je mij jouw zaden gaat toesturen.
Ik wil volgend jaar 6 planten uit een zeker ras hebben, deze heb ik hierboven vermeld.
De rest wil ik onbekende kruisingen en stuif bevruchtingen proberen.
Gewoon eens kijken, hoe dit gaat, je hoort zoveel over dit soort zaden, ik wil wel eens kijken wat dit doet. (natuurlijk zal ik ze wel heel erg goed in de gaten gaan houden)

Comment