5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!? :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • smoking leo
    Big Bongmaster
    MemberLucky Member
    • Jul 2013
    • 352

    #76
    Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

    @Hip, wat had je gedacht

    Comment

    • de oerhippie
      Ultra Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Aug 2011
      • 2132

      #77
      Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

      .....DAT had ik gedacht, lekkers @makkert
      The seeds of today are the flowers of tomorrow

      Comment

      • smoking leo
        Big Bongmaster
        MemberLucky Member
        • Jul 2013
        • 352

        #78
        Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

        IMG_00000086.jpg FU. HACKER, ik verbrand m wel Little BITCH!!!! beelden volgen...

        Comment

        • Escargot
          Amazing Grower
          MemberLucky Member
          • Jun 2013
          • 4984

          #79
          Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

          hé dit heb ik allemaal nog niet gelezen.

          Grr, ik kreeg geen melding van nieuwe meldingen in deze Topic.

          Nou ondertussen kan ik wel op de eerste rij zitten voor een rookverslag

          gefeliciteerd
          Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
          Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

          Comment

          • de oerhippie
            Ultra Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • Aug 2011
            • 2132

            #80
            Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

            Yes M8...hang em high...kan iedereen hem zien, haha
            The seeds of today are the flowers of tomorrow

            Comment

            • smoking leo
              Big Bongmaster
              MemberLucky Member
              • Jul 2013
              • 352

              #81
              Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

              HELL YEAH, de kutlaffaard!!! Yveske wordt maar NOG BANGER homo die er ni voor wil uitkomen!!!! Heb geene schrik van uw AMATEUR wapen-collectie, ik KRAAK uwe schedel PERSOONLIJK!!!! Better be prepared you gay ass BITCH!!!
              Ps. F¤CK YOU laffe b¤tch

              Comment

              • Escargot
                Amazing Grower
                MemberLucky Member
                • Jun 2013
                • 4984

                #82
                Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                Ik wordt hier even stil van

                Jezus......

                Jou houd ik beter te vriend
                Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
                Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

                Comment

                • de oerhippie
                  Ultra Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Aug 2011
                  • 2132

                  #83
                  Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                  Wie is Yveske, een forumlid hier???
                  The seeds of today are the flowers of tomorrow

                  Comment

                  • Nik
                    Ultra Grower
                    MemberLucky Member
                    • Jan 2013
                    • 2207

                    #84
                    Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                    Mooi oogstje Leo!
                    Ik denk dat yvken dat jaloerse ex is....
                    Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!

                    Comment

                    • smoking leo
                      Big Bongmaster
                      MemberLucky Member
                      • Jul 2013
                      • 352

                      #85
                      Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                      Thx Nik

                      Comment

                      • smoking leo
                        Big Bongmaster
                        MemberLucky Member
                        • Jul 2013
                        • 352

                        #86
                        Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                        OK MINDERWAARDIGE (ik kom er ni voor uit mr ben WEL H¤m¤) Yveske, gij diefke (maar wie heeft er van WIE gestolen??!!?)
                        Er is maar 1 manneke dat ik ken om zijn TIJD EN OK ge kent MEER van computers, das een feit en de tijd om er tijd erin te steken???
                        LAATSTE WAARSCHUWING!!!! Als ik nog merk dat er onregelmatigheden zijn met MIJNE pc???
                        Dan pak ik mijne Glock 0.9 MEE + m'n vers versierde Amerikaanse handgranaat OK (tel tot 5en steek maar in uwen BEK)???!!!
                        Manneke laat MIJ GERUST!!!
                        Begint ZELF EEN LEVEN!!!
                        Ge moet U ni op MIJ frustreren
                        DUS... LAATSTE KANS, nog 1afwijking online (ge hebt toch een paar weken stilletjes weten zijn???)
                        En ik STA KLAAR, weet u wonen dus w8 maar
                        Srry moderators, maar dit is tussen MIJ EN ZIJ,
                        Al meer dan 2jaar last van

                        Comment

                        • ceBep
                          Retired
                          • Jun 2009
                          • 4745

                          #87
                          Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                          Oorspronkelijk geplaatst door smoking leo
                          Srry moderators, maar dit is tussen MIJ EN ZIJ,
                          Al meer dan 2jaar last van
                          I don't give a sjeit!

                          Wat je daar schrijft kan ik niet lezen, is geen ABN. Ik heb geen zin om het te ontcijferen of te begrijpen btw.
                          Maar dreigen heb ik de schijt aan, je eigen problemen los je maar buiten het forum om op.

                          Comment

                          • smoking leo
                            Big Bongmaster
                            MemberLucky Member
                            • Jul 2013
                            • 352

                            #88
                            Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                            Mijn Excuses mr.

                            Comment

                            • Gamm
                              Super Grower
                              MemberLucky Member
                              • May 2012
                              • 1610

                              #89
                              Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                              Oorspronkelijk geplaatst door vale
                              Maar dreigen heb ik de schijt aan, je eigen problemen los je maar buiten het forum om op.


                              Verslag zit erop. Slotje misschien voordat hier een flamewar ontketend wordt?
                              sigpic
                              100% BIO Indoor autoflower enthusiast

                              Comment

                              • ceBep
                                Retired
                                • Jun 2009
                                • 4745

                                #90
                                Re: 5x Royal dwarf onder de Belgische zon?!?

                                Done!

                                Comment

                                Bezig...