Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
HELL YEAH, de kutlaffaard!!! Yveske wordt maar NOG BANGER homo die er ni voor wil uitkomen!!!! Heb geene schrik van uw AMATEUR wapen-collectie, ik KRAAK uwe schedel PERSOONLIJK!!!! Better be prepared you gay ass BITCH!!!
Ps. F¤CK YOU laffe b¤tch
OK MINDERWAARDIGE (ik kom er ni voor uit mr ben WEL H¤m¤) Yveske, gij diefke (maar wie heeft er van WIE gestolen??!!?)
Er is maar 1 manneke dat ik ken om zijn TIJD EN OK ge kent MEER van computers, das een feit en de tijd om er tijd erin te steken???
LAATSTE WAARSCHUWING!!!! Als ik nog merk dat er onregelmatigheden zijn met MIJNE pc???
Dan pak ik mijne Glock 0.9 MEE + m'n vers versierde Amerikaanse handgranaat OK (tel tot 5en steek maar in uwen BEK)???!!!
Manneke laat MIJ GERUST!!!
Begint ZELF EEN LEVEN!!!
Ge moet U ni op MIJ frustreren
DUS... LAATSTE KANS, nog 1afwijking online (ge hebt toch een paar weken stilletjes weten zijn???)
En ik STA KLAAR, weet u wonen dus w8 maar
Srry moderators, maar dit is tussen MIJ EN ZIJ,
Al meer dan 2jaar last van
Oorspronkelijk geplaatst door smoking leoView Post
Srry moderators, maar dit is tussen MIJ EN ZIJ,
Al meer dan 2jaar last van
I don't give a sjeit!
Wat je daar schrijft kan ik niet lezen, is geen ABN. Ik heb geen zin om het te ontcijferen of te begrijpen btw.
Maar dreigen heb ik de schijt aan, je eigen problemen los je maar buiten het forum om op.
Comment